Advertentie | |
|
![]() |
|
Krek.
Maar goed hè, Er zit een "Dave Grohl" sticker op dus Nirvana-minnend Nederland koopt die plaat alsof ze een Vietnamese stoephoer zijn die de amerikaanse dollars naar binnen willen zuigen.
||
Citaat:
![]() Trouwens, zo toegankelijk is de plaat nou ook weer niet, dus ik betwijfel dat de plaat supergoed ontvangen gaat worden, zeker bij nirvana fans.....
||
Citaat:
want wat grohl doet is goed. die man kan 5 scheten opnemen en dan vervolgens zeggen dat het geen scheten zijn maar een verhaal houden hoe die vreemde, excentrieke geluiden tot stand zijn gekomen d.m.v. een ingeving van god en nederland kooopt het en het is geniaal.
||
Citaat:
Die gast weet gewoon dat hij binnen nu en een paar jaar de Foo Fighters kan opdoeken, hij moet gewoon knaken binnen krijgen. Als het niet "zn bedoeling" was dan had hij die plaat 3 jaar geleden al af, in plaats van elke week weer een update te geven over welke uitgesnoven rocker hij heeft kunnen ronselen, en te zeggen hoe metal het allemaal wel niet is.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() goed, ik ga het dus maar niet downloaden.
||
Citaat:
![]() ![]() Ce-el-wan heeft gesproken.....
|
Verwijderd
|
David Grohl wil zo langzamerhand samen met die gasten van QOTSA en Masters of Reality een beetje een fabriek voor goede muziek maken ofzo.........
Het begon met tenacious D (ruk), die sleepte "my united states of whatever"-gast Liam Lynch erbij......... Nu is het Lemmy en die andere oude-sold-out-metal-gasten. Ik begin het ruk te vinden, heel erg ruk..........ze moeten gewoon alleen dgoeie nummers uitgeven en niet iedere maand met iets nieuws komen (desert sessions is net uit). |
![]() |
||
Citaat:
|
ja ik heb alleen nog maar een paar nummers gedownload omdat slsk enzo niet met mij willen meewerken... maar ik vind die tot nu toe wel cool, ´k wilde van de week naar de winkel voor de CD (ja ik wil nog wel eens dingen kopen hhehe) maar ze hadden hem allen nog niet.... jammer.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Je audioscrobbler stats ]{ing | 500 | 01-12-2005 00:11 | |
Muziek |
Het luistertopic voor mensen met goede smaak Mark Almighty | 500 | 15-10-2004 11:14 | |
Muziek |
Het "Burzum - Jesus' Tod deel 4" Luistertopic Eresh'kigål | 500 | 06-09-2004 12:49 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Muziek |
Luister naar probot Bananeneter | 7 | 25-09-2003 18:14 | |
Muziek |
Probot - Sideproject Dave Grohl 86dagreed | 15 | 06-08-2003 17:24 |