Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het lijkt me opzicht niets om je ongerust over te maken. Heb zelf ook nog 15 smsjes van me ex in me telefoon staan (tis ook pas 1 week uit
![]()
|
![]() |
het is al bijna een jaar uit met haar (wij hebben bijna een jaar) en we hebben verkering gekregen terwijl hij met haar had..hij is dus vreemdgegaan..en ze zijn geen vrienden..en het zijn smsjes van 2 weken geleden en een van een paar dagen geleden dus...hij heeft ze dus wel speciaal bewaard..want ik heb naar dat ene smsje nog wel meer smsjes gestuurd en hij had er ook wat van andere vrienden dus hij heeft m speciaal bewaard..
en op zich ben ik het wel een beetje met optima eens..waarschijnlijk gaat hij in zijn gedachten wel vreemd..maar hoe erg is dat ..en wat is dan vreemdgaan al?maar omdat hij dus al vaker met zn vriendinnetjes vreemd is gegaan ben ik een beetje bang dat hij het weer gaat doen...maar aan de andere kant.. ik weet het ook niet ik wil m niet kwijt..maar wie weet wat er allemaal tussen die twee gebeurd... en ik wil wel met m praten..maar hij kwam niet omdat ie dan moest fietsen ( ik woon 15 km verder) nou dan laat je ook echt merken dat je het graag wil weten of niet dan? ik krijg er een punthoofd van!!
||
![]() |
Citaat:
zelfs al zou t een smsje zijn met huggies en kusjes en weet ik veel dan nog ? maar weetje zeker dat de smsjes recentelijk zijn ? ik heb in mn telefoontje nog steeds de leuke smsjes van mn ex (of nu niet meer maar das omdat ie stuk was)..ik bewaar de briefjes/leuke fotos /whatever ..en dat doet me vriendin ook bij haar ex .. ik bedoel dat zzegt niks over je gevoelens voor elkaar
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus als het uit is mag je geen contact meer met diegene hebben? Bullshit. Hij wil waarschijnlijk haar gewoon als goede vriendin houden... als hij smst met haar, wil dat heus niet zeggen dat hij met haar vreemdgaat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
slaat nergens op wat je zegt want hij kan die smsjes gewoon krijgen wil helemaal niet zeggen dat hij hetzelfde terug schrijft dus dat moet je hem vragen je moet hem kunnen vertrouwen aangezien je daar niet van overtuigd ben zal je hem een keer achterna moeten gaan om te kijken of hij toch niet stiekem naar haar toe gaat
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb vorig jaar ook een tamelijk serieuze relatie gehad, en nu is die gast nog altijd m'n allerbeste vriend! mijn huidige vriend kende hem ook al langer, en nu gaan we altijd samen op vrijdagavond gezellig een pint drinken bij m'n ex thuis! ambiance verzekerd! *blue* |
![]() |
|
![]() |
om hier maar weer op terug te komen..(want ik heb weer zn smsjes gelezen..dit keer niet per ongeluk) maar eerst hoe het de vorige keer is afgelopen..als iemand dat uberhaupt nog interesseert...hij kwam bij me en we vlogen elkaar meteen in de armen..het was heel vreemd ik was zo boos op m ma tegelijk hield ik zoveel van m..ik heb t m verteld(dat ik zn smsjes gelzen had) en hij vond het niet eens echt contact ofzow...en ja hij smste wel vaker met dr en meelde ook . maar niet dagelijks ofzow bijna nooit...nou ja we hadden het er niet meer over
maar gister was ik weer bij m en toen ie thuis kwam kreeg ie een smsje en hij ging meteen met een gehaast gezicht naar de comp. mompelend dat ie ff zn meel wilde checken..normaal doet ie dat nooit als ik er bij ben..maar goed..ik vond het wel een beetje vreemd maar ja...later zaten we bij vreinden thuis( we gingenuit) en toen hadden ze het over die ex en mn vriend kon helemaal meepraten over de up dates van dat kreng..(het ging over iets van gister) en toen heb ik vanmorgen weer zn smsjes gelezen en dit keer waren 5 van de 6 smsjes van haar!! met texten als : wat wil je nou? je hebt toch al wat je wil?ik kan me er nog steeds druk over maken ja!nouja veel liefs en kus .... en ook: ja ja ok lees je meel maar even kus liefs kus.. wat moet ik daar nou mee? hij ging zn meel dus snel lezen omdat zij een meel had gestuurd..ik weet hetn iet meer ik eet niet wat ik moet doen en of ik m dit keer ook moet vertellen dat ik zn smsjes gelezen heb..de vorige keer was het echt per ongeluk deze keer niet! heeft iemand advies?
|
![]() |
De dingen die je wél aan hem merkt (behalve dat je zn smsjes leest) zijn al genoeg om eens goed met hem te praten. Zeg hem eerlijk dat je je er onzeker over voelt en dat je graag wilt dat hij eerlijk tegen je is; omdat als hij niet eerlijk tegen je is dat je je dan nog onzekerder gaat voelen en hij je weleens kwijt kan raken.. toch?
Op zich hoeft er niks aan de hand te zijn als iemand close doet met zijn ex, zolang hij jou er maar niet buiten probeert te houden! succes, sterkte, Cat
|
![]() |
tis niet echt dat ik hem niet echt vertrouw..of dat ik niet weet dat ie van me houdt..want dat laat ie wel merken..maar ik vertrouw haar hélemaal niet!het is echt zon mega populair meisje en ik ben echt flink in de minderheid als ik zeg dat ik haar een achterbakse trut vind. maar het is een beetje raar uit gegaan tussen hen..nouja raar..mn vriend en ik waren beste vrienden en gingen heel veel met elkaar om..(samen dagjes weg op vakantie met onze ouders, sinterklaas etc.) en dat kon zij al nooit hebben..maar toen gingen we dus samen weer op vakantie en toen was het opeens boem...we hadden gezoend en sinds dien wisten we dat we (weer,we hadden al eens 1.5 jaar gehad, verliefd waren) en heeft ie het na die vakantie na toch wat twijflen uitgemaakt..en ja ksnap ook wel dat ze da boos over was (ze hadden een half jaar) maar in dat jaar dat we hebben heeft ze al een paar keer geprobeerd om dr kont tussen ons te krijgen met haar slijmerige lachje dus ik denk en ben bang dat ze dat nu weer doet..en dat mn vriend daardoor gaat twijfelen en weer gaat 'verlangen'naar haar of iig..weer vrij te zijn om met haar te kunnen zoenen.maar ik weet het niet..als ik dit tegen mij vreind vertel wuift hij het weg met een'je stelt je aan'of 'dat zeg ik toch ook niet als je een keer met een ex praat'. maar hij snapt niet dat ik in haar gevaar zie of wil het iig nie zien. en ik sta nu een beetje machteloos..ik verraad me nu zwaar als ik het zeg..maar ik ben dr best teleurgesteld en zelfs een beetje boos over..maar dat kan ik dus niet zeggen..zla je zien dat ik me over vanalles ga opfokken!!naja.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vertel jouw liefdesverhaal hier! Mark | 153 | 20-05-2005 17:32 | |
Liefde & Relatie |
Ik houd van haar maar.. ik voel erg veel voor je.. lso | 37 | 02-04-2004 19:33 |