Citaat:
Ninnoc schreef op 15-10-2004 @ 15:31 :
mooi paar puntjes van kritiek:
d'r neus en mond zitten naar mijn idee wat scheef, het lijkt alsof een bochel in d'r neuspunt zit, ook lijkt ie wat klein vergeleken haar neusbrug(ondanks de houding) verder vind ik d'r lippen opgeplakt lijken, komt doordat ze zo donker zijn en er aan de zijkanten en bovenkant geen shaduw zit. verder zijn haar ogen ipv sexy beetje maf; ongelukkig en oud. maar ik weet niet wat je daaraan kunt doen eigenlijk. d'r onderoogleden hebben wat scherpe lijn dat zou doffer kunnen.
|
ik sluit me bij je aan. D´r neus is wat ingedeukt naar links en haar ogen zijn net een fractie te dicht gesloten. Dat stukje boven haar oogleden en onder haar wenkbrauw misschien iets minder bol.
En d´r mondhoeken hadden misschien wat kleiner gemogen zodat het minder opgeplakt is.
Maar verder vind ik het haar en de wenkbrauwen echt super. Heel erg mooi gedaan!!!

Tis een goed gelukte tekening al zijn er een paar kleine verbeterpuntjes waardoor het net niet helemaal Monroe is.