Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2002, 17:52
M@TRIX
M@TRIX is offline
kep nu bijna 2 maanden een superlieve vriendin, ik hou heel veel van der maar ik ben zo onzeker, ik heb nog geen relatie gehad die langer duurde dan 5,5 maand maar deze is ZO serieus dat hij niet te vergelijken is met voorgaande relaties.
ik hoop t nu ook langer vol te houden, sterker nog, ik hoop dat zij t volhoud!

is het normaal dat ik scheit ervoor heb dat ze me ook snel beu zal zijn?!
Oud 21-05-2002, 17:58
miro
miro is offline
Haha nee ik heb precies hetzelfde! Eigenlijk maakt bijna alles me onzeker. Heb het er net toevallig over met mn vriendje. Het is voor hem natuurlijk ook niet leuk als ik me alleen maar onzeker voel en hem t gevoel geef dat ik m niet vertrouw (dat doe ik wel!) Maar ik heb besloten me geen zorgen meer te maken, en hem er al helemaal niet meer mee lastig te vallen. We zien wel, al hoop ik dat t nog eeuwen duurt.

Laatst gewijzigd op 21-05-2002 om 21:08.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 21:07
Thutshui
Thutshui is offline
Ik ken het gevoel en het is inderdaad NIET leuk Het kan volgens mij heel erg tegenwerken in een relatie.

Het beste is het proberen weg te stoppen of aan leuke dingen binnen de relatie denken en bevestigingen zoeken dat er geen redenen zijn om onzeker te zijn...

Verder is het volgens mij iets wat je moet overwinnen.

Ik ben ook nog steeds onzeker, terwijl ik het d'r al uitgebreid over heb gehad met m'n vriendin. Het is vreemd want hoe graag je ook wilt, het blijft er toch in bepaalde mate...

Sterkte in ieder geval!
Oud 21-05-2002, 21:57
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
kep nu bijna 2 maanden een superlieve vriendin, ik hou heel veel van der maar ik ben zo onzeker, ik heb nog geen relatie gehad die langer duurde dan 5,5 maand maar deze is ZO serieus dat hij niet te vergelijken is met voorgaande relaties.
ik hoop t nu ook langer vol te houden, sterker nog, ik hoop dat zij t volhoud!

is het normaal dat ik scheit ervoor heb dat ze me ook snel beu zal zijn?!
IK Blijf zekers te weten bij je moppie! je bent de mijne 4ever!!!! khou van je !!!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 11:22
FB
FB is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:

IK Blijf zekers te weten bij je moppie! je bent de mijne 4ever!!!! khou van je !!!
Dat zei mijn vriendin een maand geleden ook nog...

En nu weet ze niet zeker of ze nog met me verder wil.

Niet om je bang te maken, maar gevoelens kunnen snel veranderen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 11:30
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
FB schreef:

Dat zei mijn vriendin een maand geleden ook nog...

En nu weet ze niet zeker of ze nog met me verder wil.

Niet om je bang te maken, maar gevoelens kunnen snel veranderen.
Dat ging ik net ook zeggen, woorden zijn slechts woorden...
En woorden zeggen als: 'ik hou van je' na slechts 1 of 2 maanden is echt flauwekul.
Oud 22-05-2002, 11:42
Optima
Optima is offline
Citaat:
lady_x schreef:

En woorden zeggen als: 'ik hou van je' na slechts 1 of 2 maanden is echt flauwekul.
*applaus* inderdaad, maar mensen die verliefd zijn, zijn te sentimenteel en te kortzichtig ( verblind door liefde) om dit te ontkennen. Van houden van gaat veel meer uit. Ik heb in mijn hele leven slechts van een persoon gehouden, wel tegen emerdere gezegd, maar niet gevoelt
Oud 22-05-2002, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef:
Ik heb in mijn hele leven slechts van een persoon gehouden, wel tegen emerdere gezegd, maar niet gevoelt
En een discrepantie tussen wat je zegt en wat je meent wordt níet veroorzaakt door een door verliefdheid veroorzaakte kortzichtigheid?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 13:12
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
lady_x schreef:

Dat ging ik net ook zeggen, woorden zijn slechts woorden...
hahaha dat denk jij ik heb 2 serieuze relaties achter de rug een van 9 maanden en een van 2,5 jaar en ik weet echt wel wat houden van is..hoef je mij echt niet te vertellen! en ik weet ook dat deze jongen meer van mij houdt dan er ooit iemand van mij heeft gehouden, en ik meer van hem dan ik van die ander 2 heb gedaan! en jij bent een buitenstaander en zult het wel niet begrijpen maar das mijn probleem niet!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 14:47
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:

hahaha dat denk jij ik heb 2 serieuze relaties achter de rug een van 9 maanden en een van 2,5 jaar en ik weet echt wel wat houden van is..hoef je mij echt niet te vertellen! en ik weet ook dat deze jongen meer van mij houdt dan er ooit iemand van mij heeft gehouden, en ik meer van hem dan ik van die ander 2 heb gedaan! en jij bent een buitenstaander en zult het wel niet begrijpen maar das mijn probleem niet!
Ik ben 20 jaar en heb al 3 lange relaties achter de rug!!!
Hoe lang ben je nu met die jongen? Een maand? En je bent 18? Oké je kan die jongen wel heel graag zien maar zo nu al zeggen dat je van hem houdt is echt nonsens. Van verliefdheid word je blind en ik zal het wel weten, want heb al genoeg meegemaakt! Enkele jaren geleden was ik smoorverliefd en ik dacht ohh my god ik ben verliefd, hij is de ware en blabla maar als ik er nu aan terug denk vind ik het zo belachelijk!
Oud 22-05-2002, 14:59
snoopy
snoopy is offline
ik vind niet dat wij (=mensen die hun relatie niet kennen) kunnen zeggen, dat ze niet van elkaar houden. Ik persoonlijk zeg na 2 maanden niet dat ik van iemand hou, maar wie weet kent ze 'm al langer, ofzow? In elk geval is het niet aan ons om te zeggen, dat ze niet van elkaar houden. MAAAR: mijn mening.
Oud 22-05-2002, 15:02
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
ik vind niet dat wij (=mensen die hun relatie niet kennen) kunnen zeggen, dat ze niet van elkaar houden. Ik persoonlijk zeg na 2 maanden niet dat ik van iemand hou, maar wie weet kent ze 'm al langer, ofzow? In elk geval is het niet aan ons om te zeggen, dat ze niet van elkaar houden. MAAAR: mijn mening.
ik ken m al een jaar dussssssssss
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 15:43
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Optima schreef:

*applaus* inderdaad, maar mensen die verliefd zijn, zijn te sentimenteel en te kortzichtig ( verblind door liefde) om dit te ontkennen. Van houden van gaat veel meer uit. Ik heb in mijn hele leven slechts van een persoon gehouden, wel tegen emerdere gezegd, maar niet gevoelt
Ik krijg behoorlijk de pest van dit soort opmerkingen van jou. Dat jij nou een zwartgallig beeld van de liefde hebt moet jij weten, maar dat hoef je niet te pas en vooral te onpas te verkondigen.
Oud 22-05-2002, 15:48
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:

Ik krijg behoorlijk de pest van dit soort opmerkingen van jou. Dat jij nou een zwartgallig beeld van de liefde hebt moet jij weten, maar dat hoef je niet te pas en vooral te onpas te verkondigen.
dank u wel
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 16:47
mickael
mickael is offline
Citaat:
Optima schreef:

Je weet dat je slecht bent en je geeft maar weer eens toe..

en die ene persoon dat is je eigen kop...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 19:10
Optima
Optima is offline
Citaat:
mickael schreef:
nee, ik hou ZEKER niet van mezelf, in tegenstelling tot andere personen die erg blij zijn met hun eigen voorkomen .....

en die ene was jij niet
Oud 22-05-2002, 20:26
snoopy
snoopy is offline
mensen, het wordt nu een soort ruzie. En waarom? Kunnen jullie elkaars mening niet accepteren, ofzow?
Als de één nou vind dat je geen "ik hou van je" zegt na 2 maanden, en de ander vind dat het wel mag, is dat toch goed? Doe alsjeblieft niet zo kinderachtig dat jullie elkaar uit gaan schelden.

(ik zal hier ook wel een hoop commentaar op krijgen... )
Oud 22-05-2002, 20:28
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:

ik ken m al een jaar dussssssssss
van mij mag je het na een week ook zeggen, hoor... maar als je hem al een jaar kent, heb ik ook een serieuzer beeld van je gevoelens. Snappie? (ik vind jullie trouwens echt schattig samen. )
Oud 22-05-2002, 22:49
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
mickael schreef:
Je weet dat je slecht bent en je geeft maar weer eens toe..

pfff
Oud 23-05-2002, 09:17
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

van mij mag je het na een week ook zeggen, hoor... maar als je hem al een jaar kent, heb ik ook een serieuzer beeld van je gevoelens. Snappie? (ik vind jullie trouwens echt schattig samen. )

ons schattig? (ik ben dus de wederhelft van missbi@tch)
leg eens uit hoezo?
Oud 23-05-2002, 09:18
M@TRIX
M@TRIX is offline
ik geloof trouwens niet dat ik deze topic had geopend om een ruzie te ontketenen. dus hou gewoon ff je gemak allemaal en reageer serieus.

voor de mensen die denken dat ik der ook mar 2 maanden ken die hebben het mis ik ken der al een jaar!!

groetjes
Oud 23-05-2002, 09:44
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

jah schattig ???tell me why xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten