Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2004, 18:54
SJL
SJL is offline
Ik heb pas een nieuwe telefoon (nokia 6230) en dat blootooth ding gekocht. Maar hoe kan ik muziek enz. van mijn computer overbrengen op de telefoon??

En hoe lang blijft mijn telefoon verbinding houden met de pc? Want als ik bijv. foto's van de tel. naar de pc overbreng word de verbinding vanzelf na ongeveer 30 sec. verbroken.

Kan iemand mij dit uitleggen?? In het boekje is het heel vaag uitgelegd!
Oud 28-10-2004, 17:22
ashwin2
ashwin2 is offline
ja ik weet het ik heb het zelf ook..
als je de software hebt geinstaleert (zoniet doe dat!!) dan meot je je de stick in de pc doen enzo en dat meot je je mobiel laten zoeken naar de pc (bij aparaten toe voegen staat dan toev. daar klik je op en dat als het goed is vind hij de pc) en dan komt er een bluetooth teken onder bij de klok te staan (dat icontje met de grijze 8tergrond als het goe dis staat er ook een bluetooth icoontje met een donker blauwe 8tergrond die meot je dus niet hebben) en dan klik je dus op die bluetooth tekentje dan staat er een lijst met instellingenen en zo dan staat er ook verzenden tussen dan klik je er op en dan zoekt je pc jouw mobiel (zet je bluetooth aan!) dan klik je op je mobiel als de pc hem gevonden heeft en dan klik je op bladeren (zoek dan dat plaatje/ spelletje/liedje etc.) en klik dan op doorgaan dan word die verzonden dan staat er op je mobiel bestand ontvagen wilt u dir bestan opslaan ja / nee klik dan op ja en dan heb je dat.

groejtes ashwin (srry voor fouten etc.)
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 17:27
Verwijderd
Citaat:
ashwin2 schreef op 28-10-2004 @ 18:22 :
(srry voor fouten etc.)
Zeg, fuckass, waarom moet je zo nodig met dat belachelijk grote lettertype schrijven? Doe even normaal, kiddo.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 17:39
Paul van Shark
Paul van Shark is offline
Boh in nog geen 5 minuten wordt ik 2x geconfronteerd met SUPER GROTE LETTERS moet niet gekker worden....
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 17:42
Verwijderd
@Ashwin2

Nah, dat was niet zo vriendelijk van mij. Sorry. Je doet in ieder geval wel je best anderen te helpen. Maar wil je dat in een normale lettergrootte doen? Bij voorbaat dank
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 17:56
Orion16
Orion16 is offline
Koop een cardreader Dat is veel nuttiger, tenzij je het niet erg vind om iedere keer je accu te verwijderen. Nokia heeft de user het nu eenmaal moeilijk gemaakt door het kaartje niet hot swappable te maken zoals in mijn Windows Mobile toestellen
Kun je tenminste lekker snel muziek kopieëren. Bluetooth is niet al te snel zeker niet voor wat MP3's.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten