Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee, gelukkig heb ik daar nooit last van gehad. Ik ging wel veel meer dromen in de les, maar daar gingen mijn punten niet van achteruit. Ik heb geluk dat ik me altijd kan heel goed concentreren als ik voor een proefwerk moet leren, dus dan haal ik altijd een goed punt!
![]() Ripper
|
Verwijderd
|
jah keb er wel last van gehad, maja mijn cijfers waren zoiezo al niet fantastisch...
en nu lijkt het er zelfs op dat ik ga blijven zitten. Dat kwam niet zozeer doordat ik verliefd ben, maar door het feit dat ik drie weken school heb gemist, ik al 6 onvoldoendes had, en in die drie weken ook nog eens mijn herkansingen heb gemist... Jah dan gaat het niet super natuurlijk ![]() Maja verliefd zijn is HEERRRRLIJK ![]() Tim, lofjoe ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
een beetje??
Nou......ehhhhh ik heb sowieso al veel moeite met "braaf aan school werken".....maar aan het begin van dit jaar ging het goed.....en dat was te zien aan m'n cijfers, echt niet meer normaal ![]() Toen kreeg ik een vriendjuh......hoppah, weg met school......cijfers drastisch gezakt (behalve de niet-leer vakken ![]() En dat niet alleen......het spijbelgehalte is een beeeetjuh heel erg uit de hand gelopen ![]() Vorig jaar was het nog erger......toen ben ik ook bijna blijven zitten ![]() Niet dat ik die jongens de schuld geef hoor, puur mn eigen schuld. Als ik verliefd ben heb ik gewoon geen zin in die stomme school. Zeker als ik het met een jongen heb die zelf spijbelt/of tussen 2 opleiding inzit en dus thuis is........dan heb ik zoiets van: liever naar hem!! |
![]() |
|
![]() |
Absoluut, Als ik echt verliefd ben, dan zakken mijn cijfers een heel punt. Niet dat ik te weinig tijd aan mijn werk besteed, maar in de les wil ik nog wel eens aan haar denken. En dan mis je een paar dingen. Maar ben nu weer single, en dat komt me voor het examen eigenlijk best goed uit.
||
![]() |
Citaat:
i know... Ik vind het niet leuk van em hoor... Maar as you all know this is my second time ![]() i know how it feels and it sucks maar het is ZO VIJN OM FLIEFT TE ZIJN kuz
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Liefde & Relatie |
[vragenlijstje] verliefdheid Fleur | 168 | 28-10-2003 21:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zonnedroom juliettebinoche | 8 | 24-10-2003 18:42 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
Harry Potter verhaaltje door juliette! juliettebinoche | 10 | 23-10-2001 17:38 |