Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2002, 16:28
*Marieke*
*Marieke* is offline
Het is nog maar het begin en het blijft een beetje oppervlakkig....
Voordat we iets hadden heb ik wel diepgaande gesprekken met hem gehad, maar nu eigenlijk niet echt meer... Het blijft wat oppervlakkiger...

Hoe krijg ik meer diepgang?
Ik bedoel eigenlijk; hoe leer ik m echt goed kennen...

Laatst gewijzigd op 21-05-2002 om 16:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2002, 16:39
Kupu
Kupu is offline
truth or dare? Dat wil wel goed werken soms, dan krijg je wel leuke gesprekken. Maar dan moet ie niet telkens dare doen he
Oud 21-05-2002, 16:39
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
dat had ik ook met mn vriendje. Voordat we iets kregen was het altijd zo dat we dik veel te vertellen hadden en toen kregen we iets en opeens was dat over.........soms zeiden we zelfs niks tegen elkaar! Ik heb geprobeerd gewoon eens te beginnen over het weer enzow, toen werd het wat bter...........maar hij zei nog steeds niet echt iets over zichzelf ofzo, ik werd er heel onzeker van en nu heeft hij het zelf uitgemaakt... Maar als ik jouw was zou ik gewoon over dingen beginnen zodat het allemaal gemakkelijker word......en dan komt het vanzelf

succes

Kus Mie
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 16:59
*Marieke*
*Marieke* is offline
Citaat:
#lamelodiadelmare# schreef:
dat had ik ook met mn vriendje. Voordat we iets kregen was het altijd zo dat we dik veel te vertellen hadden en toen kregen we iets en opeens was dat over.........soms zeiden we zelfs niks tegen elkaar! Ik heb geprobeerd gewoon eens te beginnen over het weer enzow, toen werd het wat bter...........maar hij zei nog steeds niet echt iets over zichzelf ofzo, ik werd er heel onzeker van en nu heeft hij het zelf uitgemaakt... Maar als ik jouw was zou ik gewoon over dingen beginnen zodat het allemaal gemakkelijker word......en dan komt het vanzelf

succes

Kus Mie
Ja maar ik kan wel oppervlakkige gesprekken houden met hem alleen ik wil m echt leren kennen!! Diepzinnige gesprekken dus!!!
Oud 21-05-2002, 22:00
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
meisje, als je nou de hele tijd zo moet praten als jongen, daar wordt je gewoon helemaal gaar van. Vooral als je vriendin er dan zo 'serieus begrijpend' bij gaat kijken.

Gewoon lol maken met elkaar en gesprekken moeten vanzelf komen!
Oud 22-05-2002, 12:23
*Marieke*
*Marieke* is offline
Haha ja dat klopt daar ben ik ook beetje bang voor want jongens kunnen daar niet goed tegen he... die willen gewoon slap ouwehoeren....
Zal ook allemaal wel goedkomen!
Oud 22-05-2002, 12:54
luckyleo
luckyleo is offline
Groeit volgens mij vanzelf wel. Hoe langer je met elkaar bent, hoe beter je elkaar kent, hoe meer je over persoonlijke dingen van elkaar praat. Natuurlijk verschilt het ook per persoon. In sommige personen zit gewoon niks meer dan oppervlakkigheid.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 16:38
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
. Vooral als je vriendin er dan zo 'serieus begrijpend' bij gaat kijken.

of vriend
Oud 22-05-2002, 16:43
Ninnoc
Ninnoc is offline
maar hmm ik denk

1) het moet geen verplichting worden want das niet fijn. Het is erg tof als je ook gewoon een hele middag bij elkaar in een ruimte bent en je doet je eigen ding en je zegt nix hooguit 'jij ook nog koffie?' (vind ik teminste erg prettig)

2) je kan zelf eens een gesprek beginnen over bijv. actuele kwestie ofzo, gewoon discussie over weet ik veel pim fortuyn ofzo kom je wellicht zijn mening en dankbeelden ed wat meer te weten(ik val sowieso niet op jongens die niet over dat soort dingen nadenken en er geen mening over hebben)

3)of --ook geinig-- de analyse vraag. geef een analyse over elkaar zo uitgebreid mogelijk, terwijl je 's ochtends in bed ligt ofzo en verbeter elkaar--> komt vanzelf gesprek op gang

tja ik lul de hele tijd duzz hoeft hij sowieso minder te praten
Oud 22-05-2002, 17:45
Oen
Oen is offline
Citaat:
*Marieke* schreef:
Haha ja dat klopt daar ben ik ook beetje bang voor want jongens kunnen daar niet goed tegen he... die willen gewoon slap ouwehoeren....
Zal ook allemaal wel goedkomen!
Niet allemaal gelukkig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten