Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En ik sluit me aan bij de vorige mening: 't erover hebben met je vriend en hem eventueel tegen haar laten zeggen dat ze iets vriendelijker moet doen tegen je. ![]()
||
Citaat:
Er is in ieder geval geen enkele aanleiding dat hij vreemd zou gaan, daar twijfel ik geen minuut aan, maar waarom ben ik dan tóch jaloers?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil een vriendin die verliefd op mij is, niet eentje die "omdat we officieel niets hebben" een week van tevoren nog staat te bekken met een of andere hangjas. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vertrouw hem ook zeker wel, en ik denk dat ''underthabridge'' wel gelijk heeft. Maar ik vind het zo vervelend, ik zie zoveel relaties om me heen kapot gaan omdat hij/zij jaloers is. Maar dat is meestal wel ziekelijk jaloers, en dat ben ik gelukkig niet...
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mijn ex was zijn ex een ongelooflijke bitch tegen me. Ze negeerde me, maakte tegen hem allerlei kutopmerkingen over mij etc. Hierdoor ging ik me heel naar voelen wanneer zij er was, omdat ik het vervelend vond dat hij haar al die dingen maar liet zeggen en mij niet een beetje verdedigde. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
En daar kan je op zich, lullig en kinderachtig als het klinkt, wel mooi gebruik van maken. Ze laat nu duidelijk zien dat ze niets van je moet hebben en je liever weg wil hebben. Nou prima, geef haar wat ze wil, maar sleur je lief wel mee ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
jaloers zijn in een relatie om wat voor reden dan ook meisje833 | 40 | 01-09-2005 20:48 | |
Liefde & Relatie |
jaloers kreng...neeeeej hellup! droppie | 37 | 16-06-2003 18:35 | |
Liefde & Relatie |
niet jaloers! sicilion | 51 | 19-05-2003 20:56 | |
Liefde & Relatie |
Jaloers andersom!? Kleintjeyakult | 15 | 16-04-2003 15:36 | |
Liefde & Relatie |
jaloers... tiktoktak | 18 | 08-06-2002 16:17 | |
Liefde & Relatie |
Mijn moeder is jaloers op me schoonfamilie HelpMePlease | 10 | 18-05-2002 17:50 |