Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2004, 16:32
ashwin2
ashwin2 is offline
hallo,
je schijnt je mobiel te kunnen updaten bijvoorbeeld als jij mono en poly fonishe mobielhebt en je denk ik wil ook wel real tones dan zou je dat meoten kunnen upaten (met een bleutooth stick) maar maar kan ik de info vindne over updaten en programma's die ik dan meot gebruiken

groetjes ashwin
P.S. ik heb een sony ericsson t630 en ik heb ook een bleu-tooth stick

en weet er ook iemand hoe je bijv. een foto VAN je mobiel NAAR je pc kan doen dat lukt niet bij mij alleen van de pc nar mijn mobiel dat lukt wel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2004, 16:37
Verwijderd
gebruik anders float media control. even zoeken met google. is een goed programma
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 16:52
Verwijderd
oeps niet goed gelezen: updaten van je mobiel kan er niet mee daarvoor heb je iets anders nodig, een terminator dongle (vervalt wel je garantie)

Of even langs een SE servicepoint gaan, waar die zitten kan je vinden op de website. Maar verwacht niet teveel van zo'n update hoor... niet echt schokkende veranderingen
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 23:09
Verwijderd
Citaat:
ashwin2 schreef op 27-10-2004 @ 17:32 :
en weet er ook iemand hoe je bijv. een foto VAN je mobiel NAAR je pc kan doen dat lukt niet bij mij alleen van de pc nar mijn mobiel dat lukt wel
ik weet niet of dat op de T630 nog zo is.. maar op de T610 is het de foto openen dan op meer drukken .. dan verzenden en dan via Bleutooth of infrarood wat je wilt..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten