Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2002, 18:21
Deliveran©e
Deliveran©e is offline
ik ken er niet zo veel
Oud 06-03-2002, 18:38
me kip
me kip is offline
ik geen een
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 18:44
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
je hebt dik, vies dik en echt dik. Iets dik vind ik mooier dan iemand met een ongelooflijk slank lijf. Is gewoon akelig om te zien. Vies dik hoeft niet perse dikker te zijn dan gewoon dik, maar het past niet op de een of andere manier bij de persoon of ziet er onverzorgd uit. Echt dik is té dik en dat is gewoon niet mooi.
Oud 06-03-2002, 20:11
AMDFreak
AMDFreak is offline
Ik nie hoor....
Maar ook weer niet op hele DUNNE vrouwen!
Oud 07-03-2002, 01:08
Dotcom
Dotcom is offline
Ik prefereer een slank meisje, maar dikke meiden hebben meestal een leuker karakter.
Oud 07-03-2002, 10:44
Verwijderd
Ik vraag me af of die mensen er zijn. Er zijn er wel een paar, maar dat zijn die mensen van ik val op je innerlijk. En dat zijn er weinig. Maar iig ik ben dik, beetje dik, mollig, heel dik, weet ik veel. En men heb me maar te nemen als ik ben, en dat doen ze meestal ook wel hoor

En dat dikkere meisjes leukere karakters hebben gaat niet op in mijn geval geloof ik
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 10:50
beertje16
beertje16 is offline
volgens mij zijn er niet zo veel, maar ze zullen er zeker zijn... ben zelf ook een b-tje stevig zeg maar, maar niet echt dik
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 11:14
Verwijderd
Citaat:
testout.com schreef:
En dat dikkere meisjes leukere karakters hebben gaat niet op in mijn geval geloof ik
Uitzonderingen bevestigen de regel... (is dit ook een regel? )

Maar goed. Wat is dik? Als ik daar uit ben kan ik antwoord geven...

Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 12:33
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
dat vind ik onzin dus dat dikkere mensen een leuker karakter zouden hebben wat een bullshit alsof er een samenhang is tussen gewicht/karakter dus als je weer afvalt ben je opeens een bitch? right
Er zijn vast wel mensen die op dikker vallen ja.
Oud 07-03-2002, 13:51
Verwijderd
mwah niet echt op dik maar het maakt me niet zoveel uit hoor, van mollig tot gewoon slank maakt het mij niet zoveel uit. Eigenlijk alleen als meiden echt ongezond eruit zien (dus ongeoznd slank of echt veels te dik) dan knap ik daar best wel op af..

Maar ik val niet op iemands gewicht, maar op de persoon zelf

Alex
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 14:28
Verwijderd
Citaat:
eddie schreef:
Uitzonderingen bevestigen de regel... (is dit ook een regel? )

Maar goed. Wat is dik? Als ik daar uit ben kan ik antwoord geven...

68 kilo...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 14:36
Verwijderd
Citaat:
testout.com schreef:
68 kilo...
68 kilo bij iemand van 2 meter? Is niet dik...

68 kilo bij iemand van 1.50 ofzo.. Tja...
Ligt eraan hoe zij 'geproportioneerd' is
Eerst zien, dan oordelen (toch?)

68 kilo is sowieso niet veel (vind ik).

[Dit bericht is aangepast door eddie (07-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 18:36
de abt van sion
de abt van sion is offline
Dat zal best, maar met het oog op de symmetrie (en dus op de aanvaardbaarheid voor anderen) is het dan wel gewenst dat die man zelf ook "dikker" is.
Anders ziet het gewoon niet uit.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 18:59
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Dat zal best, maar met het oog op de symmetrie (en dus op de aanvaardbaarheid voor anderen) is het dan wel gewenst dat die man zelf ook "dikker" is.
Ja en dat zou ok echt een reden zijn om geen relatie te beginnen
Alhoewel jij alles als reden zou kunnen zien.....

[Dit bericht is aangepast door apart persoontje (14-03-2002).]
Oud 07-03-2002, 19:04
apart persoontje
apart persoontje is offline
Ik denk dat de meeste jongens wel naar 'slanke' meisjes kijken (iedereen verstaat daar wat anders onder), maar als het om verliefd zijn gaat, denk ik dat ze daar ook zeker op zouden vallen, weet ik wel zeker, als jij verliefd bent, vind je je vriendin de mooiste meid die eer is, toch?
Oud 07-03-2002, 21:34
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Dotcom schreef:
Ik prefereer een slank meisje, maar dikke meiden hebben meestal een leuker karakter.
en bedankt! Ik vind mezelf anders heel aardig, hoor!
Oud 08-03-2002, 21:53
Verwijderd
Citaat:
OriginalMisfit schreef:
dat vind ik onzin dus dat dikkere mensen een leuker karakter zouden hebben wat een bullshit alsof er een samenhang is tussen gewicht/karakter dus als je weer afvalt ben je opeens een bitch? right
Er zijn vast wel mensen die op dikker vallen ja.

Neej, maar de dikke mensen moeten met hun karakter doen wat de dunnere met hun uiterlijk doen
Of zow, dat ligt natuurlijk aan de jongens, ik ken er wel wat die liever dik dan dun hebben, zolang er maar vormen zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 21:54
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
denk logisch na en kom tot de conclusie dat je topic verspilde moeite is.
Oud 08-03-2002, 22:01
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
ik denk dat mensen dara verschillend over dnken lijjkt me ook wel zo logisch

ik vind mezelf ook dik..maar tsja aandacht krijg k wel..dusz tsja das verschillend lijkt mij
Oud 08-03-2002, 22:14
bracelance
bracelance is offline
wat maakt het nou uit of iemand dik is of niet? Het gaat toch om de binnenkant...
Oud 08-03-2002, 22:16
bracelance
bracelance is offline
deze vraag is zo onzinnig. Er zijn toch ook amper meiden die dikkere mannen boven gespierde slanke mannen prefereren.
Oud 08-03-2002, 23:15
15 Enrique
15 Enrique is offline
Citaat:
WelcomeHome schreef:
je hebt dik, vies dik en echt dik. Iets dik vind ik mooier dan iemand met een ongelooflijk slank lijf. Is gewoon akelig om te zien. Vies dik hoeft niet perse dikker te zijn dan gewoon dik, maar het past niet op de een of andere manier bij de persoon of ziet er onverzorgd uit. Echt dik is té dik en dat is gewoon niet mooi.
Helemaal mee eens.

Oud 08-03-2002, 23:18
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
bracelance schreef:
deze vraag is zo onzinnig. Er zijn toch ook amper meiden die dikkere mannen boven gespierde slanke mannen prefereren.

kijk dit is dan een antwoord dat nergens op slaat. Mannen die wat dikker zijn vallen dus vaak wel op een dikkere vrouw.
Oud 09-03-2002, 09:14
Q
Q is offline
Ik vond het niks. Wel geprobeerd met iemand die dat molliger is. Niet echt dik ofzo... maar k vind het nou niet mooi, t ging dus meer om dr karakter. Neej, liever slank.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 09:15
Q
Q is offline
Citaat:
bracelance schreef:
wat maakt het nou uit of iemand dik is of niet? Het gaat toch om de binnenkant...
Het oog wil ook wat...

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2002, 10:33
crazy_ ella
crazy_ ella is offline
neej...ik ken er geen.
nouwja ik ken jou vriend dan
hij heeft je innerlijk ondekt en het innerlijk roelt hard bij jou
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 00:17
Jeronimo
Jeronimo is offline
Citaat:
WelcomeHome schreef:
Juist ja, ik denk er hetzelfde over!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 07:29
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Kennelijk wel ... mijn vriend.
Oud 10-03-2002, 08:15
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
en dan nog kijken mensen altijd naar gewicht wat helemaal nergens op slaat. Ooit Marianne Timmer op de weegschaal gezien? Die komt zeker boven de 80 kg uit. Spieren zijn zwaarder dan vet. Reken dan eerst je BMI uit, je vetpercentage. Dan weet je of je dik bent, en schrik niet als je als dame zo'n 25% vet hebt, want dat is heel normaal.
Oud 10-03-2002, 08:18
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
en dan nog kijken mensen altijd naar gewicht wat helemaal nergens op slaat. Ooit Marianne Timmer op de weegschaal gezien? Die komt zeker boven de 80 kg uit. Spieren zijn zwaarder dan vet. Reken dan eerst je BMI uit, je vetpercentage. Dan weet je of je dik bent, en schrik niet als je als dame zo'n 25% vet hebt, want dat is heel normaal.
Ligt het nou aan mij, of heb ik gelijk als ik denk dat de BMI juist WEL het gewicht ten opzichte van de lengte weergeeft, en niet de vetpercentage ? Voor de vetpercentage moet je, dacht ik, de huidplooien oid laten meten.

Oud 14-03-2002, 09:53
Verwijderd
Citaat:
eddie schreef:
Citaat:
testout.com schreef:
68 kilo...
68 kilo bij iemand van 2 meter? Is niet dik...

68 kilo bij iemand van 1.50 ofzo.. Tja...
Ligt eraan hoe zij 'geproportioneerd' is
Eerst zien, dan oordelen (toch?)

68 kilo is sowieso niet veel (vind ik).

[Dit bericht is aangepast door eddie (07-03-2002).]
Bij 180. En misschien is het nu wel meer. 70 ofzo
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 09:59
Crazyhorse20
Crazyhorse20 is offline
Dik, dun, we zijn allemaal verschillend. De perfecte mens bestaat niet, het zijn toch juist die dingen die anders zijn die mensen zo bijzonder maken, het zijn eigenschappen die bij iemand passen en daar val je voor of niet. Iedereen heeft een ander gevoel, smaak of voorkeur en er zijn genoeg jongens die wat dikkere meisjes ook leuk vinden omdat zij dat wle mooi vinden. En een b-tje mollig is niet lelijk.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 10:02
beertje16
beertje16 is offline
wat mij opvalt is dat veel jongens het idee hebben dat slanke meisjes meteen "knap" zijn... en wat vollere meiden minder mooi vinden! maar ik denk dat iemand die slank is niet meteen mooi hoeft te zijn... het ligt aan zoveel dingen! ze kan bijvoorbeeld een heel lelijk gezicht hebben...
wat ik alleen maar probeer te zeggen is dat slank niet altijd hoeft te betekenen dat iemand mooi is, een voller meisje kan een prachtig gezicht hebben...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 10:02
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Q schreef:
Citaat:
bracelance schreef:
Het oog wil ook wat...

Waarom kan een mollig/dik iemand niet mooi zijn?Net of je echt slank moet zijn om mooi te zijn.Onzin

Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 10:05
Verwijderd
Citaat:
testout.com schreef:
Nou... als ik jou dan dik noem, wat ben ik dan?

Ik ben nl 1.83 (ongeveer) ik weeg iets van 84 kg...
dus ik kan jou moeilijk dik noemen

Maar ik zou zeggen: zet er een foto neer (of mail hem ofzo)!

[edit]
oo.. ik heb mijn email adres niet openbaar gemaakt hame:
[/edit]

[Dit bericht is aangepast door eddie (14-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 10:07
*Marieke*
*Marieke* is offline
Dit is echt onzin, er zijn zoveel mensen die iets dikker zijn dan de maatschappelijke 'norm' toestaat en die zullen dan allemaal NOOIT aan een partner kunnen komen????? Tuurlijk....
Oud 14-03-2002, 10:33
Verwijderd
Psychologie-magazine:

Mannen willen een slanke vrouw om mee te pronken en een mollige voor in bed.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 10:42
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Psychologie-magazine:

Mannen willen een slanke vrouw om mee te pronken en een mollige voor in bed.

'pronken'
Als in:
'Kijk, joh, ik heb een nieuwe auto!'
*pronkt*

Vrouwen zijn geen bezit, voor zover ik weet... Je kan er aleen 'indruk' mee maken op andere personen.

Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 11:39
Verwijderd
Citaat:
eddie schreef:

Nou... als ik jou dan dik noem, wat ben ik dan?

Ik ben nl 1.83 (ongeveer) ik weeg iets van 84 kg...
dus ik kan jou moeilijk dik noemen

Maar ik zou zeggen: zet er een foto neer (of mail hem ofzo)!

[edit]
oo.. ik heb mijn email adres niet openbaar gemaakt hame:
[/edit]

[Dit bericht is aangepast door eddie (14-03-2002).]
Dacht het ook jah Ga hier toch geen foto van me dikke buik zetten (heb ik wel trouwens, die foto en die dikke buik) Lijk wel gek

Euhm ja ben ik ook, maar daar gaat het nu ff niet om dacht ik zo

[Dit bericht is aangepast door testout.com (14-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 11:55
Verwijderd
Citaat:
testout.com schreef:
Dacht het ook jah Ga hier toch geen foto van me dikke buik zetten (heb ik wel trouwens, die foto en die dikke buik) Lijk wel gek

Euhm ja ben ik ook, maar daar gaat het nu ff niet om dacht ik zo

[Dit bericht is aangepast door testout.com (14-03-2002).]
Je hebt gelijk... ik ben wel erg offtopic bezig

Maar die laatste regel snap ik niet.

Ennieweeeees, volgens mij vind ik de meeste vrouwen wel leuk/grappig/aantrekkelijk/whatever.
Het gaat mij niet echt om het uiterlijk (maar goed, dat zal bijna elke jongen wel zeggen denk ik )
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 12:07
Verwijderd
Citaat:
beertje16 schreef:
wat mij opvalt is dat veel jongens het idee hebben dat slanke meisjes meteen "knap" zijn... en wat vollere meiden minder mooi vinden! maar ik denk dat iemand die slank is niet meteen mooi hoeft te zijn... het ligt aan zoveel dingen! ze kan bijvoorbeeld een heel lelijk gezicht hebben...
wat ik alleen maar probeer te zeggen is dat slank niet altijd hoeft te betekenen dat iemand mooi is, een voller meisje kan een prachtig gezicht hebben...
Precies Alleen slank is ook niet alles...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 12:17
zweedsmeisje
zweedsmeisje is offline
*iz dikkug*
(juh bent niet dik, je hebt gewoon brede heupen, blablablabla)
Oud 14-03-2002, 12:20
Verwijderd
Citaat:
eddie schreef:
Je hebt gelijk... ik ben wel erg offtopic bezig

Maar die laatste regel snap ik niet.

Ennieweeeees, volgens mij vind ik de meeste vrouwen wel leuk/grappig/aantrekkelijk/whatever.
Het gaat mij niet echt om het uiterlijk (maar goed, dat zal bijna elke jongen wel zeggen denk ik )
Dat laatste was als reactie op dat ik lijk wel gek. Dat ik ook gek ben, maar nog niet zo gek om mijn buik op een topic te plaatsen.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 16:03
poki
poki is offline
Citaat:
testout.com schreef:
Dan bej je dus echt niet dik hoor!!!
Ik ben kleiner en even zwaar.. ik ben dus behoorlijk zacht Tja tis jammer.. Ik probeer er ook wel wat aan te doen dat het verandert maarja t lukt niet..

Oud 14-03-2002, 17:50
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik val zeker weten op een beetje steviger, vinnik veel mooier dan zow erg dun.
Oud 14-03-2002, 18:53
Dikkie
Dikkie is offline
ik niet
ik val op normale maat meisjes
Oud 14-03-2002, 18:58
bracelance
bracelance is offline

[/B][/QUOTE]

'pronken'
Als in:
'Kijk, joh, ik heb een nieuwe auto!'
*pronkt*

Vrouwen zijn geen bezit, voor zover ik weet... Je kan er aleen 'indruk' mee maken op andere personen.

[/B][/QUOTE]

overeenkomst tussen vrouwen en auto's ==> voorbumpers
Oud 15-03-2002, 18:37
Pinquin
Pinquin is offline
Tuurlijk zijn er mannen die van 'dikke' vrouwen houden! Tuurlijk is de 1e indruk belangrijk... als je je leuk kleedt en een positieve uitdrukking hebt dan heb je al wat. Mijn vriend viel op mij vanwege mijn positieve uitstraling! Dusseh!!! En trouwens als een jongen écht om je geeft vind hij het niet erg als je wat dik bent!!!1
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 21:21
Shorty Number 1
Shorty Number 1 is offline
Nou is het net of DUN zo erg is! Ik bedoel eerst was ik wat aan de dikke kant en nu ben ik volgens iedereen in eens zo mager!!!

Kijk het boeit niet hoe je gewicht is, je innerlijk blijft hetzelfde. Je bent zeker geen bitch als je dun bent, ik ken genoeg iets dikkere meiden die echt kuttig doen. En dunne meiden die hardstikke aardig zijn. Dus dat gebrabbel dat vind ik echt zo'n onzin! Dat is gewoon een VOOROORDEEL! omdat er altijd naar het medelijden van dikke mensen wordt gekeken maar ze kijken nooit naar de kant van dunne meisjes...
Dat vind ik ook wel vreemd.

Als een jonge super dik is, geef ik toe, zal ik er niet op af zal stappen. Dat vind ik gewoon niet zo mooi. En een dikke kont van een jongen vind ik ook super eruug!!! Maar een dikkere buik. Dat boeit dus echt niet.

Maar het is gewoon een mening waar iedereen
anders over denkt...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 13:07
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
ah, dat denk jij dus?? denk 's anders, denk sociaal, dan kom je verder 'snuggert'

Reageren

Regels voor berichten