Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2002, 12:04
miro
miro is offline
Oke ik zal t even proberen uit te leggen.

Vroeger was het zo dat een knappe vent me alleen maar aan hoefde te kijken (bij wijze van)ik stond al in vuur en vlam, had constant kriebels en kon alleen maar aan hem denken, een geweldig gevoel.

Na 2 jaar een vaste relatie gehad te hebben heb ik t gevoel dat dat verdwenen is. Ik hou er van om te flirten ja dat wel, maar de kriebels blijven weg. Ik weet dat een jongen mij leuk vind en dan kan ik de hele week met een beetje verliefd gevoel aan hem denken. Dan zie ik hem weer...en de kriebels blijven weg. Het gevoel dat je niet meer verliefd kan worden maar het toch kan zijn maakt me toch een beetje verliefd (zo voel ik dat dan) terwijl ik het helemaal niet ben.

Ik kijk uit naar een vaste relatie (klinkt een beetje zielig) en ik kan die ook krijgen. Met een jongen die geweldig is, waar je blij mee zou moeten zijn, maar ik doe het niet, omdat de kriebels er niet zijn.

Ik weet niet of het duidelijk is, maar kent iemand dit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2002, 12:10
Jeda
Jeda is offline
Ja ik heb het ook gehad ik ging 2 en een half jaar met een jongen.En omdat ik dat gewend ben ik wil ik ook een serieuse vaste relatie en ik heb ook een jongen ontmoet en hij is echt heel erg lief eigenlijk de perfecte jongen om een vaste relatie mee te hebben maar ik ben ook niet echt verliefd het is moeilijk je moet het gewoon proberen doe ik ook en misschien dat het gevoel vanzelf wel komt
veel succes groetjes van Jeda
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 13:38
Koningin van de Nijl
Koningin van de Nijl is offline
Citaat:
miro schreef:

Ik kijk uit naar een vaste relatie (klinkt een beetje zielig) en ik kan die ook krijgen. Met een jongen die geweldig is, waar je blij mee zou moeten zijn, maar ik doe het niet, omdat de kriebels er niet zijn.

Ik weet niet of het duidelijk is, maar kent iemand dit?

niet ana beginnen, dat is niet eerzaam. Als de verleifdheid er al niet is, hoe moet je an van iemand gan houden. Je kunt niet de verliefdheid 'met de loop der tijd'laten komen, dat is iets impulsiefs.

Niet aan beginnen, dan houd je jezelf voor de gek. verliefdheid IS nodig, zoniet, dan is het vriendschap

Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 13:42
she_devill
she_devill is offline
Citaat:
Koningin van de Nijl schreef:
niet ana beginnen, dat is niet eerzaam. Als de verleifdheid er al niet is, hoe moet je an van iemand gan houden. Je kunt niet de verliefdheid 'met de loop der tijd'laten komen, dat is iets impulsiefs.

Niet aan beginnen, dan houd je jezelf voor de gek. verliefdheid IS nodig, zoniet, dan is het vriendschap

ik ben het helemaal met je eens.

XXxxXXjes
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 14:03
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Koningin van de Nijl schreef:

Echte bullshit. Je hoeft niet verliefd te zijn om liefde voor iemand te gaan voelen mettertijd.

En ja ik herken dit heel erg ja.

En sjah als je het met die jongen bespreekt en goed uitlegt, maar hij wil dan alsnog iets met je proberen kijken of het opbloeit tot iets moois...dan zou ikket doen.
Oud 17-03-2002, 14:15
ilsy
ilsy is offline
Heb exact hetzelfde meegemaakt. Onwijs lieve, aardige jongen die er ook nog een leuk uitzag. Snapte van mezelf gewoon niet waarom ik hém nou niet 'wilde'. Vergeleken met ex-vriendjes was dit echt een lieverd. Toch voelde ik ook niet (genoeg) die kriebels en heb het uiteindelijk niet gedaan. Denk dat ik hier uiteindelijk wel goeie keus aan heb gemaakt...dus luister wel ff naar je gevoel..als het niet genoeg is moet je het niet doen, voor jezelf en de ander niet! Suc6!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 14:44
Koningin van de Nijl
oke, als het zo'n bullshit is, hoe lang moet je dan nog wahcten eerdat de kriebels beginnen, eerdat je iets opbouwt onder valse voorwendelsen?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 14:48
miro
miro is offline
Ik begin (denk ik) ook niet iets met die jongen, het zou ook niet goed voor hem zijn. Maar ik kan mezelf gewoon zo gek maken, snap je? Ik kan de hele week aan hem denken en denken dat ik verliefd ben en dan zie ik hem, en dan is er niks. Ben het er wel mee eens dat je niet van iemand kunt gaan houden zonder dat je verliefd bent ( niet op die manier dan). Ik mis het gewoon een beetje, terwijl ik ook wel geniet van mn vrijgezellen leven hoor. *zucht* ik weet het eigenlijk ook niet, ik kan het eigenlijk ook niet zo goed uitleggen denk ik.

In ieder geval bedankt mensen!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 15:01
Koningin van de Nijl
verliefdheid OVERKOMT je, dat is het mooie, je wordt er door overvallen, je kunt het niet in de hand werken. Natuurlijk kun je verliefd worden op een figuur dat jij in je hoofd inbeeld ( gebaseerd op een bestaand iemand) maar als de werkelijkheid je dan teleursteld ( dat je gevoelens wegblijven)....dat werkt niet

veel sterkte iig
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 15:49
paal
paal is offline
pff.... deze is niet moeilijk.

Als hij onberijkbaar is, zal je verliefd worden en verliefd blijven. Maar jij bent verwent omdat je met je mooie toetje tot nu toe alle jongen al heb kunnen krijgen. IIg heb je dat idee. Als je een jongen ontmoet waar je meer je best voor moet gaan doen, die iets zoekt wat jij nog nooit iemand hebt gegeven, wordt je verliefd. Bijvoorbeeld een jongen die eisen stelt aan je gedrag, aan je intellect, je interesses, je ideeen. Als hij mysterieus en vreemd voor je is. En dat terwijl JIJ niet mysterieus voor hem bent. Hij begrijpt je met een half woord. hij voelt je aan. En hij kan zich voorstellen wat er in jou omgaat. Deze jongens bestaan niet. Want dit zijn mannen

Meeste pubers die volwassen worden liggen tegen deze grens aan.

En als je verliefd wilt worden, spreek maar een keer met mij af. Ik ben NL onberijkbaar voor jou.

En een relatie begin je toch niet voor je LOL? Ik zou pas aan een relatie beginnen als ik kinderen heb

Geniet van het leven Als je geluk afhankelijk wordt van liefde of verliefdheid ben je erg zielig. (no offence, en daarnaast, ik spreek uit ervaring)
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 16:02
jenny13
jenny13 is offline
superduidelijk
hmpf
weet alleen geen antwoord
sorryz

kuz
Oud 17-03-2002, 18:43
miro
miro is offline
Citaat:
paal schreef:
pff.... deze is niet moeilijk.

Als hij onberijkbaar is, zal je verliefd worden en verliefd blijven. Maar jij bent verwent omdat je met je mooie toetje tot nu toe alle jongen al heb kunnen krijgen. IIg heb je dat idee.
Toch verbaast t me telkens weer hoe goed mensen mij lijken te kennen. Ik heb het gevoel dat jij hier wel eens onder een andere naam post??? Als je zo goed weet hoe ik eruit zie, waar heb je mijn foto of mij dan gezien? Beoordeel mij alsjeblieft niet zonder dat je me kent, of denkt te kennen, daar hou ik helemaal niet van. Ik wil trouwens wel eens weten waar je het idee vandaan haalt dat ik zo arrogant ben??

Citaat:
paal schreef:

Als je een jongen ontmoet waar je meer je best voor moet gaan doen, die iets zoekt wat jij nog nooit iemand hebt gegeven, wordt je verliefd. Bijvoorbeeld een jongen die eisen stelt aan je gedrag, aan je intellect, je interesses, je ideeen. Als hij mysterieus en vreemd voor je is. En dat terwijl JIJ niet mysterieus voor hem bent.
Het is juist leuk om moeite voor een jongen te doen waar je helemaal voor wilt gaan. Ik verwacht ook dat er eisen gesteld worden, anders zou het een beetje makkelijk zijn he?

Citaat:
paal schreef:

Hij begrijpt je met een half woord. hij voelt je aan. En hij kan zich voorstellen wat er in jou omgaat. Deze jongens bestaan niet. Want dit zijn mannen
Zeker bestaan dit soort mannen, heb er zelf ooit een gehad, maar je hebt het nooit in een keer, je moet hem er al langer voor kennen en hij jou.

Citaat:
paal schreef:

Meeste pubers die volwassen worden liggen tegen deze grens aan.
Ik hou dr helemaal niet van om puber en onvolwassen genoemd te worden, zeker niet door mensen die me niet kennen. Anders zou je wel anders weten namelijk. Ik ga hier daarom ook verder niet op in.

Citaat:
paal schreef:

En als je verliefd wilt worden, spreek maar een keer met mij af. Ik ben NL onberijkbaar voor jou.
Ik wil best een keer met je afspreken hoor. Niet omdat je onberEIkbaar bent maar om eens lekker met jou te discusseren en zodat jij kunt zien of je veronderstellingen waar zijn. Lijkt me leuk.

Citaat:
paal schreef:

En een relatie begin je toch niet voor je LOL? Ik zou pas aan een relatie beginnen als ik kinderen heb
Het is ook niet voor de lol (dat ook natuurlijk) maar om het gevoel, als je het topic goed gelezen had, had je dat geweten. Ik weet wat het is om een lange relatie te hebben, wees maar niet bang, dus ook wat het gevoel daarvan is.

Citaat:
paal schreef:

Geniet van het leven Als je geluk afhankelijk wordt van liefde of verliefdheid ben je erg zielig. (no offence, en daarnaast, ik spreek uit ervaring)
Ik geniet, misschien wel meer dan ooit. Maar dat betekent niet dat ik het af en toe niet mis. Ik ben totaal niet afhankelijk van de liefde, dat heb ik nu wel geleerd. Maar toch bedankt voor je goede raad

Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 18:54
Verwijderd
Jaaaaaaaaaa! Ik heb PRECIES hetzelfde. 2 1/2 jr verliefd geweest op een jongen (wat overigens nooit iets is geworden, ook nog). Heb daarna wel verkering gehad, maar er waren geen kriebels. Gigantisch kut.
Maar de laatste tijd zijn ze er weer, eerst bij een jongen die ik wel errug leuk vond maar niet bijzonder goed kende en nu misschien bij iemand.... dit is eng... uh hij was verliefd op mij, maar ik wou niets met hem omdat er geen kriebels waren... maar misschien zijn ze er nou toch...

Kortom, het komt vanzelf weer ^_^

Maar ik weet hoe kut het voelt, ik heb vaak gedacht dat ik beter nog liefdesverdriet kon hebben dan gewoon niets voelen.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 18:59
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Echte bullshit. Je hoeft niet verliefd te zijn om liefde voor iemand te gaan voelen mettertijd.

En ja ik herken dit heel erg ja.

En sjah als je het met die jongen bespreekt en goed uitlegt, maar hij wil dan alsnog iets met je proberen kijken of het opbloeit tot iets moois...dan zou ikket doen.

Nope nope, Prophet. Je moet echt NIET beginnen, ik heb het helemaal zo meegemaakt en je houdt idd alleen jezelf voor de gek. Ik moet ff met engelse uitdrukkingen komen aandragen omdat de nederlandse geen verschil maken, maar als je niet verliefd op hem bent kun je wel leren 'to love him', maar je zult nooit 'in love' zijn. En dat laatste is nou net het belangrijkste, geloof me. Je hebt niets aan een relatie waarbij jij niet verliefd op hem bent en hij wel op jou, uiteindelijk doe je alleen maar hem pijn en jezelf ook.
...Ik kan hem nog niet eens fatsoenlijk meer spreken, heb de vriendschap echt grondig verpest, en daar heb ik net zo veel pijn om gehad als hem...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 16:37
~odol~
~odol~ is offline
paal: Miro ken je al iets langer via/h forum. Don't worry

Ik kan me wel goed vinden in je woorden, btw Alleen voor mij is het een tijd geleden dat ik me zo voelde!

En we blijven lekker discussieren op het forum Alleen nooit onder dezelfde nickname.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten