Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben het er niet mee eens dat er zoveel van die grote auto's rondrijden, terwijl veel mensen die niet nodig hebben. Het is echter toegestaan om ze aan te schaffen binnen de Europese Unie. In die zin staat iemand die een dergelijke auto rijdt in zijn recht en hoort die auto niet vernield te worden.
|
![]() |
|||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Trouwens, ik vind het heel knap dat je die boodchap ueberhaubt kon ontcijfren van hun ![]()
|
Leuk detail: mevrouw de fractievoorzitster van de partij die de blingbling-bakken wil verbieden, rijdt zelf ook in zo'n auto (zie hier )
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
lekker die regelgeving, zeker als je zelf het goede voorbeeld niet hoeft te geven.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() @stokstaardje, we zijn hier geen hendrikkenklas, we zijn echter niet zwaar asociaal of vernielzuchtig.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben geen kraker en ik ben niet amoreel maar het is gewoon zo dat als ik debielen in dat soort bakken zie rijden dat ik me dan betrap op haat haat haat en dat ik niet alleen die auto's kapot wil maken maar ook de onnadenkende patserige hufters (want zij zijn amoreel) erin. kapot. kapot. kapot. Zo. Dat lucht op.
|
![]() |
|||
Citaat:
dat kan je zou t ook kunnen proberen door mensen ervan te overtuigen dat deze asobakken verboden worden op europees niveau vanwege de grote milieuverontreiniging. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
misschien ligt et probleem eerder bij jou .... geez krijg een leven ofzo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmmm naja ik snap niet dat je je over zoiets zo druk kunt maken , lijkt mij dat je wel boeiendere dingen te doen hebt... maar blijkbaar niet en snap ook niet waar jij et recht vandaan haalt om te zeggen dat je die auto's maar onder gaat spuiten ofzo , mensen hebben et recht om ze te kopen dus of jij et erg vindt of niet boeid verder weinig toch ? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ''amerika'' bestaat niet overal zijn aandere regels maar in de meeste delen van amerika zijn er veeeeelll meer mileu regels dan in europa |
![]() |
|
Sorry hoor, wat je er ook van vindt:
Als je die "asobakken" onderspuit ben je gewoon zelf een ASO! Doe es normaal joh! Dat je ze niet kan betalen betekent niet dat je ze gelijk hoeft te haten! Alle mensen die ik ken en die zo'n auto hebben gebruiken die voor hun werk of hebben grote gezinnen.(of beiden) Lekker als je ze dan gaat onderspuiten, wat heeft dat nou voor zin.... ![]() En dan zeker zeuren dat die eigenaren van die "asobakken" asociaal zijn omdat ze je in elkaar meppen omdat je hun auto onderspuit.........
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nah, dat is vandalisme en hoewel ik het liefst die dingen ook zie branden hou ik me wel aan de wet (en aan fatsoensnormen).
Beetje triest trouwens dat iedereen nu GroenLinks ineens aanvalt. Op landelijk niveau is Carla Peijs minstens zo fel tegen SUV's en dat is een echte CDA'er. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Het liberale engeltje op mijn linkerschouder zegt dat verbieden niet mag, maar wel ergens belasting op heffen. Redelijke voorstellen lijken mij dan: Cw waarde belasting, belasting op snelwegbanden voor terreinwagens enz. enz.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
HA HA HA HA HA ![]() damn ben je een koffer van iemand ofzo , je lult namelijk echt bullshit |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En het is een goede liberale oplossing.
|||
![]() |
Citaat:
Thanx DamNo voor het mailen van de verklaring hieronder. Ik zou tegen iedereen willen zeggen: stuur 'm door !!!!!! Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verbieden is overigens waarschijnlijk moeilijk, puur op juridische gronden. Ik zie wel heil in belastingheffing. Een lekker tarief, zesmaal het gewone ofzo. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|