Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2004, 15:40
Lilything
Lilything is offline
Bijvoorbeeld koop je een aantal nieuwe dingen zodat je mooi bent in de buurt van hem?

Maar het echte aanpassen. Wanneer zij bijvoorbeeld die versleten truien echt niet vindt kunnen. In hoeverre laat je je beinvloeden?

En de laatste vraag:
Heb je er weleens ruzie over gehad?
Oud 23-10-2004, 15:44
Sander Gessel
Sander Gessel is offline
Zij moet vallen op de persoon die ik ben. Niet op de klerne die ik draag. Aanpassen? Geen sprake van!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 15:45
Gothic
Gothic is offline
M'n vriend trekt zich er niet heel veel van aan, ik geef er wel commentaar op als hij weer eens gaten in z'n t-shirt of sokken heeft... wel ben ik wel eens met hem gaan winkelen en dan koopt hij wel dingen die ik ook mooi vind...

Andersom, hij heeft nooit iets negatiefs gezegd over m'n kleding, geloof niet dat het hem heel veel uitmaakt. Ik zou er wel rekening mee houden als hij iets écht niet mooi vindt, of als hij iets juist heel mooi vindt, maar ik ga echt geen super korte rokjes of shirtjes dragen omdat hij dat mooi vindt of kleding niet dragen die ik wel mooi vind...
Oud 23-10-2004, 15:46
Silverchoice
Silverchoice is offline
Ik draag geen versleten truien.
Als zij mijn kleding niet mooi zou vinden zegt dat denk ik meer over ons verschil in stijl en zouden we waarschijnlijk toch niet bij elkaar passen.
Ergo, ik verander mijn kleding niet voor haar.

(Wat niet wegneemt dat ik wel dingen kan kopen die we beide mooi vinden natuurlijk )
Oud 23-10-2004, 15:50
ilse
ilse is offline
ik had nog een skater broek in me kast liggen en ik werd vriendelijk verzocht die niet aan te trekken...

binnenkort... naar school...

aanpassen, echt niet!!
Oud 23-10-2004, 15:50
annetjuh
annetjuh is offline
nee
Oud 23-10-2004, 16:13
Verwijderd
Op geen enkele manier.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 16:18
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nee, ik zou niet met zo'n type een relatie kunnen hebben!
Oud 23-10-2004, 16:20
Verwijderd
Nee niet aanpassen, maar uit mezelf probeer ik er dan natuurlijk wel zo leuk mogelijk uit te zien niet dat ik ineens een hele nieuwe garderobe ga kopen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 16:26
fractuur
fractuur is offline
Ehm.. in bepaalde mate. ls hij mijn ogen opent met een nieuwe stijl die mij opeens goed staat, of als hij kledingstukken ziet die ook echt nietmeer kunnen, dan ben ik wel in staat an te passen. Maar ik dnek eerder dat het andersom is.
Oud 23-10-2004, 16:28
Lorelei
Lorelei is offline
Neuh, maar als ik weet dat-ie iets leuk vindt, zal ik dat eerder dragen in z'n buurt. Of als we winkelen en ik vind 2 dingen leuk en hij vindt een ervan afschuwelijk en een erg leuk, zal ik toch eerder die laatste kopen. Tenzij ik het echt heel super geweldig vind. Maar als hij zegt: ik wil dat je voortaan gothicjurken en lakrokjes gaat dragen, dan heeft-ie pech.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 16:29
waves
waves is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 23-10-2004 @ 17:20 :
Nee niet aanpassen, maar uit mezelf probeer ik er dan natuurlijk wel zo leuk mogelijk uit te zien niet dat ik ineens een hele nieuwe garderobe ga kopen ofzo.
Oud 23-10-2004, 16:30
Flip!
Flip! is offline
nee ik denk niet dat ik mn kledingstijl zou aanpassen, alleen omdat hij er problemen mee heeft. daar moest ie dan maar eerder rekening mee houden. ik heb zoiets van ; accepteer me zoals ik ben..

