Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2004, 13:30
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
'k Heb nu bijna een relatie van 6maand.

We hebben-zoals iedereen wel eens- ups, maar ook downs gehad.

Gisteren hadden we een gesprek over hoe lichamelijk we zijn in de buurt van je vriendenkring ('k heb ook het "hoe lichamelijk ben jij topic" gelezen, maar vind daar niet echt een antwoord)

Nu, bij het afscheid nemen geeft hij aan bepaalde meisjes een kus op de kaak, hé, zoals iedereen, maar soms ook een knuffel. En dat vind ik al iets minder aangenaam..

'k Weet dat dat misschien normaal is, maar is ergens mijn gevoel van "ik-vind-dit-toch-niet-zo-leuk" ook normaal?? Ik laat het hem een beetje merken, maar niet echt té, want ik wil voor zoiets geen problemen..

Verder ben ik nogal een huismusje, terwijl hij liever es weggaat met kameraden. Ja tuurlijk, je bent jong, blabla, doe maar.
Maar later zou hij éénmaal per week een avond op café willen gaan. Pft, daar ben ik ook nie enthousiast over, want ik zit daar dan thuis ( op de baby ofzo te passen, ken je 't ? )

'k Heb ook het gevoel dat ik altijd aan het kortste eind trek. Ben ik boos daarover, of laat ik het hem merken, wordt hij zelf ook koppig. Ook bij andere dingen.

Hij heeft mij al 3x voorgelogen , uit bestwil. En oké, das niet zo erg als gewoon liegen, maar ergens vind ik het gemakkelijk: ja, t was een leugentje om bestwil. Zo kan je alles beginnen verklaren.
Terwijl 2vd 3 leugens voor zijn éigen bestwil was, omdat hij weet dat ik reden tot kwaadheid zou gehad hebben.

En hij vindt dit zomaar oké. Dat zit in hem, zegt hij. Ja, wel, allemaal gemakkelijk, vind ik..

Soms weet ik niet meer wat te doen. Ben ik gewoon te jaloers ofzo, of moet hij soms ook eens een toegeving doen, en vb er opletten dat hij niet zo direct een ander meisje knuffelt.

Shoot..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2004, 13:33
-bambi-
-bambi- is offline
Heb je het er al eens met hem over gehad dat jij er een naar gevoel bij krijgt als hij een meisje knuffelt?
Als hij echt gek op je is zou hij er de volgende keer vast wel rekening mee houden
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 13:37
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
Ja, natuurlijk.

Hij zei dat het gewoon een manier van afscheid nemen is. Dat het niets betekent enzo, en dat geloof ik ook.

Maar ik vind dat niet zo leuk gewoon, ik vind knuffelen toch iets intiems. Kweet niet.. Net zoals slowen, toch???

Maar hij zei wel: ja, das wel een probleem als je dat al erg vindt..

Dus dat veranderen, nee, zal ik niet op moeten rekenen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 13:39
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
vrancken_anke schreef op 29-10-2004 @ 14:37 :
Ja, natuurlijk.

Hij zei dat het gewoon een manier van afscheid nemen is. Dat het niets betekent enzo, en dat geloof ik ook.

Maar ik vind dat niet zo leuk gewoon, ik vind knuffelen toch iets intiems. Kweet niet.. Net zoals slowen, toch???

Maar hij zei wel: ja, das wel een probleem als je dat al erg vindt..

Dus dat veranderen, nee, zal ik niet op moeten rekenen.
Ik zou het inderdaad ook niet echt leuk vinden als mijn vriend dat zou doen. Nemen alle jongens en meisjes uit zijn vriendenkring op die manier afscheid? Dan zou ik me er toch niet zo heel druk om maken ookal is het niet leuk.
Zeg hem anders dat als hij zin heeft om te knuffelen hij dat met jou moet doen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 13:44
Dith
Dith is offline
je zeurt ontzettend.
Oud 29-10-2004, 13:45
ilse
ilse is offline
als dat normaal is in die groep zal het misschien ook wel niets betekenen en is het vervelend voor die groep om dt ook te veranderen. maar als jij het zo vervelend vindt zou ik het er gewoon met hem over hebben (nog een keer) en dan zeggen dat je het cht toch niet leuk vindt. precies zoals je het hier zegt, dat dat iets intiems is. als hij je zo leuk vindt houdt ie er echt anders wel mee op hoop ik voor je.

