Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() toch nie serieus voorbeeld? Je leert er denk ik niet van..dat je diegene kwijt kan raken WANT als het goed is weet je dat al lang van te voren. Het komt misschien dichterbij maar tis heus niet zo dat je dat nog niet wist dat je diegene dan kwijt zou kunnen raken Je moet het zowieso vertellen maakt niet uit.. mij lijkt dat je ook met een enorm schuldgevoel rondloopt dan. Je zou het zo op kunnen vatten.. Ik ga vreemd maar dat maakt niet zo veel uit want zo kom ik erachter hoeveel ik eigenlijk van je hou klopt denk ik niet helemaal. vaag gijs.. Laatst gewijzigd op 01-07-2002 om 12:02. |
![]() |
|
Je kunt spijt hebben van iets omdat je daarmee misschien mensen hebt geïrriteerd of gekwetst, terwijl dat helemaal niet je bedoeling was, of je kunt spijt hebben omdat achteraf blijikt dat je een bepaalde beslissing beter wel of niet had kunnen nemen. Het is inderdaad zo dat je kunt leren van je fouten. Doordat je spijt hebt kun je in ieder geval (proberen te) voorkomen dat je opnieuw dezelfde fout maakt.
|
Verwijderd
|
Ik ben het met je eens..
Als ik mn leven over zou mogen doen, zou ik het precies hetzelfde willen omdat al het nare wat er is gebeurd mij wel heeft gemaakt tot wie ik ben. Ik heb er idd van geleerd. Ja, ik wou dat ik dingen anders had gedaan zodat ik daar die mensen niet bij zou hebben gekwetst, maar voor mezelf heb ik geen spijt, dan had ik maar eerder na moeten denken vind ik zo. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Spijt hebben: nutteloos of toch ergens goed voor? Missy | 24 | 20-02-2008 22:09 | |
Psychologie |
hoogbegaafd? =zwart wit= | 61 | 23-03-2007 16:02 | |
Liefde & Relatie |
Spijt..? Kikkertje :D | 12 | 25-10-2005 12:03 | |
Liefde & Relatie |
Na de break-up SellaYoung | 30 | 11-07-2005 20:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaaltje] Ach ja, waarom zou ze ook barkrukkie | 10 | 20-04-2005 08:53 | |
Seksualiteit |
hebben jullie spijt van je ontmaagding?? Heleentjuh | 78 | 09-10-2002 16:36 |