Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2002, 18:09
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Ik heb nu bijna 1 jaar met me vriend en ik ben nog steeds hartstikke gek van em en hou super veel van em, maar vraag me toch af waarom dat zo sterk blijft terwijl we de afgelopen weken heel veel ruzie samen hebben gehad, herken je iets ??

Ik wil ook nie bij em weg ofzo daarvoor ben ik te gek op em, maar waarom wil ik hem zo graag zien altijd terwijl ik van te voren al weet dat er wel weer een ruzietje gaat komen.
Ga me niet zeggen om het uit te maken want dat doe ik nie
maar herken je dit >?
Oud 20-01-2002, 18:17
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Herkennen doe ik het niet uit eigen ervaring, maar vanuit het 'zien' bij anderen kan ik wel zeggen dat ruzie maken JUIST een teken is van van elkaar houden. Het ene stel heeft natuurlijk vaker ruzie dan het ander, maar dit komt misschien omdat jullie allebei heel dominant zijn of juist niet. Ruzie maken toont juist dat het je VEEL kan schelen en juist het teveel over je heen laten komen kan een toonbeeld zijn van het 'niet meer belangrijk zijn' voor degene van diens relatie..

Veel suc6
Oud 20-01-2002, 19:16
tijgertjuh1985
tijgertjuh1985 is offline
ja ik herken je verhaal wel.
ik heb nu iets van 7 maanden een vriend. we hebben vaak ruzie, gewoon als we elkaar zien of nog meer via msn. meestal begint het dan gewoon met een meningsverschil. we zijn allebei eigenwijs dus daar zal het misschien door komen.
ik hou echt veel van hem ook al hebben we vaak ruzies. ik heb er wel eens aan gedacht om het uit te maken maar meestal komt het bij ons toch weer goed.
Oud 20-01-2002, 20:27
supergirl14
supergirl14 is offline
Jaaaaaaa, ik heb dat ook!
Ik heb nou 1 jaar en 4 maanden en wij hebben ook soms best vaak ruzie en dan weer een tijdje niet zo erg enzo, maar ondanks alles zijn wij nog steeds bij elkaar, en dat vind ik heel goed, dat betekent toch dat wij heeeel veel van elkaar houden!
En daarvan ga ik niet minder van hem houden alleen nog maar meer!
En ik wil me vriendje ook altijd zien ook weet ik dat er ruzie kan komen, dat hoord er gewoon bij ook als is het niet leuk!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 21:10
highlight
highlight is offline
Wij hebben ook zo onze perioden hoor,volgens mij vrij normaal..
Oud 20-01-2002, 21:38
kizzy
kizzy is offline
dat heb ik ook met me vriend, echt hevige ruzies die me ontzettend pijn doen. maar als je echt van hem houd moet je nagaan WAAROM jullie ruzie hebben. maar ik denk dat het wel overgaat, ff erover praten en iedereen heeft ze ups and downs....
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 21:54
snoopy
snoopy is offline
ja, m'n vriend en ik hebben ook best wel vaak ruzie. We zijn nu een jaar en drie maanden samen. Soms is het erger dan anders, en soms gaat het ook weken goed, maar dan hebben we weer een dag dat we van de ene ruzie in de andere rollen. Lijkt me niet echt een reden om het uit te maken. Misschien moet je 'm wat minder zien. Dat had ik ook met m'n vriend, dat ik hem op een gegeven moment elke dag zag, en dat werd gewoon een beetje teveel. Toen ik 'm minder ging zien, kregen we ook veel minder ruzie. Succes ermee. x mamo
Oud 22-01-2002, 23:04
Wanderlust
Wanderlust is offline
Citaat:
highlight schreef:

periode zul je bedoelen.... pfff vechten
Oud 23-01-2002, 13:10
VaLeRiE4YoU
VaLeRiE4YoU is offline
Citaat:
highlight schreef:

Tsja dat zei k ook tegen hem dat dat vrij normaal was als je al zo een lange tyd met elkaar gaat dat je dan een periode had dat het wat minder ging, maar meneertje had er al meteen geen zin meer in en wou ff lekker alleen zijn!Hy had er dus weinig vertrouwen in ofzow denk k...

Liefs Val
Oud 23-01-2002, 13:14
Princess Vampiria
Princess Vampiria is offline
ruzie of discussies maken mensen dichter bij elkaar staan. Vooral na de ruzie heb je elkaar heel erg nodig, zo wordt de band sterker.
Ik ken het niet uit eigen ervaring. ruzie maken lijkt me trouwens vreselijk. Maar net als angst kan het je behoorlijk veel naar elkaar toetrekken.
Maar alles heeft een keerzijde, het kan ook negatief werken , als je elkaar opeens gaat afstoten...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 10:53
Yolcu
Yolcu is offline
Ik herken het helemaal. Ben nu 14,5 maand ofzo bij m'n vriend, en ik merk de laatste tijd dat het inderdaad wat minder 'soepel' gaat. Spanningen en kleine ruzietjes. We praten er veel over, komen dan allebei tot de conclusie dat we allebei te overdreven reageerden en dan is het weer goed.

Een goede vriend van m'n vriend heeft ons daar zelfs voor gewaarschuwd, die is zelf al weet ik veel hoe lang bij z'n vriendin (iig meer dan 2 jaar) en die zei: na 1 jaar wordt het moeilijk. Als je het dan nog volhoudt, door blijft zetten, dan redden jullie het wel.

Ik heb 1,5 week geleden op het punt gestaan het uit te maken, maar heb het gelukkig toch niet gedaan. Ik heb hem verteld over m'n twijfels en hij vroeg me om nog even door te zetten, als ik een week later nog zou twijfelen, dan zou hij zich er bij neer leggen. Die week is ie gelukkig niet anders gaan doen (daar was ik bang voor, dat ie opeens heel lief zou gaan doen ofzo), en nu ben ik blij dat het nog aan is.

Dus als ik jou was zou ik me niet teveel aantrekken van die ruzies, er wel steeds met hem over praten zoveel je kunt.. want dat helpt wel!
Suc6
Oud 24-01-2002, 10:54
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Princess Vampiria schreef:
ruzie of discussies maken mensen dichter bij elkaar staan. Vooral na de ruzie heb je elkaar heel erg nodig, zo wordt de band sterker.
Klopt..
Oud 25-01-2002, 13:11
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Jah kijk wij hebben gewoon elke dag bonje dat kan niet gezond zijn toch komt ook wel omdat we allebei enorm eigenwijs zijn en als je er twee van zulke hebt gaat dat natuurlijk enorm botsen, en ik wil ook niet dat het altijd maar zonneschijn is wat dat lijkt me gewoon saai, maar ook telkens als we ruzie hebben zou ik hem juist alleen maar heel stevig vast willen houden raar toch?
Oud 26-01-2002, 11:31
Verwijderd
Citaat:
highlight schreef:

Ik herken mij hier volledig in.... gelukkig gaat het nu weer goed!

Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 18:11
casey
casey is offline
Wij kibbelen ook wel es wat (meestal begin met vervelend doen, maar da's omdat er mij iets stoort ofzo, dan zeg ik da gewoon.. hij kan daar nie goe tegen.. maar dat geraakt altijd opgelost) Vervelend is ook dat 'et meestal op icq is.. in't echt praten we er nog es over (zien we in hoe stom zo'n futiliteit is) en gaat alles echt goed!
't Is ook niet dat we iedere week rizue hebben, 't heeft zo'n perioden. 'k Ben ook dkwijls humeurig door z'n hobbies: hij zit in't Vlaamse Kruis (da's een soort Rode Kruis) en daar moet ie dan mee op dienst enzo.. deze week ook, vandaag en morgen vertrekt ie rond 7 uur en komt terug om 20 uur, ma eigenlijk doet ie die dienst net omda'k moet blokken.. ma toch, 't is lastig soms. En om de 3 weken heeft ie dienst met de brandweer, dan moeten we bij hem thuis blijven (in zijn stadje) en op de meeste ongelegen gaat die bieper af, ziet ie je bijna nie meer staan en is weg.. En ie heeft net ambulancierscursus gevolgd, dan moest ie de zaterdag ook vroep op en zag 'k hem vrijdag nie lang en deden we nie veel..
Ma boven alles vind ik het geweldige (menslievende) hobbies en 'k wist 't al van voor we samen waren dat ie dat heel belangrijk vind (en hem zeker nie voor de keuze zou mogen stellen). 't Is nie altijd even leuk, maar hij doet veel om gelukkig te houden, en soms heb ik zo mijn buien, 'k sanp nie echt hoe die 't al zo lang bij me uithoudt, bij manier van spreken
I'm a lucky girl!
Oud 16-03-2002, 15:37
framboos
framboos is offline
ik denk dat wanneer je langer verkering hebt en je verliefdheid overgaat(in houden van) je gewoon ook de mindere kanten van je vriend/vriendin gaat zien en soms kan dat botsen. ik bedoel waar je je eerst nog niet aan ergerde kan je nu opeens wel een keer ergeren en waarschijnlijk durf je het nu ook eerder te zeggen aangezien je elkaar beter kent..ik heb ook vaak irritaties met mn vriendje omdat we allebei koppig zijn en ook omdat ik heel bang ben om hem kwijt te raken aan zn ex vriendin..want die is volgens mij uit op wraak omdat ik hem van haar heb 'afgepakt'dus..en dan kan ie me nog zo verzekeren dat het niet zo is..hij hoeft maar te kijken naar dr en ik zoek er wat achter tis ook gewoon jaloersheid..maar ik vertrouw haar gewoon niet en bang dat hij er voor zwigt ooit..

maar ruzies zijn op zich geen breekpunt om een verkering uit te maken (vind ik) of je moet elke dag zware ruzies hebben..maar meestal gaan onze ruzies maar om kleine dingen soms weten we niet eens meer waar het over ging. en ik denk dat als het nog in dat stadium is en je nog genoeg leuke dingen doet er niets aan de hand is..
Reageren

Regels voor berichten