Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2002, 16:39
sweet girl
sweet girl is offline
ik had sinds zaterdag terug een vriendjuh...hij zit bij mij op school enzo,kwas heel gelukkig.vandaag echter zegt hoort een vriendin hem zeggen dat we helemaal niet samen zijn (hij zei op sms van wel) en dat hij gewoon faket dat hij me graag ziet enzo... dit is de 3de jongen in 2 maand die dit doet...ik kan er niet meer tegen, echt niet.hoe moet dit in godsnaam verder? ik vertrouw bijna niemand meer. zie het echt niet meer zitten.

sorry, ik moest het kwijt, je mag hem sluiten als je wil.
xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2002, 17:54
Little me
Little me is offline
Ph, wat ontzettend kut voor je... Persoonlijk heb ik nooit zo'n probleem gehad. Maar ik denk dat je misschien niet te snel iets met een jongen moet beginnen. Ik had namelijk een tijd geleden ook een vriendje die het alleen maar voor de sex deed, toen had hij het uitgemaakt, omdat ik niet zo snel sex wilde. Op dat moment dacht ik dat elke jongen zo was en vertrouwde ik ze ook niet meer. Totdat ik mijn huidige vriendje een jaar geleden tegenkwam. Ik dacht dat hij ook zo was, maar hij heeft wel meer dan 3 maanden gewacht, totdat ik aan de sex toe was. Hij stelde me heel erg op mijn gemak dat het hem om mij als persoon ging en niet om de sex. Af en toe heb ik nog steeds wel een beetje het gevoel van: Doet hij niet alleen voor de sex? Maar dat is echt onzin. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en je komt er echt wel overheen, net als ik!
Liefs...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 20:57
oneMen
oneMen is offline
dumpen! das goed voor je ego ook..

nee sorry.. maar dit ziet er niet erg rooskleurig voor je uit meid.

Oud 15-03-2002, 11:45
fsb_b3
fsb_b3 is offline
3de jongen in twee maand. ik wil niet raar doen, maar dat is niet normaal meer. Je kunt namelijk wel met meerdere jongen gaan in die maanden maar echt verkering en verliefdheid heb je dat???? Vraag jezelf dat eerst af. er zijn een hoop mensen die het leuk vinden voor een avondje en niet meer willen. zou je ook niet liever iemand echt leren kennen zodat je echt kunt zeggen dat je een vriend hebt???

Succes en veel plezier als vrijgezel!!!
Oud 15-03-2002, 21:51
onzin
onzin is offline
Ik heb van betrouwbare bron uit Tienen vernomen dat ie vreemdging....

spijtig
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 21:52
DaKist
DaKist is offline
Citaat:
onzin schreef:
Ik heb van betrouwbare bron uit Tienen vernomen dat ie vreemdging....

spijtig
Vast met de BROER van die ex !!!

HAHAHHA

Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 21:53
DaKist
DaKist is offline
Citaat:
DaKist schreef:
Vast met de BROER van die ex !!!

HAHAHHA

Waar ik het over heb weet ik niet trouwens hehehe
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 11:34
sweet girl
sweet girl is offline
bedankt voor jullie reacties.misschien hebben jullie wel gelijk en moet ik gewoon het rustig aan doen enzo, maar tis moeilijk.en nee, ik was er niet verliefd op, op 1 van de 3 wel, maar niet op de andere 2.maar da's een ander verhaal.
onzin, wie ben je en over wie heb je het?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 11:36
hendrikafox
hendrikafox is offline
Citaat:
sweet girl schreef:
ik had sinds zaterdag terug een vriendjuh...hij zit bij mij op school enzo,kwas heel gelukkig.vandaag echter zegt hoort een vriendin hem zeggen dat we helemaal niet samen zijn (hij zei op sms van wel) en dat hij gewoon faket dat hij me graag ziet enzo... dit is de 3de jongen in 2 maand die dit doet...ik kan er niet meer tegen, echt niet.hoe moet dit in godsnaam verder? ik vertrouw bijna niemand meer. zie het echt niet meer zitten.

sorry, ik moest het kwijt, je mag hem sluiten als je wil.
xxx
Dat is wel heel erg voor je. Misschien is het ook wel een idee om voorlopig geen vriendjuh meer te nemen. Wacht maar totdat iemand voor jou kiest.

-x- INKIE

Oud 16-03-2002, 11:41
sweet girl
sweet girl is offline
Citaat:
hendrikafox schreef:
Dat is wel heel erg voor je. Misschien is het ook wel een idee om voorlopig geen vriendjuh meer te nemen. Wacht maar totdat iemand voor jou kiest.

-x- INKIE

ja, kzal wel vrijgezel blijven ofzo.ben alleen heel erg bang dat als ik iemand voor mij laat kiezen, ik een oude vrijster ga worden en alleen ga sterven.
thx voor je reply
x

[Dit bericht is aangepast door sweet girl (16-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 13:22
DaKist
DaKist is offline
Citaat:
sweet girl schreef:
ja, kzal wel vrijgezel blijven ofzo.ben alleen heel erg bang dat als ik iemand voor mij laat kiezen, ik een oude vrijster ga worden en alleen ga sterven.
thx voor je reply
x

[Dit bericht is aangepast door sweet girl (16-03-2002).]
Ik ben nog single

maar op = op

Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 13:22
onzin
onzin is offline
Citaat:
sweet girl schreef:
bedankt voor jullie reacties.misschien hebben jullie wel gelijk en moet ik gewoon het rustig aan doen enzo, maar tis moeilijk.en nee, ik was er niet verliefd op, op 1 van de 3 wel, maar niet op de andere 2.maar da's een ander verhaal.
Een vriend van me komt uit die omgeving en kent iemand uit Tienen die zelf VEEL mensen uit Tienen kent....

je weet wel: dorpsroddels. Maar wist jij van niets dan?

Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 14:21
sweet girl
sweet girl is offline
Citaat:
onzin schreef:
Citaat:
sweet girl schreef:
Een vriend van me komt uit die omgeving en kent iemand uit Tienen die zelf VEEL mensen uit Tienen kent....

je weet wel: dorpsroddels. Maar wist jij van niets dan?

en kent die vriend mij dan? nee, eigenlijk ni nee...en hoe zou die jongen die mij bedrogen heeft dan noemen?of heb ik da hier zelf al gezegd ?

btw: Dakist...waar slaan jou reply's op?

Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 18:18
DaKist
DaKist is offline
ach de eerste 2 nergens op eigelijk

Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 10:50
onzin
onzin is offline
Citaat:
sweet girl schreef:
en kent die vriend mij dan? nee, eigenlijk ni nee...en hoe zou die jongen die mij bedrogen heeft dan noemen?of heb ik da hier zelf al gezegd ?

btw: Dakist...waar slaan jou reply's op?

Die gast heeft het met eigen ogen gezien dat je vriend vreemdging....

Een of andere blonde goedkope snol had ie die avond.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 13:17
romytjuh
romytjuh is offline
dumpen die zooi als je ut nie vertrouwt! vraag het hem anders en laat ut anders een vriendin vrage want dt is anders kei kut voor juh
Oud 17-03-2002, 13:23
ThA_BiTcH
ThA_BiTcH is offline
probeer het een tijdje zonder jongens kijken hoe het gaat! En die andere gozer moet je gelijk dumpen! echt een eikel als je dat tegen je vrienden zegt dat hij het faket enzo! dan ben je echt een zware loser
Reageren

Regels voor berichten