Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2002, 13:45
schatje86
schatje86 is offline
Ik ben dus al een tijdje verliefd op J. Van mijn vriendinnen hoorde ik dat ik maar beter nix met hem kon nemen ofzo, omdat hij bij meerdere meisjes erg slijmt. Hij ging ook heel lief toen tegen mij over msn. We hebben toen wat afgesproken. Er was nix gebeurt ofzow.

De volgende dag moest ie me iets vertellen. Hij had al een vriendin. Maar hij zei dat ie ook verliefd was geworden op mij.

Een week later was het uit met zijn vriendin en hebben we weer afgesproken. Toen hebben we wel gezoend en nog iets meer dan dat. Ik had toen wat met hem.

Maar weer hoorde ik verhalen over hem. Hij wil z'n ex weer terug en hij probeert een ander meisje te regelen. Ik werd boos op hem. Hij vond toen eigenlijk dat onze 'relatie' geen zin meer had.

Maar we hebben toen echt goed met elkaar gesproken en het was dus toch niet uit.

Maar op school doet ie zo raar tegen me. Hij zegt me alleen maar gedag!

Nu wilde hij vandaag dus weer wat afspreken, maar hij moest eerst nog even naar school een toets inhalen. Daar moest ie om half 1 zijn. Daarna zou hij op msn komen om duidelijk af te spreken hoe laat ik naar hem toe kon komen enzo. Maar hij is er dus nog steeds niet...

Ik heb nu wel door dat hij dit allemaal voor de lol doet, maar ik laat me elke keer weer door hem inpakken! Ik wil hem helemaal niet meer leuk vinden, maar het gaat gewoon niet!

Elke keer als ik boos op hem ben gaat ie heel lief doen en dan kan ik gewoon niet meer boos op hem zijn!

Hoe kan ik hem vergeten?????

Oud 18-03-2002, 13:56
mausi
mausi is offline
Ik denk dat je hem moet laten zien dat je niet op hem zit te wachten. Nu denkt hij vast "ach zij is er altijd nog" terwijl hij ondertussen alle andere opties nog even kan uitproberen. Als hij het niet erg vindt, vindt hij je dus niet leuk genoeg. Dan moet je hem dus echt uit je hoofd zetten. Dat is natuurlijk rot, maar anders doet 'ie je nog meer pijn. En de hele middag achter MSN zitten wachten is ook niet nix...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 17:25
Dr_Love
Dr_Love is offline
JA, als je het zo moeilijk vind om hem te vergeten, moet je gewoon als hij wat wil afspreken zeggen dat je niet wil. En gewoon alles uitleggen.
En als je dat niet wil doen., moet je gewoon zeggen dat je al wat anders gaat doen. Dan moet je zorgen dat je hem nog zo min mogelijk ziet.
Ga lekker wat met vriendinnen doen, dan vergeet je hem al heel snel. Geloof mij maar!!

Veel succes
Oud 18-03-2002, 21:34
Verwijderd
Jah meissie, je hebt twee keuzer:

Je laat je gebruiken.. Dat hij je achter de hand heeft; Als het niet is gelukt met een ander meisje "heeft ie altijd jou nog"... Je kunt jezelf pijn laten doen door een klootzak die nix voor jou over heeft. Je kunt je steeds kut voelen wanneer hij je laat zitten en hem elke keer weer vergeven om precies hetzelfde weer te laten gebeuren...

Maar je kunt ook voor jezelf kiezen, ook al is dat soms moeilijk. Dat is niet alleen moeilijk in dit soort gevallen, maar ook ivm ouders enzo (ik weet er alles van )
Het is ALTIJD moeilijk om voor jezelf te kiezen, maar het loont!
Laat die klootzak niet zijn zin krijgen, hij is je niet waard! Jij WEET zelf ook wel dat het niet klopt wat hij doet. En natuurlijk, ik weet het, als je verliefd bent of van iemand houdt, ga je snel jezelf wegcijferen, maar dat is echt niet goed, echt niet verstandig...

Ik weet dat het moeilijk is, maar zeg hem waar het op staat! Hij kan je respecteren en andere meisjes met rust laten, of hij kan het shaken... Nou aan zijn keuze kun je wel zien hoe hij erover denkt...

maargoed, ik kan je alleen tips geven en je voor een keuze zetten... Wat je met de info doet, en wat je kiest, heb je zelf in de hand...

Succes!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 22:43
eden6
eden6 is offline
Loos hem! Dat klinkt hard en is moeilijk, maar het lijkt me duidelijk dat deze jongen niet echt serieus is.

Je doet jezelf alleen maar pijn door bij hem te blijven. Het ene moment is ie lief en beloof hij je van alles, het volgende moment is hij bot en ziet hij je niet staan.

Ik ken hem natuurlijk niet persoonlijk dus ik kan niet goed oordelen, maar ik denk dat je beter af bent zonder hem.

Zoek afleiding en geef jezelf te tijd hem te vergeten dan slijten die gevoelens voor hem vanzelf. Zorg dan wel dat hij niet weer de kans krijgt je in te palmen want op die manier maak je het jezelf nog moeilijker. Succes ermee!!
Reageren

Regels voor berichten