Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En woorden zeggen als: 'ik hou van je' na slechts 1 of 2 maanden is echt flauwekul.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hoe lang ben je nu met die jongen? Een maand? En je bent 18? Oké je kan die jongen wel heel graag zien maar zo nu al zeggen dat je van hem houdt is echt nonsens. Van verliefdheid word je blind en ik zal het wel weten, want heb al genoeg meegemaakt! Enkele jaren geleden was ik smoorverliefd en ik dacht ohh my god ik ben verliefd, hij is de ware en blabla maar als ik er nu aan terug denk vind ik het zo belachelijk!
|
ik vind niet dat wij (=mensen die hun relatie niet kennen) kunnen zeggen, dat ze niet van elkaar houden. Ik persoonlijk zeg na 2 maanden niet dat ik van iemand hou, maar wie weet kent ze 'm al langer, ofzow? In elk geval is het niet aan ons om te zeggen, dat ze niet van elkaar houden. MAAAR: mijn mening.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en die ene persoon dat is je eigen kop... |
![]() |
||
Citaat:
en die ene was jij niet
|
mensen, het wordt nu een soort ruzie. En waarom? Kunnen jullie elkaars mening niet accepteren, ofzow?
![]() Als de één nou vind dat je geen "ik hou van je" zegt na 2 maanden, en de ander vind dat het wel mag, is dat toch goed? Doe alsjeblieft niet zo kinderachtig dat jullie elkaar uit gaan schelden. (ik zal hier ook wel een hoop commentaar op krijgen... ![]()
||
Citaat:
ons schattig? (ik ben dus de wederhelft van missbi@tch) leg eens uit hoezo? ![]()
|
ik geloof trouwens niet dat ik deze topic had geopend om een ruzie te ontketenen. dus hou gewoon ff je gemak allemaal en reageer serieus.
voor de mensen die denken dat ik der ook mar 2 maanden ken die hebben het mis ik ken der al een jaar!! groetjes
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak ik mijn onzekerheid weer kwijt? Magaline | 5 | 20-06-2010 12:39 | |
Psychologie |
onzekerheid die uit de hand loopt. meisje-xx | 3 | 08-09-2008 21:08 | |
Seksualiteit |
ik ben onzeker carpediem | 52 | 14-07-2007 21:52 | |
Psychologie |
Vaak onzeker Paulusma P | 4 | 16-02-2006 23:31 | |
Psychologie |
Dromen waarin je onzekerheden naar voren komen? Alistar | 4 | 03-08-2005 11:29 | |
Psychologie |
Beautiful - onzekerheid lso | 8 | 20-05-2004 18:41 |