![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() keertje de vloer op ? ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Tot een bepaalde leeftijd kan de huisarts je een bepaald medicijn voorschrijven waardoor je botten (of hersens, weet ik veel ![]() Krijg je die medicijnen als je bot-leeftijd ouder is dat 13, dan heeft het juist een omgedraaid effect, je gaat juist meer groeien. Ook mag een meisje ze niet meer hebben als ze ongesteld is geworden, dan is er grote kans dat ze onvruchtbaar wordt. (Maar meestal stoppen meisjes langzaam met groeien als je ongesteld zijn geworden. ![]() Bij mij dachten ze er vroeger ook aan mij die medicijnen te geven, maar ze hebben het toch niet gedaan, omdat het al wel duidelijk werd dat ik (als het goed is) niet boven de 1.85 uitkom. Ik had ook geen medische redenen om die medicijnen te slikken, omdat mijn bouw in vergelijking met m'n lengte goed is en ik zal geen problemen ermee krijgen. Uh, heel verhaal. ![]() Citaat:
![]() Jongens boven de 1.90 zijn perfect. ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en mijn moeder, die was nog amper gegroeid (heel klein + plat)toen ze ongesteld werd. dus ik weet niet of dat zoveel zegt... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien was jij eerder dan 13 ongesteld, dus heb moest die bepaalde groeispurt daarna nog komen. Mja, elke arts zegt weer wat anders. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ik geloof er eigenlijk niet zo in... naja, voor bepaalde mensen zal het vast kloppen hoor! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Groeispurt en onzekerheden xsharz | 2 | 21-05-2014 07:30 | |
Lichaam & Gezondheid |