Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ruzie of discussies maken mensen dichter bij elkaar staan. Vooral na de ruzie heb je elkaar heel erg nodig, zo wordt de band sterker.
Ik ken het niet uit eigen ervaring. ruzie maken lijkt me trouwens vreselijk. Maar net als angst kan het je behoorlijk veel naar elkaar toetrekken. Maar alles heeft een keerzijde, het kan ook negatief werken , als je elkaar opeens gaat afstoten... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik herken het helemaal. Ben nu 14,5 maand ofzo bij m'n vriend, en ik merk de laatste tijd dat het inderdaad wat minder 'soepel' gaat. Spanningen en kleine ruzietjes. We praten er veel over, komen dan allebei tot de conclusie dat we allebei te overdreven reageerden en dan is het weer goed.
Een goede vriend van m'n vriend heeft ons daar zelfs voor gewaarschuwd, die is zelf al weet ik veel hoe lang bij z'n vriendin (iig meer dan 2 jaar) en die zei: na 1 jaar wordt het moeilijk. Als je het dan nog volhoudt, door blijft zetten, dan redden jullie het wel. Ik heb 1,5 week geleden op het punt gestaan het uit te maken, maar heb het gelukkig toch niet gedaan. Ik heb hem verteld over m'n twijfels en hij vroeg me om nog even door te zetten, als ik een week later nog zou twijfelen, dan zou hij zich er bij neer leggen. Die week is ie gelukkig niet anders gaan doen (daar was ik bang voor, dat ie opeens heel lief zou gaan doen ofzo), en nu ben ik blij dat het nog aan is. Dus als ik jou was zou ik me niet teveel aantrekken van die ruzies, er wel steeds met hem over praten zoveel je kunt.. want dat helpt wel! Suc6
|
![]() |
Jah kijk wij hebben gewoon elke dag bonje dat kan niet gezond zijn toch komt ook wel omdat we allebei enorm eigenwijs zijn en als je er twee van zulke hebt gaat dat natuurlijk enorm botsen, en ik wil ook niet dat het altijd maar zonneschijn is wat dat lijkt me gewoon saai, maar ook telkens als we ruzie hebben zou ik hem juist alleen maar heel stevig vast willen houden raar toch?
|
![]() |
Wij kibbelen ook wel es wat (meestal begin met vervelend doen, maar da's omdat er mij iets stoort ofzo, dan zeg ik da gewoon.. hij kan daar nie goe tegen.. maar dat geraakt altijd opgelost) Vervelend is ook dat 'et meestal op icq is.. in't echt praten we er nog es over (zien we in hoe stom zo'n futiliteit is) en gaat alles echt goed!
't Is ook niet dat we iedere week rizue hebben, 't heeft zo'n perioden. 'k Ben ook dkwijls humeurig door z'n hobbies: hij zit in't Vlaamse Kruis (da's een soort Rode Kruis) en daar moet ie dan mee op dienst enzo.. deze week ook, vandaag en morgen vertrekt ie rond 7 uur en komt terug om 20 uur, ma eigenlijk doet ie die dienst net omda'k moet blokken.. ma toch, 't is lastig soms. En om de 3 weken heeft ie dienst met de brandweer, dan moeten we bij hem thuis blijven (in zijn stadje) en op de meeste ongelegen gaat die bieper af, ziet ie je bijna nie meer staan en is weg.. En ie heeft net ambulancierscursus gevolgd, dan moest ie de zaterdag ook vroep op en zag 'k hem vrijdag nie lang en deden we nie veel.. Ma boven alles vind ik het geweldige (menslievende) hobbies en 'k wist 't al van voor we samen waren dat ie dat heel belangrijk vind (en hem zeker nie voor de keuze zou mogen stellen). 't Is nie altijd even leuk, maar hij doet veel om gelukkig te houden, en soms heb ik zo mijn buien, 'k sanp nie echt hoe die 't al zo lang bij me uithoudt, bij manier van spreken ![]() I'm a lucky girl!
|
![]() |
ik denk dat wanneer je langer verkering hebt en je verliefdheid overgaat(in houden van) je gewoon ook de mindere kanten van je vriend/vriendin gaat zien en soms kan dat botsen. ik bedoel waar je je eerst nog niet aan ergerde kan je nu opeens wel een keer ergeren en waarschijnlijk durf je het nu ook eerder te zeggen aangezien je elkaar beter kent..ik heb ook vaak irritaties met mn vriendje omdat we allebei koppig zijn en ook omdat ik heel bang ben om hem kwijt te raken aan zn ex vriendin..want die is volgens mij uit op wraak omdat ik hem van haar heb 'afgepakt'dus..en dan kan ie me nog zo verzekeren dat het niet zo is..hij hoeft maar te kijken naar dr en ik zoek er wat achter tis ook gewoon jaloersheid..maar ik vertrouw haar gewoon niet en bang dat hij er voor zwigt ooit..
maar ruzies zijn op zich geen breekpunt om een verkering uit te maken (vind ik) of je moet elke dag zware ruzies hebben..maar meestal gaan onze ruzies maar om kleine dingen soms weten we niet eens meer waar het over ging. en ik denk dat als het nog in dat stadium is en je nog genoeg leuke dingen doet er niets aan de hand is..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Echte liefde vanaf het begin, Maar of er ooit een einde aan komt? Miss_Little | 8 | 23-03-2010 01:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |