Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2004, 10:23
Verwijderd
Ik heb even gezocht maar zag nog geen topic over deze serie.

Op dit moment komt het op maandagavond rond een uur of 00:30 op Net5, echt belachelijke tijd. Verder wordt het ook elke weekdag uitgezonden op België, TV1, rond een uur of 23:30. Dat zijn echter oudere afleveringen volgens mij.

Ik vind het echt een heerlijke serie. Ik volg het al jaren. Ze zenden eens in de zoveel tijd weer een seizoen uit op Net5, zonder echt regelmaat. Nu is er dus eindelijk weer een nieuw seizoen bezig.

Volgens mij speelt die gozer die Tristan speelde in GG hier ook in, als Eli. Feitje.

Nou, meer mensen die kijken?

Laatst gewijzigd op 22-06-2004 om 10:27.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2004, 10:55
Verwijderd
Hmm.. ik ken het wel van naam, van toen het nog op Net5 kwam. Maar volgens mij heb ik nooit echt een aflevering gezien..
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 11:07
Verwijderd
Oh, laat ik ook even zeggen waar het over gaat.

Nu in het nieuwe seizoen staat 1 gezin centraal, dat van Lily. Zij is voor de tweede keer getrouwd met Rick. Rick had uit zijn vorig huwelijk een dochter, Jessie die nu een jaar of 14 is en een zoon, Eli die nu een jaar of 17 is. Lily had uit haar vorige huwelijk met Jake al twee dochters, Grace is nu ongeveer 16, Zoe ongeveer 11. (ik gok echt maar wat met die leeftijden hoor). Zij wonen met zijn allen in hetzelfde huis.

Lily heeft nog een zus, Judy. Zo iemand bij wie relaties maar niet willen lukken.

Lily's ex-man Jake heeft een nieuwe vriendin, Tiffany en zij hebben samen nog een babietje.

Jessie heeft nog een beste vriendin, Katie, en eigenlijk zijn zij verliefd op elkaar en dus lesbisch, maar alleen Grace weet dat. Jessie is op school veel te populair om lesbisch te mogen zijn etc.

Nou, zoiets
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 11:23
Blubje
Blubje is offline
Wow, nog iemand die dit kijkt
Ik vind het een geweldige serie, lekker janken whaha

De afleveringen op net5 zijn bijna afgelopen en daarmee ook de serie. Ze zenden wel regelmatig uit hoor, alle 3 de seizoenen zijn achter elkaar uitgezonden, weliswaar met korte stops ertussen.

Ik heb het eerst op de belg gevolgd, maar ik dacht dat het daar niet meer kwam...maar dus wel?? Cool, ga ik die ook kijken hehe

Die gozer die Eli speelt is btw niet Tristan...hij heeft er wel iets van weg, maar t is m niet

Echt grappig dat er nog iemand is die dit kijkt joh, want het komt echt op een achterlijke tijd, gister bijvoorbeeld om 1:15 Mja ik heb t wel gekeken, ben er echt verslaafd aan...
Jammer dat er maar zo weinig seizoenen van deze serie zijn.

Wel een leuk ander detail: Het meisje dat Katie speelt (het vriendinnetje van Jessie), is Micha Barton, de hoofdrolspeelster uit The O.C

Ik vind Judy overigens de leukste...leuke vrouw vind ik dat en haar personage vind ik interessant,weet niet waarom...ze lijkt wel een beetje op mij hehe.
Lily is me af en toe iets te sentimenteel en Grace vind ik af en toe een zeur. Zoe is wel lief
Rick is leuk en Jake en Tiffany zijn ook schattig samen, zeker met baby...
Katie en Jessie vind ik ook schattig samen...ben benieuwd of ze in de afleveringen die nog over zijn vertellen aan de rest van de familie dat ze iets hebben.
Oud 22-06-2004, 11:47
Verwijderd
Is de hele serie dan ook definitief afgelopen?

Oja, Eli is een ander, ik weet het alweer. Eli speelt in 'The League of extraordinary gentleman', maar daarin is echt een nerd.

Het meisje dat Jessie speelt, speelt overigens de hoofdrol in de film 'Thirteen'.

Grace is inderdaad een beetje een zeur, echt een dochter van Lily. Ik weet niet of je gisternacht hebt gekeken? Maar toen was Lily's moeder er (daar gaat ze nu geloof ik voor zorgen dus ms komt zij er dan ook nog bij in dat huis ) en die zei tegen Lily dat die altijd alles analyseert enzovoorts, toen moest ik aan mezelf denken

Hele Grace en Mr. Dimitri gebeuren was leuk! En er mag wel weer eens een aflevering over Eli komen, die is wel out of the picture een beetje. En Karen, waar is die eigenlijk gebleven?

En ja, het wordt wel regelmatig uitgezonden ja.. maar echt al een paar jaar en dan werd het steeds weer herhaald, het is de eerste keer dat dit seizoen wordt uitgezonden.

Judy is wel leuk inderdaad, leuke humor enzo.

Oh en dat geestelijk gehandicapte broertje van Lily en Judy
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 13:56
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 22-06-2004 @ 12:47 :
Is de hele serie dan ook definitief afgelopen?
jepz, want hij is in amerika gecancelled, er zijn echt maar 3 seizoenen van...wat net5 dan gaat doen weet ik niet, misschien wel weer herhalen (hope so)
Citaat:
Grace is inderdaad een beetje een zeur, echt een dochter van Lily. Ik weet niet of je gisternacht hebt gekeken? Maar toen was Lily's moeder er (daar gaat ze nu geloof ik voor zorgen dus ms komt zij er dan ook nog bij in dat huis ) en die zei tegen Lily dat die altijd alles analyseert enzovoorts, toen moest ik aan mezelf denken
ja tuurlijk ja vond ik ook zo raar, zo van NOG meer mensen in huis?
Citaat:
Hele Grace en Mr. Dimitri gebeuren was leuk! En er mag wel weer eens een aflevering over Eli komen, die is wel out of the picture een beetje. En Karen, waar is die eigenlijk gebleven?
ja met Mr. Dimitri vond ik ook wel leuk Jammer alleen dattie nu weg is...
En Karen, dat zat ik me nou vannacht ook af te vragen ja, want die had dat ongeluk toen gekregen en toen mocht ze weer naar huis en zou Eli weer bij haar mogen wonen en sindsdien hebben we niets meer van haar gezien (schrok jij trouwens ook zo toen Karen zo plotseling werd aangereden door die auto? man ik dacht echt dat ik een hartaanval kreeg ofzo )
Citaat:
En ja, het wordt wel regelmatig uitgezonden ja.. maar echt al een paar jaar en dan werd het steeds weer herhaald, het is de eerste keer dat dit seizoen wordt uitgezonden.
ja klopt..veel van de afleveringen heb ik daardoor al gezien, maar van dit seizoen had ik idd nog niets gezien, vandaar....
Citaat:
Oh en dat geestelijk gehandicapte broertje van Lily en Judy
hehe ja, Aaron zo lief dattie nu samenwoont met dat meisje
Oud 02-11-2004, 17:23
LittleMUSEalieN
LittleMUSEalieN is offline
once and again ^^ ik hoop echt op een herhaling.. kheb het niet vanaf het begin gevolgd maar vond het zeker wel vet en ja die Grace en Mr Dimitri gedoe was wel leuk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten