Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2004, 16:38
Elmoo
Elmoo is offline
Hey allemaal,

Ik heb een hele lieve vriend, hij staat altijd klaar voor anderen en vaak laat hij anderen voor zichzelf gaan.
Maar wat ik nou zo belabberd voor hem vind: het zit nooit eens mee voor hem.
Als iemand ergens 1 rondje voor moet lopen, moet hij er minimaal 10 lopen. Met alles wat hij doet of wilt gaat er wel iets fout. En dat ligt echt niet aan hem.
Voorbeeld van nu: zijn computer geeft de geest met allemaal uitgewerkte bestanden voor school, net opgeslagen. De CD-rom waar hij de back-up op had staan van zijn schoolwerk doet het niet (er zit een defect in).
Dit vind ik echt vervelend voor hem.
Mijn vraag nu is: Wat kan ik nu voor hem doen... om hem op te vrolijken of te helpen? Ik wil er zo graag voor hem zijn...

Groetjes
Oud 23-10-2004, 16:40
fractuur
fractuur is offline
Kan je hem niet ergens mee naar toe nemen? Gewoon een avondje uit, of anders even uitwaaien op het strand/park/bos, en dan uit eten?

Ik noem maar wat..
Oud 23-10-2004, 16:41
ilse
ilse is offline
pech... sommige mensen hebben het aan een stuk door

maar goed. doet ze comp het helemaal niet meer? misscihen aan ieden dat ie die van jou kan gebruken? is er nie ergens een manier dat je de bestanden nog terug kan krijgen??

geen verstand van computers. maar gewoon hem een beetje opvrolijken, neem wat leuks mee voor hem als je hem weer ziet ofzo?
Oud 23-10-2004, 16:51
Verwijderd
Het leven is een vrouwelijke hond.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 18:58
*sheer*
*sheer* is offline
ga lekker met hem uit! en praat met hem..zeg hem dat hij ook een beetje aan zichzelf moet denken, en zorgen dat hij op tijd zijn ontspanning heeft!
Oud 23-10-2004, 20:27
mrsjones
mrsjones is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-10-2004 @ 17:51 :
Het leven is een vrouwelijke hond.
Leg uit
Oud 23-10-2004, 20:53
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
mrsjones schreef op 23-10-2004 @ 21:27 :
Leg uit
"Life's a bitch."
Oud 23-10-2004, 21:04
evanescence
evanescence is offline
haha mijn vriend heeft ook heel erg vaak pech....
genaaid en nu schulden, keer grof vuil buiten gezet: wordt de boel in de fik gestoken zou hij bijna aansprakelijk gesteld worden, fiets gejat, niewue gekocht: gelijk boete omdat ie geen lamp erop had (waar hij nog geen tijd voor heeft gehad om te kopen), computer ook vaak kapot, kiest altijd verkeerde rij in de supermarkt haha en ga zo maar door
je kan er niet veel aan doen, alleen je liefde geven....en je kan het ook op een grappige manier opvatten..."we hebben ook altijd pech" ik zou niet weten wat je eraan kan doen...
Oud 23-10-2004, 21:13
Tiño
Tiño is offline
hebben die jongens er dan ook pech mee dat jullie hun vriendinnen zijn?
Of zou dat hun grote geluk zijn?
Oud 23-10-2004, 23:13
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Neem hem lekker mee uiteten, en vertel hem dan ondertussen dat je de PC of de CD-ROM gebracht hebt naar een winkel waar ze de gegevens er nog gewoon vanaf kunnen halen .
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 09:34
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
neem hem een keer een dagje ergens heen waar hij dol op is!
Oud 24-10-2004, 10:23
Verwijderd
Citaat:
J-tjuh schreef op 24-10-2004 @ 10:34 :
neem hem een keer een dagje ergens heen waar hij dol op is!
Bed?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 12:19
Iveauh
Iveauh is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-10-2004 @ 11:23 :
Bed?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 15:12
Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 23-10-2004 @ 17:41 :
pech... sommige mensen hebben het aan een stuk door

maar goed. doet ze comp het helemaal niet meer? misscihen aan ieden dat ie die van jou kan gebruken? is er nie ergens een manier dat je de bestanden nog terug kan krijgen??

geen verstand van computers. maar gewoon hem een beetje opvrolijken, neem wat leuks mee voor hem als je hem weer ziet ofzo?
We zijn nu al de hele dag bezig met bestanden redden. Precies die bestanden die hij morgen nodig heeft op school zijn verloren gegaan... ben hem nu aan het helpen met zijn huiswerk dus. Wat hij in 6 weken heeft gemaakt moet allemaal weer over
De pc doet het weer half... hij moet terug naar de fabriek want er zitten echt een hoop mankementen aan.
Ik hoop dat we er vanavond mee klaar zijn zodat we nog wat tijd hebben voor leuke dingen samen...

Tips en leuke ideeen blijven welkom natuurlijk
Oud 24-10-2004, 17:41
KreZor
KreZor is offline
Citaat:
evanescene schreef op 23-10-2004 @ 22:04 :
haha mijn vriend heeft ook heel erg vaak pech....
genaaid en nu schulden, keer grof vuil buiten gezet: wordt de boel in de fik gestoken zou hij bijna aansprakelijk gesteld worden, fiets gejat, niewue gekocht: gelijk boete omdat ie geen lamp erop had (waar hij nog geen tijd voor heeft gehad om te kopen), computer ook vaak kapot, kiest altijd verkeerde rij in de supermarkt haha en ga zo maar door
je kan er niet veel aan doen, alleen je liefde geven....en je kan het ook op een grappige manier opvatten..."we hebben ook altijd pech" ik zou niet weten wat je eraan kan doen...
"haha"
Oud 24-10-2004, 18:27
filia dei
filia dei is offline
Ik heb juist altijd geluk lijkt 't wel... zelfs als 't de hele dag regent wordt 't precies droog als ik op de fiets naar school ga... echt absurt altijd... maja... wel handig.

Maargoed... ik begrijp dat je dat niet wilt horen. Wat je kan doen om je vriend te helpen is veel leuke dingen met 'm doen zodat hij 't een beetje kan vergeten. Zorgen dat hij ook 'n keertje mazzel krijgt en dingen in ze schoot geworpen krijgt waar anderen hard voor moeten vechten (dat jij al voor 'm gevochten heb zeg maar). En hem wijzen op de positieve dingen in ze leven... als je positieve dingen herkend lijken 't er als meer te worden.
En als dat allemaal niet meer helpt moet je 'm maar voor rekenen hoeveel geluk hij heeft dat jullie precies op elkaar zijn. Jij kent misschien honderd jongens en er is een kans van 0,01 dat je juist op hem verlieft wordt en er is ook 'n kans van 0,01 dat hij op jouw is... dus de kans dat de liefde wedersijds is 0,0001. Nou als dat geen mazzel is....
Natuurlijk kun je geloven dat het geen mazzel is, maar hulp van boven af of meant to be ofzo... maar als je toch in andere dignen gelooft kan je ook geluk afdwingen met behulp van zwarte magie of bidden tot god dat je vriend wat meer geluk krijgt...
Oud 24-10-2004, 18:30
Verwijderd
Wat een stakker, hij moet z'n huiswerk opnieuw maken. Die is al terminaal, zorg dat je in z'n testament komt.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 18:25
Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
perseus schreef op 24-10-2004 @ 19:30 :
Wat een stakker, hij moet z'n huiswerk opnieuw maken. Die is al terminaal, zorg dat je in z'n testament komt.
Ik zit niet op dit soort opmerkingen te wachten.

De rest: allemaal bedankt voor de lieve en leuke tips en opmerkingen! Ik heb hem vandaag een cadeautje gegeven (voor in bad) en we gaan strakkies lekker saampies in bad

P.s. Zijn huiswerk is gelukkig helemaal af, we hebben er samen hard aan gewerkt, maar het is gelukt
Oud 25-10-2004, 22:06
Verwijderd
Geef hem, een back up programma/handleiding ?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 10:58
Drez
Drez is offline
Citaat:
Tiño schreef op 23-10-2004 @ 22:13 :
hebben die jongens er dan ook pech mee dat jullie hun vriendinnen zijn?
Of zou dat hun grote geluk zijn?

En damnnn, als je dat al pech noemt.
Reageren

Regels voor berichten