Advertentie | |
|
![]() |
|
Och, van mij mag je knoppix wel gaan downloaden.
Maar onthoud goed, knoppix mount je harde schijven wel op alleen-lezen. Je moet ze dus remounten, alleen ik weet zo ff niet wat daarvoor de commando is. (en ben ff te lui om het ff op te zoeken via google.nl ![]() - edit - Heb het toch maar ff voor je opgezocht: Open een shell en typ het volgende in: mount -o remount -rw /dev/hda1 Je hoeft niet percé knoppix te downloaden, want er bestaan ook andere linux live cd's voor verschillende distibuties. Kan je niet zonder windows, kan je ook een Windows Live-cd gaan gebruiken. En waarom krijg je die .avi niet weg? is het omdat het in gebruik is ofzow, of dat het beveiligd is?
Laatst gewijzigd op 27-10-2004 om 21:21. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
In tegenstelling van Pcrodent's cd vol handige software kan je ook voor de Ultimated Boot CD gaan.
Deze cd is zéér handig als je een probleem niet kan oplossen via windows.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Toonstruck knijtert! | 29 | 27-03-2005 15:07 | |
Software & Hardware |
Vaak gestelde vragen (lees dit eerst voor je een vraag stelt!) dystopia | 49 | 29-01-2003 22:34 |