Advertentie | |
|
![]() |
|
ja ik heb er 1 van nederlands taal
Maar die is al bijna 3 jaar oud Ik beheerste namelijk niet correct Nederlands. Volgens mij was dat de reden dat ik en me ouders veel arabies praten. Maar ik heb die vase succesvol afgerond gelukkig. met vr mazzels PeaCe ![]()
|
Ik heb geen antwoordenboekjes zelf gekocht.
Maar op een gegeven moment was het wel heel erg met scheikunde. Daarvan zijn de antwoordenboekjes op school, en die kun je dus gewoon elke les pakken om je werk te controleren. Maar iedereen had die dingen mee naar huis genomen terwijl er lang niet genoeg waren voor iedereen. Gevolg: de ene helft had antwoordenboekje en kon normaal z'n werk doen, de andere helft bleef maar gissen of het nou wel of neit het goede antwoord was. Toen ben ik even een partij boos geworden op die leraar met als gevolg dat ik nu ook de gelukkige bezitter van een antwoordenboekje ben. Maar op zo'n moment is het dan niet eens zo gek om erover te denken om zelf zo'n boekie te bestellen. |
![]() |
|
![]() |
-JA, voor wiskunde en ANW
-Bij andere vakken kun je m.b.v. een antwoordenboekje (of kopietjes) nakijken (d.w.z. overschrijven). Dat doe ik zelden, want dat vind ik zonde van de moeite. -Bij vakken als Engels, Nederlands en literatuur krijgen we de antwoorden op den duur vanzelf van de docenten op stencil zonder dat je ooit het huiswerk gemaakt hebt. Sommige leerlingen stelen antwoordenboekjes. Da doe ik niet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Frans Tekst Afghan-NL | 9 | 14-01-2008 15:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Psychologie is voor Duitsers... niet voor Russen RedWarrior | 4 | 22-05-2005 12:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: te simpel Ieke | 0 | 31-01-2004 14:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |