Jah meissie, je hebt twee keuzer:
Je laat je gebruiken.. Dat hij je achter de hand heeft; Als het niet is gelukt met een ander meisje "heeft ie altijd jou nog"... Je kunt jezelf pijn laten doen door een klootzak die nix voor jou over heeft. Je kunt je steeds kut voelen wanneer hij je laat zitten en hem elke keer weer vergeven om precies hetzelfde weer te laten gebeuren...
Maar je kunt ook voor jezelf kiezen, ook al is dat soms moeilijk. Dat is niet alleen moeilijk in dit soort gevallen, maar ook ivm ouders enzo (ik weet er alles van

)
Het is ALTIJD moeilijk om voor jezelf te kiezen, maar het loont!
Laat die klootzak niet zijn zin krijgen, hij is je niet waard! Jij WEET zelf ook wel dat het niet klopt wat hij doet. En natuurlijk, ik weet het, als je verliefd bent of van iemand houdt, ga je snel jezelf wegcijferen, maar dat is echt niet goed, echt niet verstandig...
Ik weet dat het moeilijk is, maar zeg hem waar het op staat! Hij kan je respecteren en andere meisjes met rust laten, of hij kan het shaken... Nou aan zijn keuze kun je wel zien hoe hij erover denkt...
maargoed, ik kan je alleen tips geven en je voor een keuze zetten... Wat je met de info doet, en wat je kiest, heb je zelf in de hand...
Succes!