Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Stinger draaien en als die nix vind dan kijken of je spyware hebt(zie het centrale topic voor links enzo) en als dat allemaal in orde is moet je SP2 installen...
||
Citaat:
Dit virus heeft alle snelkoppelingen via/naar zijn .exe laten lopen. Nu is dat virus waarschijnlijk verwijderd, maar staat het hele register nog wel gericht op dat bestand. Maar dat is er dus niet! En je kan ook niet een andere route vinden naar de internet explorer ofzo, omdat de .exe voordat ook is overgenomen. Wat ik toen deed: windows eropnieuw op zonder formateren, werkte weer als een tiet.
|
Ik heb deze online scanner gebruikt maar niets gevonden. Ik kreeg gisteravond trouwens wel ineens meldingen van Addwatch dat er regkeys veranderd werden. Ik heb er een aantal geblokt maar ze bleven terugkomen dus heb ik er een geaccept en toen waren de meldingen weg en toen ik vanochtend m'n pc opstarte had ik dit probleem. Mischien dom dat ik het toch heb gedaan
![]() @Viporizer: Je had het over herstelpunten. Waar kan ik die vinden? Mischien dat dat wel werkt.
|
|