Advertentie | |
|
![]() |
|
Zou je niet beter meer richting aan je gevoelens kunnen geven.
Ik heb het idee dat ik dit gedicht al van je gelezen heb. Zeker weten doe ik het niet want het springt er niet uit ten opzichte van je andere werk en het is vrijwel hetzelfde als twijfels. Richting kan je geven door een soort van verhaallijn of een mooiere vorm. Maar zorg dat het niet alleen maar een opsomming wordt van wat losse gedachtes. Deze heeft al iets meer vorm dan twijfels die je ook vandaag gepost hebt, maar toch niet genoeg om het speciaal te maken. Dus ik zou minder van het zelfde gaan schrijven, je blijft steken in die twijfels. Door een gedicht te maken dat echt af is, kun je wellicht ook emotioneel verder komen. Een goed geschreven stuk tekst kan je helpen meer duidelijkheid te krijgen en iets af te sluiten. Succes!
|
![]() |
ik weet het ik vind het een van mijn zeer slechtere gedichtjes
ook vind ik dat ik inderdaad blijf steken in dit gezeur, maar meer lukt me momenteel echt niet omdat ik schijf naar wat ikmeemaakt, mijn leven licht momenteel errug overhoop dus beter lukt niet sorry
|
Je hoeft tegen ons geen sorry te zeggen.
Ben mij geen verantwoording schuldig. Wel vind ik dat als je het zelf slecht vind, je er wat aan moet doen. In je gedichten , dan wel in je leven. Sterkte PS Je hebt mijn email en MSN, dus je kan me bereiken mocht dat nodig zijn.
||
![]() |
Citaat:
![]() Gedicht: Kort en krachtig, grappig idee, zoiets van: 'het is ook nooit goed'. Voor deze boodschap is de lengte perfect. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|