kheb er ook nog nooit ruzie mee gehad. mn vorige vriend kleedde zich ook ongeveer als mij.
Oud 23-10-2004, 16:35
Verwijderd
ik zou me niet aanpassen, en andersom mn vriend ook niet. wel luisteren we naar elkaars voorkeuren, maar als we daar niets voor voelen, doen we er niets mee.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 16:58
Verwijderd
Koop je een aantal nieuwe dingen zodat je mooi bent in de buurt van hem?
Nee, al zou ik wel mn beste kloffie(s) aan trekken.

Maar het echte aanpassen. Wanneer zij bijvoorbeeld die versleten truien echt niet vindt kunnen. In hoeverre laat je je beinvloeden?
Geen versleten truien dragen als ik bij hem ben, wel als ik in mijn eigen huis ben (en hij is hier). Dat is iets kleins. Maar als hij de hoeveelheid zwart, of de hele stijl (welke stijl ) niet 'vind kunnen' dan heeft hij toch echt pech.
Dat vraag ik toch ook niet van hem...

Nee. Lijkt me beetje belachelijk.

Ik heb darentegen weleens een paar keer een confrontatie gehad met een ex, die zn kleding bijna nooit deed wassen, maar dan wel lang en breed op mijn schone bed wilde gaan zitten.
"Je weet dat ik daar niet tegen kan, je bent vies. Ga maar op de grond zitten of op die stoel *wijst*".
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 17:05
Briseïs
Briseïs is offline
Ik zou niet mijn hele stijl aanpassen, maar ik kan me wel voorstellen dat ik bijvoorbeeld een bepaalde rok minder vaak in zijn bijzijn aan zou doen als hij m niet zo leuk vind.
Oud 23-10-2004, 17:08
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Lilything schreef op 23-10-2004 @ 16:40 :
Bijvoorbeeld koop je een aantal nieuwe dingen zodat je mooi bent in de buurt van hem?

En de laatste vraag:
TS dan ook maar

Ja ik koop dan wel nieuwe dingetjes zo van: oeh leuk die nachtjapon als k bij m slaap. Meer onbewust ofzo

Ik kick wel n btje op kleding en kheb op moment heel intensief contact met n jongen die n btje fuck the clothes instelling heeft Gewoon basic maar dan btje zo'n stijl die ik in de 2e klas van de middelbare had ofzo....kan t nie anders uitleggen En ja daar had k vanmorgen in n smsje n btje vage opmerking over gemaakt enne ja hij heeft ook zoiets van: neem me maar zoals ik ben. Maar ik heb dan weer zo'n instelling van: ja maar t oog wil ook wat

Maar dat kon die niet echt waarderen.......Ik zag mezelf al helemaal zoals bij looking good een make-over doen hehe neej das n grapje natuurlijk maar gewoon nieuwe broek ofzo, waarom niet? maja.....

k noem mezelf maar oppervlakkig en ga kijken of k er toch mee kan leven
Oud 23-10-2004, 17:33
Verwijderd
In wat ik koop laat ik me niet beinvloeden door hem. In wat ik draag als ik naar hem ga wel, gewoon omdat ik het leuk vindt om te weten dat hij mijn kleren leuk vindt .
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 17:35
Verwijderd
Ik koop dingen omdat ik ze leuk vind, niet omdat hij me er graag in wil zien. Aan de andere kant heb ik graag een 'keurteam' bij me tijdens het winkelen, mensen die me kunnen vertellen of iets inderdaad goed staat. Als hij dat is, dan houd ik rekening met zijn mening, ja.
Hij mag gerust zeggen dat hij een kledingstuk niet mooi vindt en misschien houd ik er wel iets rekening mee in zijn omgeving (ik wil er toch leuk uitzien voor hem), maar ik zal er niet buitengewoon veel moeite voor doen.
Ruzie hebben we er nog niet om gehad en als we dat wel zullen hebben, vermoed ik dat er dan iets heel anders fout zit in de relatie. Maar ik wil sowieso geen relatie met iemand die ruzie met mij zou maken om mijn kleren. Of andersom.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 18:16
Sennah
Sennah is offline
ik zou me er nooit voor aanpassen, mijn kleren horen bij mijn persoonlijkheid (ik heb immers zelf gekozen om die kleren aan te doen) een opmerking mag best of me op een andere manier duidelijk maken dat het hem niet aanstaat, dat doe ik zelf ook wel, maar ik vraag zelf ook niet om aanpassing van de ander, ik verwacht acceptatie

Laatst gewijzigd op 23-10-2004 om 18:24.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 18:33
Qimm
Qimm is offline
Ik zou niet mijn kleding aanpassen (dus dingen niet meer dragen) maar ik draag dingen die hij mooi vindt wel vaker.
Oud 23-10-2004, 18:37
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Ik ga geen kleren aandoen die ik zelf niet mooi vind.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 18:38
*sheer*
*sheer* is offline
ze moet verliefd zijn op je karakter, je persoonlijk! okay sommige lopen er echt heel erg bij..dan kun je toch SAMEN gaan shoppen? je kunt elkaar wel gewoon advies geven vind ik.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 19:27
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 23-10-2004 @ 18:05 :
Ik zou niet mijn hele stijl aanpassen, maar ik kan me wel voorstellen dat ik bijvoorbeeld een bepaalde rok minder vaak in zijn bijzijn aan zou doen als hij m niet zo leuk vind.
Hmja idd... dat zou ik ook wel een beetje hebben. Maar voor de rest zou ik gewoon m'n eigen kleren dragen, ik vind ze leuk en hij moet me maar nemen zoals ik ben.
Oud 23-10-2004, 19:47
DEChengst
DEChengst is offline
Ik laat mijn kleren lekker uitzoeken door mijn dinnetje. Ze weet wat ik mooi vind en prettig vind dragen. Aan de hand daarvan kiest ze combinaties voor me uit. Ik moet zeggen dat sinds mijn dinnetje mijn kleren uitzoekt ik vind dat ik er stukken beter uitzie
Oud 23-10-2004, 20:52
Dzanan
Dzanan is offline
Nee en Nee!
Oud 23-10-2004, 21:02
Liss
Liss is offline
Ik draag wat ik zelf leuk vind en lekker vind zitten. Als hij iets echt afschuwelijk zou vinden draag ik het misschien niet meer in zijn bijzijn maar het ligt eraan of ik dat kledingstuk zelf echt fijn vind of meer gewoon. Allemaal aanpassen aan hem zou ik niet doen, hij neemt me maar zoals ik ben.
Oud 23-10-2004, 21:10
xineof
xineof is offline
Ik kan wel zeggen 'nee, en nooit van mijn leven', maar ik denk dat ik dan toch niet helemaal de waarheid spreek, want onbewust aanpassen doe je toch wel een beetje. Als hij een bepaalde stijl niet mooi vindt die ik wel mooi vind zal ik het zeker niet laten om die te dragen; in dat geval pas ik me dus niet aan.

Maar als hij eens zegt 'ik vind dat truitje leuker op die broek', dan ben ik als ik het zelf leuk vind ook niet te beroerd om dat aan te trekken.

Maar het is bij ons niet echt aan de orde, hij vind het best zoals ik eruit zie en ik vind het andersom ook zo (en ook als ik vond dat hij er niet geweldig uitzag zou ik daar nog niets van zeggen omdat ik vind dat ik het maar te accepteren heb), we hebben er nog nooit ruzie over gehad.
Oud 23-10-2004, 22:38
Verwijderd
Jawel, als zij me een tip geeft voor bepaalde dingen die mij ook wel aanstaan, maar waarvan ik gewoon nog niet het lef heb gehad ze te kopen. Echt een radicale verandering van algehele stijl komt er niet door.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 23:06
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Nee, ik denk dat je valt op de persoon zoals hij is. Dus mijn vriend zal mij ook accepteren, en ik zal dan ook niet zo snel mijn kleren veranderen. Misschien wel iets kopen waarvan hij ook zegt dat het mij wel leuk staat. Maar verder hoop ik toch wel mijn eigen stijl te behouden .
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 23:30
Shitonya
Shitonya is offline
Nee
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 23:46
Ymir
Ymir is offline
geen haar op mijn aars die erover denkt.....
Oud 24-10-2004, 09:10
Mo6
Mo6 is offline
ik zou er altijd wel een beetje rekening mee houden wat mijn partner ervan vindt, maar ik zou me niet helemaal aanpassen. mijn huidige kledingstijl past gewoon bij mij en daar voel ik me heel prettig in, die zou ik echt niet veranderen omdat mijn partner daar niet blij mee is! als ze me niet leuk vindt met deze kleren, zou ze me zowieso niet leuk gevonden hebben...

ow maar ik heb geen partner dus maakt ook eigenlijk allemaal niets uit
Oud 24-10-2004, 11:21
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
DEChengst schreef op 23-10-2004 @ 20:47 :
Ik laat mijn kleren lekker uitzoeken door mijn dinnetje. Ze weet wat ik mooi vind en prettig vind dragen. Aan de hand daarvan kiest ze combinaties voor me uit. Ik moet zeggen dat sinds mijn dinnetje mijn kleren uitzoekt ik vind dat ik er stukken beter uitzie
heerlijk sarcastisch as usual
Oud 24-10-2004, 12:34
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Sander Gessel schreef op 23-10-2004 @ 16:44 :
Zij moet vallen op de persoon die ik ben. Niet op de klerne die ik draag.
idd, maar je kunt soms wel een klein beetje aanpassen

Laatst gewijzigd op 24-10-2004 om 12:37.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 15:32
abandon17
abandon17 is offline
ik trek aan wat IK wil dragen, hij moet me maar mooi vinden zoals ik ben. aanpassen? nooit in mijn hele leven.
Oud 24-10-2004, 16:09
Verwijderd
nee.

ik ken btw een jongen en die was een hippe jongen (droeg merkkleding, zag er normaal uit enzo) en die kreeg iets met de slet van t altocafe hier en nou loopt ie in 3/4 overzeas en spongebobtruien en ongekamt haar omdat zn vriendinnetje t leuk vind maar hij ziet er echt niet uit, dat soort mensen zijn echt dom.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 16:13
snarl
snarl is offline
we leveren wel commentaar op elkaars kleren maar dat is meer 'he dat staat cool', nooit echt negatief of zo. en ik trek niet zomaar iets aan als ik m weer ga zien, ik kies wel iets leuks uit.
Oud 24-10-2004, 16:41
RanC
RanC is offline
Nooit, maar dan ook nooit, zal ik mijn "Hail Satan" T-shirt (waarop de beeltenis van George Bush staat) of mijn "To all those who read this: Get A Fucking Life" shirt uitlaten voor welke partner dan ook.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 16:54
Verwijderd
nee.

Mijn vriend heeft bijv en hekel aan gothicen alles wat dr mee te maken heeft. Laat het nu zo zijn dat ik een paar van die topjes heb die btje gothic over komen. Hij wil dus echt niet dat ik die aantrek, maar daar heb ik dus mooi schijt aan.
Verder draag ik btje zelfde style als hij, dus verder is dr eigelijk geen prob
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 17:27
U*NiQ
U*NiQ is offline
Mijn kledingstijl zou ik in ieder geval niet aanpassen, maar ik wil voor hem best die ene trui aantrekken omdat hij die mij leuk vindt staan.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 13:24
Punkygirl
Punkygirl is offline
We hebben nooit ruzie gehad om mijn kleding.
Bij hem zeg ik wel eens dat hij iets netters aan moet doen, en ik koop wel wat meer sexy en strakke kleding dan voorheen.
Maar dat is ook omdat ik zo langzamerhand wat meer zelfvertrouwen krijg.
Oud 25-10-2004, 14:00
Vaj
Vaj is offline
Ik zou geen andere kleding gaan dragen als hij dat zou willen. Voor zover ik weet is hij tevreden met wat ik draag. Ik hoef ook geen extra aandacht te besteden aan mijn kleding als ik hem ga zien, ik besteed sowieso eigenlijk al te veel tijd aan m'n kleding
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 14:31
Luna
Luna is offline
Nee nog nooit ruzie over gehad en ik zou het ook niet aanpassen.
En ik denk dat een jongen die daar over gaat lopen zeiken mijn typ helemaal niet is.
Oud 25-10-2004, 15:31
leucomelas
leucomelas is offline
mn vriend was zowieso speciaal omdat hij die kleding droeg... zijn eigen smaak... verder zeg ik hem wel wat ik mooi vindt, echt rekening ermee word er niet gehouden *gelukkig* hijs zo al geweldig genoeg...
mijn kledingsmaak vind ie ook al geweldig, maar als hij iets extra mooi vind doe ik het wel voor hem aan. ga het niet speciaal kopen of iets...
Oud 25-10-2004, 15:39
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Lilything schreef op 23-10-2004 @ 16:40 :

En de laatste vraag:
Ik pas me niet echt aan, maar ik heb weleens dingen gekocht die hij heel erg mooi vond en die droeg ik dan als hij erbij was.

Ik laat me niet beinvloeden verder, ik hou gewoon mn eigen stijl.

Nee, ik heb er nog nooit ruzie over gehad, maar ik heb weleens tegen mn vriend gezegd dat ie zich anders moest gaan kleden omdat hij er nogal slonzig uitzag.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 15:40
snoopy
snoopy is offline
hm. Nou ja... ik probeer er wel zo leuk mogelijk uit te zien.
Als hij iets stom vindt... tsja... dan denk ik dat ik t onbewust liever draag als ik niet bij hem ben. Ik heb dat nog nooit meegemaakt.
Meestal wil ik me juist netter gaan aankleden en dan heeft hij zoiets van: "doe lekker een trainingsbroek aan!"

Warrig verhaal, maar ja...
Oud 26-10-2004, 00:51
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
koekjes schreef op 24-10-2004 @ 17:09 :
nee.

ik ken btw een jongen en die was een hippe jongen (droeg merkkleding, zag er normaal uit enzo) en die kreeg iets met de slet van t altocafe hier en nou loopt ie in 3/4 overzeas en spongebobtruien en ongekamt haar omdat zn vriendinnetje t leuk vind maar hij ziet er echt niet uit, dat soort mensen zijn echt dom.
verstandige jongen, die hippe kleding kost veelste veel en zit ook nog eens voor geen meter! hij heeft gewoon een meid nodig gehad om dat te realiseren!
Oud 26-10-2004, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Mo6 schreef op 26-10-2004 @ 01:51 :
verstandige jongen, die hippe kleding kost veelste veel en zit ook nog eens voor geen meter! hij heeft gewoon een meid nodig gehad om dat te realiseren!
Ach, die altoverantwoorde shit is ook niet goedkoop.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 13:16
Verwijderd
Als ik weet dat hij bepaalde kleding leuk vindt (bijv rokjes ofzo), dan zal ik graag zulke kleding kopen, maar dan wel naar m'n eigen smaak natuurlijk. Als hij kleding van mij niet leuk vindt, of sterker nog: als hij er iets ongelooflijk lomps over zegt (wat ook weleens gebeurd is ) dan vind ik dat heel erg, maar ik trek die kleding dan nog wel aan, omdat ik er zelf wel blij mee ben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten