Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2004, 19:31
robbie5
robbie5 is offline
Oke noem me een mietje als je wilt want dat ben ik op dit moment.

Ik heb het al een paar keer gezegd op het forum,

maar ik ben onnoemelijk verliefd op een meisje.
En ik en sommige andere (denken) dat ze mij ook leuk vind.
Ik durf niets te doen/zeggen/beginnen tegenover haar.
Ik weet zeker dat ik het wel durf als ik weet dat mij leuk vind.
Vrienden hebben al geprobeerd erachter te komen maar tevergeefs.

ik weet alleen dat ze:

mij heeft toegevoegd op msn.
ze begint geen gesprek net als ik behalve met start als: heb jij nog muziek, of een opmerking over de naam, waaruit hele verhalen voortvloeien.
En ze heeft steeds zo'n naam dat ze verliefd is en als iemand d'r vraagt op wie ofzo,, antwoordt ze met: owwww, nee dat is van een film/liedje etc. waarvan ze de titel dan niet meer weet.

Weet iemand maar dan ook iemand hoe ik haar in principe om de tuin kan leiden om erachter te komen wie ze leuk vind en of ik dat ben.

iig bedankt voor het lezen
en tips zijn helemaal lekker
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2004, 19:36
someone17
someone17 is offline
Ik denk dat zij ook wel een beetje verlegen is. Het niet durven beginnen op msn komt wel bekend voor zieje. Je kan ook wachten tot je haar een keer tegenkomt met drank op, dan durf je meestal ook meer. Laat iig niet alles op lossen door je vrienden. Dat is dom.
Oud 30-12-2004, 19:40
robbie5
robbie5 is offline
daarom vraag ik hulp om het zelf te doen

stoer heh
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 19:41
Verwijderd
Oke jij bent verlegen en zij is (waarschijnlijk) ook verlegen.

Ik zou er gewoon voor gaan. Wat heb je te verliezen? Helemaal niks! Wie geen blauwtjes loopt zal altijd een groentje blijven

Hoe ik het zou doen: zorgen dat jullie samen ergens heen kunnen gaan. (een film die net uit is of wat dan ook). Het lijkt me wel handig dat je actie onderneemt, anders heb je de kans dat ze je als 'gewone' vriend gaat zien.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 19:42
Verwijderd
Citaat:
robbie5 schreef op 30-12-2004 @ 20:40 :
daarom vraag ik hulp om het zelf te doen

stoer heh
Ga er gewoon voor

Zegt ze nee... tja kut maar je hebt ten minste zekerheid.
Zegt ze ja....
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 19:43
juno
juno is offline
Gewoon zeggen! desnoods op msn, of zeg het als msn naam. Wat heb je te verliezen? Niks. Wat heb je te winnen: alles!

Want nu...heb je haar niet.

En bang zijn om af te gaan is zo basisschool...bovendien, wat denk ja dat ze zal doen: het in de schoolkrant zetten?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 19:44
robbie5
robbie5 is offline
dat doe ik normaal ook
maar dat gaat gewoon niet

vd week dacht ik het ook gewoon te doen.
ik liep naar dr toe en ik wou het vragen en ik zei:

hoi.
leuk feest heh?
-ja
vind ik ook.
wil je wat drinken?
-nee bedankt.
ik ga weer.
-doei
doei

*ik ben niet bang om afgewezen te worden. maar het is zo anders dan anders.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 19:48
Verwijderd
fuck that, het hele leven is anders. Is ze nu online? vertel haar nu wat je voelt of vertel haar nu dat je haar morgen iets moet vertellen... op die manier kom je er niet meer onderuit...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 20:00
filia dei
filia dei is offline
je hoeft toch niet persee te zeggen dat je haar leuk vind? ga gewoon leuke dingen samen doen. Nodig haar 'n keer bij je thuis uit ofzo, en dan ga je gewoon 'per ongeluk' tegen haar aanzitten ofzo of je kriebelt wat in haar nek of je speelt wat met haar haar of je geeft haar 'n kusje op haar voorhoofd ofzo. Nou en als je denkt dat je verder kan gaan kus je haar op haar mond, nou jah...en dat wordt dan vanzelf tongen (als ze je leuk vind) en daarna kan je vragen van zeg hebben we nu 'n relatie ofzo?
Oud 30-12-2004, 20:06
yavanna
yavanna is offline
ik herken mezelf wel in dat meisje (behalve het msnnamengedoe), dus ik vind dat je er gewoon voor moet gaan, anders zit je je strx voor je kop te slaan als blijkt dat ze je wel leuk vond, maar nix durfde te zeggen. Het enige wat kan gebeuren is dat zij niet verliefd op jou is en dan weet je dat tenminste. Niets is erger dan die onzekerheid, en als het nou eenmaal niet zo mocht zijn, kan je je er tenminste wat sneller overheen zetten.
kortom: zeg het anders krijg je er heel erge spijt van dat je het niet hebt gedaan.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 20:15
elledc
elledc is offline
Is iemand dan verlegen omdat diegene niks als eerste zegt op MSN? Als ik niks zeg is dat hoofdzakelijk omdat ik niks wil zeggen.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 20:18
yavanna
yavanna is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 30-12-2004 @ 21:15 :
Is iemand dan verlegen omdat diegene niks als eerste zegt op MSN? Als ik niks zeg is dat hoofdzakelijk omdat ik niks wil zeggen.
tjah dat kan ook maar dan heeft het eigenlijk ook geen zin om iemand toe te voegen
tenzij het om huiswerk gaat
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 20:20
robbie5
robbie5 is offline
geen lessen met haar

een vriendin van haar die ik nooit spreek
sprak me aan op msn en toen voegde zij me toe.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 20:31
elledc
elledc is offline
Citaat:
yavanna schreef op 30-12-2004 @ 21:18 :
tjah dat kan ook maar dan heeft het eigenlijk ook geen zin om iemand toe te voegen
tenzij het om huiswerk gaat
het lijkt me zeer logisch dat je niet altijd met iedereen uit je lijst wil babbelen. Als je nu een lijst hebt van 50 man en ieder spreekt u continu aan, dan wordt het toch ook wel vervelend. Vandaar dat ik zeg dat ik niet altijd met iemand wil praten.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 20:35
*ABC*
*ABC* is offline
Ik herken me in dat meisje. Behalve dat ik altijd over huiswerk begin, en niet over muziek

Je kunt het aan haar vriendinnen vragen, dat is de veiligste manier. Maar als je het gewoon goed wilt doen, dan vertel je het gewoon via msn.

Je hoeft ook niet gelijk te zeggen dat je haar leuk vindt, misschien kun je eerst gewoon wat leuke gesprekken beginnen die niet over muziek gaan.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2004, 14:49
yavanna
yavanna is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 30-12-2004 @ 21:31 :
het lijkt me zeer logisch dat je niet altijd met iedereen uit je lijst wil babbelen. Als je nu een lijst hebt van 50 man en ieder spreekt u continu aan, dan wordt het toch ook wel vervelend. Vandaar dat ik zeg dat ik niet altijd met iemand wil praten.
okeej dan wel maar aangezien ik er maar 20 heb die noooit allemaal tegelijk online zijn....
Met citaat reageren
Oud 31-12-2004, 15:01
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
robbie5 schreef op 30-12-2004 @ 20:31 :
Weet iemand maar dan ook iemand hoe ik haar in principe om de tuin kan leiden om erachter te komen wie ze leuk vind en of ik dat ben.
Dat moet je sowieso niet doen
Een beetje voorzichtig zijn mag altijd, maar als je al gelijk begint met anders doen dan je echt bent, daar schiet je totaal niet mee op.
Dan weet ze niet wanneer ze je echt kan vertrouwen en wanneer niet als ze daar achterkomt.
Oud 31-12-2004, 15:27
The0
The0 is offline
Niet dat ik zelf nou een held ben op dit gebied, maar wat dacht je van vragen? Als je haar msn al hebt is het helemaal makkelijk.

Copy and paste:
Ik vind je eigenlijk best een leuk meisje, heb je misschien zin om een keer iets te gaan drinken?
Oud 31-12-2004, 15:27
BadBoyll
BadBoyll is offline
Kerel,

Kijk dat heb ik nou ook, ik praat heel makkelijk met meiden. Ik zie er goed maar toch is er een meisje waar ik steeds aan denk en als ze dan iets aan mee vraagt of tegen me zegt val ik dicht of zeg ik iets heel fucking doms. Mjah het is klote sinds de dag dat ik haar zag 1 jaar geleden heb ik al 14 vriendinnetjes gehad maar nog steeds denk ik aan haar we kijken constanst aan 24 uur. maar steeds ga ik met het idee ik ga het haar vertelen of gewoon goed duidelijk gesprek beginnen. dag in dag uit naar school. Maar ik weet neit wat in me weg staat zla het echo zijn , of de kans dat ik blauwtje zou gaan lopen Mjah....................(soms moet je gewoon als man leiden)

Ps: ik heb 150 mensen in men lijst en eht is inderdaad irritant als iedereen hoi zget daarom meot je hem wanneer je aangemeld bent snel op afwezig zeggen dan valt de helft meestal weg
Met citaat reageren
Oud 31-12-2004, 16:15
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
Alex schreef op 30-12-2004 @ 20:41 :

Ik zou er gewoon voor gaan. Wat heb je te verliezen? Helemaal niks! Wie geen blauwtjes loopt zal altijd een groentje blijven

Met citaat reageren
Oud 31-12-2004, 16:56
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
laat je vrienden een blind date voor jullie organiseren
Oud 31-12-2004, 18:48
Verwijderd
Volgens mij kan het nooit kwaad als je een meisje verteld dat je haar leuk vind.

Citaat:
Alex schreef op 30-12-2004 @ 20:41 :
Het lijkt me wel handig dat je actie onderneemt, anders heb je de kans dat ze je als 'gewone' vriend gaat zien.
Inderdaad, en daar krijg je geheid spijt van.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2004, 23:33
robbie5
robbie5 is offline
inmidddels 4 pogingen gedaan en het lukt me gewoon niet

zelfde verhaal als badboyII - de 14 vriendinnen daargelaten
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 16:03
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Ey, al die dingen waarvan jij denkt dat ze je juist niet leuk vind, niet zo hoog opvatten.
Mijn huidige vriendin deed toen we nog niks hadden ook zo. Geen drankjes accepteren, geen gesprekken op msn, geen hints begrijpen... Niks. Maar toch was ze helemaal dol op me.

Je kan het maar op 1 manier zeker weten. Vraag haar is uit (Niet meteen bios ofzo!) vraag of ze zin heeft om een keer ergens te drinken, of als jullie een feest hebben, vraag haar mee als date. Dat jij haar opkomt halen, en thuis brengt. Misschien dat daar wat uit kan bloeien?

Bij mij is alles enorm moeizaam gegaan. Alleen als je er bloed, zweet en tranen in legt gaat het lukken jongen!!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 13:19
robbie5
robbie5 is offline
hoe lang duurde dat?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten