Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
XXxxXXjes |
![]() |
||
Citaat:
En ja ik herken dit heel erg ja. En sjah als je het met die jongen bespreekt en goed uitlegt, maar hij wil dan alsnog iets met je proberen kijken of het opbloeit tot iets moois...dan zou ikket doen.
|
![]() |
Heb exact hetzelfde meegemaakt. Onwijs lieve, aardige jongen die er ook nog een leuk uitzag. Snapte van mezelf gewoon niet waarom ik hém nou niet 'wilde'. Vergeleken met ex-vriendjes was dit echt een lieverd. Toch voelde ik ook niet (genoeg) die kriebels en heb het uiteindelijk niet gedaan. Denk dat ik hier uiteindelijk wel goeie keus aan heb gemaakt...dus luister wel ff naar je gevoel..als het niet genoeg is moet je het niet doen, voor jezelf en de ander niet! Suc6!
|
![]() |
|
Ik begin (denk ik) ook niet iets met die jongen, het zou ook niet goed voor hem zijn. Maar ik kan mezelf gewoon zo gek maken, snap je? Ik kan de hele week aan hem denken en denken dat ik verliefd ben en dan zie ik hem, en dan is er niks. Ben het er wel mee eens dat je niet van iemand kunt gaan houden zonder dat je verliefd bent ( niet op die manier dan). Ik mis het gewoon een beetje, terwijl ik ook wel geniet van mn vrijgezellen leven hoor. *zucht* ik weet het eigenlijk ook niet, ik kan het eigenlijk ook niet zo goed uitleggen denk ik.
In ieder geval bedankt mensen! |
![]() |
|
![]() |
verliefdheid OVERKOMT je, dat is het mooie, je wordt er door overvallen, je kunt het niet in de hand werken. Natuurlijk kun je verliefd worden op een figuur dat jij in je hoofd inbeeld ( gebaseerd op een bestaand iemand) maar als de werkelijkheid je dan teleursteld ( dat je gevoelens wegblijven)....dat werkt niet
veel sterkte iig |
![]() |
|
![]() |
pff.... deze is niet moeilijk.
Als hij onberijkbaar is, zal je verliefd worden en verliefd blijven. Maar jij bent verwent omdat je met je mooie toetje tot nu toe alle jongen al heb kunnen krijgen. IIg heb je dat idee. Als je een jongen ontmoet waar je meer je best voor moet gaan doen, die iets zoekt wat jij nog nooit iemand hebt gegeven, wordt je verliefd. Bijvoorbeeld een jongen die eisen stelt aan je gedrag, aan je intellect, je interesses, je ideeen. Als hij mysterieus en vreemd voor je is. En dat terwijl JIJ niet mysterieus voor hem bent. Hij begrijpt je met een half woord. hij voelt je aan. En hij kan zich voorstellen wat er in jou omgaat. Deze jongens bestaan niet. Want dit zijn mannen ![]() Meeste pubers die volwassen worden liggen tegen deze grens aan. En als je verliefd wilt worden, spreek maar een keer met mij af. Ik ben NL onberijkbaar voor jou. ![]() En een relatie begin je toch niet voor je LOL? Ik zou pas aan een relatie beginnen als ik kinderen heb ![]() Geniet van het leven ![]() |
![]() |
||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jaaaaaaaaaa! Ik heb PRECIES hetzelfde. 2 1/2 jr verliefd geweest op een jongen (wat overigens nooit iets is geworden, ook nog). Heb daarna wel verkering gehad, maar er waren geen kriebels. Gigantisch kut.
Maar de laatste tijd zijn ze er weer, eerst bij een jongen die ik wel errug leuk vond maar niet bijzonder goed kende en nu misschien bij iemand.... dit is eng... uh hij was verliefd op mij, maar ik wou niets met hem omdat er geen kriebels waren... maar misschien zijn ze er nou toch... Kortom, het komt vanzelf weer ^_^ Maar ik weet hoe kut het voelt, ik heb vaak gedacht dat ik beter nog liefdesverdriet kon hebben dan gewoon niets voelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
...Ik kan hem nog niet eens fatsoenlijk meer spreken, heb de vriendschap echt grondig verpest, en daar heb ik net zo veel pijn om gehad als hem... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam? Verwijderd | 363 | 16-08-2012 21:11 | |
Liefde & Relatie |
Moet ik dit dating-gebeuren een kans geven? SuperSanne | 35 | 05-02-2005 20:02 | |
Psychologie |
sachrijnig omdat? Shitonya | 18 | 21-11-2004 15:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Liefde & Relatie |
Liefde, verliefd zijn en relaties onderhouden met vrienden is nog niet zo makkelijk.. blueeyes_jochie | 16 | 17-01-2004 12:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Meer mensen die het thema voortplanting niet vinden boeien? Rerisen Phoenix | 30 | 16-02-2003 19:08 |