Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zeg hem anders dat als hij zin heeft om te knuffelen hij dat met jou moet doen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik: "okee, zeg het eens, waar wil je heen.." (ik voelde de bui al hangen.. ![]() Hij: "nou, een hele goede vriendin, als we afscheid nemen geven we elkaar altijd een kus. Op de mond zeg maar. Maar dat is gewoon vriendschap, ze heeft ook een vriend" Ik: "maar zij is toen vreemdgegaan met jou terwijl ze die vriend had" Hij: "ja dat is zo.. Maar het is echt puur vriendschap" Ik: "tja oke.." Dus ehm een knuffel vind ik dan al stukken minder erg.. ![]() ![]() Maar goed, ik denk dat je dus wel een beetje moet aanpassen, vertrouwen dat hij het niet gemeen tegen jou bedoelt ofzo. Ik weet dat het moeilijk is, maar een beetje meer denken van 'naja oke.. go on'
||||
Citaat:
Goh.. Dat hij nu al weet te vertellen dat hij 'als hij groot is' 1 keer in de week naar de kroeg gaat.. ![]() Citaat:
Liegen is liegen, klaar. En een leugentje uit bestwil.. Hmm, wat bedoel je dan precies? Citaat:
Nou ja, dat knuffelen.. Ik zou daar als ik jou was een niet al te groot probleem van maken. Ik knuffel ook met vrienden, maar bijvoorbeeld ook met vriendinnen en het is voor mij iets wat doodnomaal is. Misschien is het voor jouw vriendje ook iets wat doodnormaal is. En als je het echt vervelend vindt moet je dr gewoon wat van zeggen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
het gaat toch meer om het feit wat dat liegen met haar doet? of niet? liegen zoiezo vind ik al fout binnen een relatie maarja.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, liegen vind ik ook fout. Maar ik vind wel dat het uitmaakt of hij tegen haar heeft gezegd dat hij haar nieuwe shirtje heel mooi vindt, terwijl dat niet zo is of dat hij heeft gezegd dat hij dat ene meisje helemaal niet kent, terwijl hij haar elke week gedag knuffelt. Beiden misschien leugentjes om bestwil, maar de ene toch wel wat fouter dan de ander. En waar ga je nu helemaal tegenin. Als dat meisje niet wil vertellen wat die leugens waren, zegt ze dat nog wel, dat hoef jij niet voor haar te doen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar de topicstarter.. overdrijft enorm. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zij houd waarschijnlijk zo veel van haar vriend dat ze hem absoluut niet kwijt wil en zichzelf wil beschermen voor bepaalde dingen dat ze enigzins jaloers word. ik zou het ook zeker niet leuk vinden als mijn vriend dat zou doen en ik vind wel dat je dat tegen je vriend mag zeggen dat het je dwars zit en ik zou ook van hem verwachten dat hij er rekening mee houd
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Te jaloers? obiwan | 5 | 04-04-2009 12:56 | |
Psychologie |
te jaloers... leucomelas | 22 | 04-12-2003 22:03 | |
Liefde & Relatie |