verder snap ik wle dat je het niet leuk vindt. maar dat ie dan eens keer in de week weg wil, kan je dan niet een keer mee? of is dat echt met zijn vrienden? kan je niet ene keer kijken of je gewoon af en toe mee kan, je het een beetje leuk kan maken?

leugentjes om bestwil zijn . dat moet je hem duidelijk maken, dat jehet liever gewoon weet. misschien vindt je die dingen niet zo leuk, maar je weet dat hij eerlijk tegen je is. zeg dat je dat belangrijker vindt.

je moet hem eigenlijk wel vertellen dat je hier mee zit, anders kan hij het ook niet veranderen...
Oud 29-10-2004, 13:48
Faery
Faery is offline
Citaat:
Dith schreef op 29-10-2004 @ 14:44 :
je zeurt ontzettend.
Oud 29-10-2004, 14:03
Envy
Envy is offline
Citaat:
je zeurt ontzettend.
Oud 29-10-2004, 14:06
Verwijderd
mijn (aller)beste vrienden pak ik ook al eens vast, en dan maak ik ook geen onderscheid tussen jongens en meisjes. ok, ik knuffel meer met de meisjes dan met de jongens, maar dat ligt niet aan het feit dat dat meisjes zijn, maar gewoon... meer hug-able

kijk, stel dat we met heel onze vriendenkring op stap zijn. er zitten er tussen die meer voor mij betekenen dan andere (Maarten ken ik bijvoorbeeld al zo'n vijftien jaar, An is best-friend-ever, enz), die krijgen bij aankomst/vertrek dan een knuffel. degenen waar ik erg goed mee kan opschieten krijgen een kus, en degenen die ik eigenlijk niet zo heel erg goed ken ofzo, die krijgen een knipoog of een schouderklopje.
ik vind knuffelen dan ook redelijk intiem en ik doe het alleen met mensen die ik echt graag zie, en mijn vrienden horen daar nu eenmaal bij
maar je hebt ook knuffels en knuffels hé, als ik mijn vrienden knuffel is dat toch een hele andere knuffel als wanneer ik mijn vriend knuffel, als je begrijpt wat ik bedoel bij de éne blijven de ogen open, bij de andere gaan ze gewoonlijk dicht. bij de eerste soort duurt het niet zo lang, bij de tweede mag het uuuuuuuuuren blijven duren. de eerste is een teken van affectie/blij dat ik je weer zie, de tweede is gewoon pure liefde/genieten/zaligheid

waarschijnlijk vind mijn vriend het niet zo leuk dat ik mijn allerbeste vrienden ook graag knuffel (hij is dan ook gigantisch jaloers ), maar daar ga ik het niet voor laten hoor. als hij bij mij is als ik mijn vrienden zie, blijft het gewoonlijk bij een kus op de wang, omdat ik weet dat hij er anders wat oncomfortabel bij is.

echt raad kan ik je niet geven, daarom blijft het bij ervaringen uitwisselen
misschien helpt het als je weet hoe andere mensen het knuffelen ervaren, en kan je je dan ook beter inleven in je vriend als hij 'het weer doet' hij ziet die meisjes gewoon graag en wil dat op één of andere manier kunnen tonen hij knuffelt toch niet zomaar iedereen, maar toch alleen goede vriendinnen? dan blijft het toch iets intiems? het is niet omdat knuffelen iets intiem is dat je het alleen met je partner kan/mag doen

anekdote (geen tip!!) > ik kende vroeger iemand (ex van een vriendin van mij), en die kon er ook absoluut niet tegen als zijn vriendin haar vrienden knuffelde bij het afscheidnemen ed, en in plaats van daar iets van te zeggen, begon hij de vriendinnen van zijn lief te omhelzen. VERY bad idea. zij was natuurlijk razend, want knuffelen doe je niet zomaar met iemand die je nog maar pas kende, dat doe je alleen met je beste vrienden en -innen en grmblgrmbl!!
ze zijn gelukkig al làng uit elkaar ondertussen, zo'n loser
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 22:00
alpha
alpha is offline
Citaat:
vrancken_anke schreef op 29-10-2004 @ 14:30 :
*knip*

Gisteren hadden we een gesprek over hoe lichamelijk we zijn in de buurt van je vriendenkring ('k heb ook het "hoe lichamelijk ben jij topic" gelezen, maar vind daar niet echt een antwoord)

Nu, bij het afscheid nemen geeft hij aan bepaalde meisjes een kus op de kaak, hé, zoals iedereen, maar soms ook een knuffel. En dat vind ik al iets minder aangenaam..

*knip*
Mijn vriend begon na een week ongeveer: "zoenen vind ik niet vreemdgaan, jij wel?" (Zo uit het niets he.)
Ik: "okee, zeg het eens, waar wil je heen.." (ik voelde de bui al hangen.. )
Hij: "nou, een hele goede vriendin, als we afscheid nemen geven we elkaar altijd een kus. Op de mond zeg maar. Maar dat is gewoon vriendschap, ze heeft ook een vriend"
Ik: "maar zij is toen vreemdgegaan met jou terwijl ze die vriend had"
Hij: "ja dat is zo.. Maar het is echt puur vriendschap"
Ik: "tja oke.."

Dus ehm een knuffel vind ik dan al stukken minder erg.. Ik vertrouw hem ook wel, ik vertrouw alleen al die meiden niet met wie hij zo omgaat. Ookal heb ik ze nog nooit ontmoet. Maar ik zou het ook niet leuk vinden als hij zo knuffelig was met anderen. Ik ben gewoon jaloers, ik geef het toe, maar ik heb het gevoel ook dat ik er reden toe heb gezien het feit dat hij ongeveer 5 keer zoveel vrouwelijke vrienden heeft dan mannelijke..

Maar goed, ik denk dat je dus wel een beetje moet aanpassen, vertrouwen dat hij het niet gemeen tegen jou bedoelt ofzo. Ik weet dat het moeilijk is, maar een beetje meer denken van 'naja oke.. go on'
Oud 29-10-2004, 22:26
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Volgens mij ben je gewoon een beetje jaloers. Is op zich niets mis mee, maar probeer het een beetje te onderdrukken. Als je dat iets minder laat merken, zal je vriend je ook niet meer 'voorliegen', want dat is ook niet goed natuurlijk.

Maar waarom zou je vriend 'later' niet één avond in de week naar een café mogen gaan? Dan zit je thuis, so what. Je kan dan toch ook proberen om jezelf te vermaken? Mijn vader gaat 1 keer in de week naar de muziekvereniging, en op een andere dag doet mijn moeder ook zoiets 's avonds en mijn vader is heel vaak een paar dagen of een weekje weg naar het buitenland. Dat moet toch kunnen in een relatie? Je moet natuurlijk niet té afhankelijk worden van de ander. Natuurlijk is samen zijn leuk, en is het leuk om elkaar weer te zien, maar geef de ander de vrijheid!

Dus jezelf niet te druk maken om die knuffels. Heb het er gewoon eens over met je vriend, dan weet hij ook hoe jij erover denkt, maar zoek er niets achter als hij gewoon die knuffels blijft geven. Het zijn tenslotte goede vriendinnen.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 08:17
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
@alpha: mijn ex gaf vroeger ook vriendinnen een kus op de mond voor begroeting. Dat was ook één van de redenen waarom ik hard ben geweest en de relatie heb stopgezet. Omdat ik weet dat ik er niet tegen kan, en het dan toch maar beter zo is...

Ja, oké, ik ben wel enorm jaloers, en ik probéér dat ook te onderdrukken. Maar soms neemt het gewoon de bovenhand. Ik probeer er aan te werken, maar dat heeft ook tijd nodig.

Het draait idd alleemaal rond vertrouwen. En als je dan nog in een proces zit van uzelf te vermannen en te zeggen: kop op, das toch niets, en dan kom je erachter dat hij soms liegt uit bestwil, dan weet ik ook niet goed meer wat te geloven enzo.

Ookal weet ik wel dat mijn vriend mij niet zal bedriegen (enfin, zeg nooit nooit?), soms kan ik mijn jaloezie niet goed onderdrukken.

Ik praat er zo over met hem, binnen een uurtje komt hij.

Alvast bedankt hoor !!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 09:02
U*NiQ
U*NiQ is offline
Citaat:
vrancken_anke schreef op 29-10-2004 @ 14:30 :

Verder ben ik nogal een huismusje, terwijl hij liever es weggaat met kameraden. Ja tuurlijk, je bent jong, blabla, doe maar.
Maar later zou hij éénmaal per week een avond op café willen gaan. Pft, daar ben ik ook nie enthousiast over, want ik zit daar dan thuis ( op de baby ofzo te passen, ken je 't ? )

Goh.. Dat hij nu al weet te vertellen dat hij 'als hij groot is' 1 keer in de week naar de kroeg gaat..

Citaat:

Hij heeft mij al 3x voorgelogen , uit bestwil. En oké, das niet zo erg als gewoon liegen, maar ergens vind ik het gemakkelijk: ja, t was een leugentje om bestwil. Zo kan je alles beginnen verklaren.
Terwijl 2vd 3 leugens voor zijn éigen bestwil was, omdat hij weet dat ik reden tot kwaadheid zou gehad hebben.

En hij vindt dit zomaar oké. Dat zit in hem, zegt hij. Ja, wel, allemaal gemakkelijk, vind ik..

Liegen is liegen, klaar. En een leugentje uit bestwil.. Hmm, wat bedoel je dan precies?

Citaat:

Soms weet ik niet meer wat te doen. Ben ik gewoon te jaloers ofzo, of moet hij soms ook eens een toegeving doen, en vb er opletten dat hij niet zo direct een ander meisje knuffelt.

Nou ja, dat knuffelen.. Ik zou daar als ik jou was een niet al te groot probleem van maken. Ik knuffel ook met vrienden, maar bijvoorbeeld ook met vriendinnen en het is voor mij iets wat doodnomaal is. Misschien is het voor jouw vriendje ook iets wat doodnormaal is. En als je het echt vervelend vindt moet je dr gewoon wat van zeggen..
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 09:09
Verwijderd
Heb stiekem de vorige reacties niet gelezen, want dan weet ik niet meer goed hoe ik de rest moet formuleren dus even dit:

Je vriend heeft tegen je gelogen. Niet 1 keer, maar wel 3 keer. Dit doet pijn en ondanks dat je t niet wilt, doet het wat met je zelfvertrouwen, met je vertrouwen.
Mijn ex heeft ook tegen me gelogen. Meerdere keren. Dat deed ontzettend veel pijn en ik ging nog meer op de kleine dingen letten. Ik werd ook veel sneller jaloers. Daar waar ik vroeger nooit jaloers was en als hij bij een vriendin kon blijven slapen en hij zich schuldig voelde en ik het heel normaal vond, daar veranderde ik naar een jaloers meisje, waar een enorme onzekerheid mee naar boven kwam.
Door die onzekerheid werd ik ook nog meer jaloers. Ik heb er keihard aan gewerkt, maar net toen dat bijna klaar was ging het uit. Ik zit er nu dus nog steeds mee.

Het bespreekbaar maken helpt al een stuk. Wees open en vertel wat je voelt. Misschien is hij zich daar niet echt van bewust. Wat hij er dan mee doet is aan hem, maar jij hebt iig dingen aangegeven.

Blegh, ik kom even niet verder dus ik stop maar
Succes!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 09:28
Sade
Sade is offline
Je hebt net 6 maanden een relatie, en je maakt je nu al druk over later als jij met de baby thuiszit en hij uit wil.
Ik zou eerst maar eens beginnen met iets minder ver in de toekomst kijken, er kan nog van alles gebeuren
Oud 30-10-2004, 09:49
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nee, ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend dat deed. maar als iedereen dat doet in jullie vriendenkring kan het denk ik echt geen kwaad. doe jij het zelf trouwens ook?

en van dat huismusje zijn en hij wil graag weg, hebben wij ook. alleen wil ik graag uit en hij niet. maar ik heb gewoon besloten dat ik wel uitga met vriendinnen. en jij denkt wel erg ver vooruit in jullie relatie van 'en dan moet ik later op de baby's passen'. je hebt nog maar 6 maanden met elkaar hoor. je moet aan dit moment denken en niet over een aantal jaren. dat maakt je relatie er echt niet leuker op.
Oud 30-10-2004, 11:03
luchtballon
luchtballon is offline
waarover heeft hij dan gelogen?
Oud 30-10-2004, 11:23
Verwijderd
Citaat:
luchtballon schreef op 30-10-2004 @ 12:03 :
waarover heeft hij dan gelogen?
is dat relevant?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 11:47
Multilot
Multilot is offline
als ik toch niet meer zou mogen knuffelen, zo zeg...
Oud 30-10-2004, 11:47
Verwijderd
Nou ja, in dat je knuffelen te erg vindt kan ik me niet helemaal vinden. Van mij mag mijn vriend iedereen een knuffel geven (dat vind ik dan weer iets anders dan een hele avond met 1 iemand op de bank liggen knuffelen ofzo. Al vind ik dat bij bepaalde goede vriendinnen van hem ook niet erg). Laat hem maar lekker lichamelijk zijn met jan en alleman, er blijft genoeg over wat alleen voor mij is.

Ik vind persoonlijk dus dat je wel een beetje overdrijft. Een knuffel, wat stelt dat nu helemaal voor? Het is gewoon blij geven van affectie op een vriendschappelijke manier. Ik zou best ongelukkig worden als ik niet meer mocht knuffelen

Mja, dat ie liegt, dat zou ik zelf dan weer niet kunnen hebben. Lieg tegen me en je hebt een week ruzie. Dus vind best dat je daar kwaad over mag worden. (Wanneer hij het weer doet, niet achteraf alsnog kwaad gaan worden over wat hij heeft gedaan, dat werkt niet)

En mijn god, dat ie later 1x per week weg wil. Allereerst, het ís nog niet eens zover, misschien stapt hij er dan wel weer vanaf. Ten tweede, gun die jongen een béétje vrijheid. Wou je een vastgeplakt altijd-samen stel worden? Jij hebt toch ook vriendinnen en mensen en alles? Maak van die avond lekker je eigen meidenavondje. En ik denk ook dat wanneer je samenwoont, af en toe een avondje alleen, echt heerlijk is. Niet hem aan zo'n strak lijntje houden. Hij houdt echt niet minder van je als ie 1x in de week weg is
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 12:20
*amalia*
*amalia* is offline
als hij voor de rest zijn handjes maar thuis houdt gewoon niet te druk om maken
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 13:03
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-10-2004 @ 12:23 :
is dat relevant?
Ja. Als het echt iets onbenulligs was wat verder niet van invloed is op de relatie is het wel iets minder erg.
Oud 30-10-2004, 13:43
Verwijderd
Citaat:
luchtballon schreef op 30-10-2004 @ 14:03 :
Ja. Als het echt iets onbenulligs was wat verder niet van invloed is op de relatie is het wel iets minder erg.
ik denk niet dat t aan ons is omdat te vragen toch? blijkbaar houdt ze dat liever voor zichzelf, denk ik dan maar.
het gaat toch meer om het feit wat dat liegen met haar doet? of niet? liegen zoiezo vind ik al fout binnen een relatie maarja..
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-10-2004 @ 14:43 :
ik denk niet dat t aan ons is omdat te vragen toch? blijkbaar houdt ze dat liever voor zichzelf, denk ik dan maar.
het gaat toch meer om het feit wat dat liegen met haar doet? of niet? liegen zoiezo vind ik al fout binnen een relatie maarja..
Het is sowieso.

En ja, liegen vind ik ook fout. Maar ik vind wel dat het uitmaakt of hij tegen haar heeft gezegd dat hij haar nieuwe shirtje heel mooi vindt, terwijl dat niet zo is of dat hij heeft gezegd dat hij dat ene meisje helemaal niet kent, terwijl hij haar elke week gedag knuffelt. Beiden misschien leugentjes om bestwil, maar de ene toch wel wat fouter dan de ander.

En waar ga je nu helemaal tegenin. Als dat meisje niet wil vertellen wat die leugens waren, zegt ze dat nog wel, dat hoef jij niet voor haar te doen.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 16:00
Verwijderd
Snap t ook wel hoor Dusjcrib Snap t van beiden kanten. Maarja, ik redeneer klein beetje uit mezelf, dus idd.. laat t maar van haar komen hihi..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2004, 16:27
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
je zeurt ontzettend.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 18:29
filia dei
filia dei is offline
Ik vind dat je overdrijft wat betreft 't knuffelen. Ik knuffel ook met iedereen.... en als je het verschil tussen een gewone vriendschappelijke knuffel en een liefdevolle tedere knuffel niet ziet licht dat meer aan je zelf dan aan je vriend lijkt me.

Wat ik wel stom vind is dat hij liegt..... liegen is fout. En de manier waarop hij reageert is ook niet aardig. Ik bedoel als je een vriendin heb houdt je daar rekening mee. En of dat nou is, niet roken waar ze bij is, geen pinda's eten voor jullie zoenen (omdat ze daar allergies voor is), of niet met andere knuffelen waar ze bij is. Dat zijn gewoon kleine dingetjes die je voor elkaar over hebt... vind ik dan.
Oud 30-10-2004, 21:29
voorbijganger
voorbijganger is offline
Een man heeft vrijheid nodig, anders loopt een relatie stuk. Dat is één van de weinige zekerheden in het leven. Als je dus na zes maanden al gaat zeuren dat hij niet mag knuffelen en later niet op café mag, dan trapt hij het volgens mij af. Daarom niet meteen, maar uiteindelijk toch.
Ik weet ook wel dat een relatie geven en nemen is, en dat hij dus inspanningen moet leveren, maar vraag dan redelijke inspanningen. Redelijk zou zijn dat als hij op café wil één avond in de week, dat jij dan ook één avond mag doen wat je wil en dat hij dan moet thuisblijven om op de baby te passen (btw, al eens eerlijk nagedacht over de grootte van de kans dat jullie twee ooit een baby hebben?)

Love is the child of freedom, never that of domination
Oud 31-10-2004, 22:40
Tox
Tox is offline
Mijn vriendin is opzich niet zo jaloers, ze kan veel hebben. Alleen toen ik me laatst versprak was ze wel ff heel kwaad. Ik was namelijk met een ex van me weg geweest en sprak mijn vriendin met haar naam aan.
Oud 31-10-2004, 22:50
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Tox schreef op 31-10-2004 @ 23:40 :
Mijn vriendin is opzich niet zo jaloers, ze kan veel hebben. Alleen toen ik me laatst versprak was ze wel ff heel kwaad. Ik was namelijk met een ex van me weg geweest en sprak mijn vriendin met haar naam aan.
Dan kan ik me voorstellen dat ze kwaad werd. Dat had niemand leuk gevonden, denk ik.

Maar de topicstarter.. overdrijft enorm.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 23:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Zonder álle reacties gelezen te hebben (wel al joúw reacties, vrancken_anke):

Ik vind zelf dat je inderdaad té jaloers bent. Ikzelf ben met sommige vriendinnen ook heel lichamelijk. Knuffel bij de begroeting, knuffel bij het weggaan, knuffel tussendoor en héél soms -maar dat is bij heel hoge uitzondering- een kusje op de wang. Zij hebben allemaal hun vriendjes. En ook die vriendjes makene r geen probleem van. Simpelweg omdat het vriendschappelijk is en verder niets betekent. Het is een uiting van vriendschap en genegenheid en zo laten we elkaar merken dat we om elkaar geven. Ikzelf zou dat gedrag ook nooit veranderen, ook niet als een eventuele vaste vriendin dat ooit van me zou vragen. Dan zou ik ook zeggen: "Sorry, meid, dat ga ik niet veranderen". Ik vind dat jouw vriend dat ook gerust tegen jou mag zeggen.

Ik vind het overigens niét kunnen dat hij dingen verzwijgt, ook al zegt-ie dat het voor je eigen bestwil is. Dat vind ik een goedkoop excuus en als ik jou was, zou ik hem duidelijk maken dat je hem juist dáárom minder zal vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 19:08
aidualc
aidualc is offline
Citaat:
je zeurt ontzettend.
ik vind niet dat ze zeurt.
zij houd waarschijnlijk zo veel van haar vriend dat ze hem absoluut niet kwijt wil en zichzelf wil beschermen voor bepaalde dingen dat ze enigzins jaloers word.

ik zou het ook zeker niet leuk vinden als mijn vriend dat zou doen en ik vind wel dat je dat tegen je vriend mag zeggen dat het je dwars zit en ik zou ook van hem verwachten dat hij er rekening mee houd
Oud 01-11-2004, 19:24
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ontzettend zeuren doet ze echt niet.

Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend met meisjes knuffelt. Het spijt me maar dat vind ik toch voor mezelf iets tever gaan, maar gelukkig denkt hij daar hetzelfde over.
Het ligt er natuurlijk ook aan watvoor situatie het is en hoelang je die persoon kent. Dat zal ik niet ontkennen.
Maar leugentjes om bestwil, sorry daar geloof ik niet in.
En dat van zoenen is toch geen vreemdgaan.. dat vind ik ook een erg vreemd verhaal..
Reageren

Regels voor berichten