Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je noemt mij n00b? Denk eens even na over een spreekwoord, iets met ene pot en een ketel. Als jij géén n00b zou zijn, had je het meteen op DoP gezet, so save your comments. Grim |
![]() |
||
Citaat:
Dat terzijde, ik quote: 'Verder vind ik je gedicht niet denderend, het onderwerp saai.' Ok, dat eerste deel hebben we behandeld, nu komen we bij het onderwerp... Saai? Dit topic gaat over Theo, dit gedicht gaat dan ook over Theo waarbij hij niet wordt voorgesteld als cineast, criticus of wat dan ook, maar als kettingroker. Het gegeven dat jij het onderwerp 'saai' vindt, doet in deze context dan totaal niet terzake. Case closed.
||
Citaat:
![]() en voorderest dicht ik (bijna) alleen als ik emoties kwijt moet of opeens opwelling krijg om een gedicht te schrijfen, en ik ben niet van plan om een gedicht over Theo te maken (ik heb niks tegen hem persoonlijk hor)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Inderdaad, het gaat over Theo de kettingroker. Wat is daar nou helemaal boeiend aan? Enlighten me ![]() Grim |
![]() |
||
Citaat:
@ Klein Konijntje Uh, ja, ik denk dat je het allemaal toch nog even een keertje moet doorlezen. ![]() @ Grim Kijk zoon, nu vraag ik me af wat je precies bedoelt met het 'onderwerp'. Ik weet niet hoe je in de wereld staat, en of de actualiteiten je ook maar enigzins boeien, maar welke onderwepen boeien je dan wel zoal? Zambibwaanse peniskokers? Jammer dat niemand er echt serieus op ingaat en dat mensen doorzagen over kleine details, als je het even had doorgelezen en erbij na had gedacht dan had je de strekking van het topic gesnapt en niet zitten blaten over mijn suffe gedichtje...
||
Citaat:
![]() En het 1e gedicht vind ik trouwens ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |