![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *doet pogingen tot het vinden van statistiek, maar ik ben te lui om hele lange dingen te gaan tellen* De dip in het aantal topics in de zomer doet mij denken dat we hier een beetje wintertypes zijn ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er zijn 6 topics op M&M geopend met in de titel 'Dansen op Papier', waarvan 3 door tacidvs, en eentje met wel 71 posts (op M&M
![]() Gelazer en gezeur op Dansen op Papier. En toen Dansen op Papier nog als ondertitel 'Plaats hier je eigen pronkstukken op het gebied van literatuur, of beoordeel het werk van anderen uit alle tijden.' had, met dank aan Webarchives waar ik ineens oudere topics kan lezen dan ik hier met de zoekfunctie kan vinden? Of kijk ik nou scheef? Hihi, in ieder geval is het leuk om te bekijken. Zo, en nu ben ik het weer even zat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat gelazer en gezeur topic is overigens best interessant ![]() Laatst gewijzigd op 06-07-2005 om 17:46. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kom nou maar gewoon.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hij zou DoP nu eens moeten zien, volgens mij is het niveau van enorm gestegen. En die Tacidvs ook, volgens mij heeft hij gepleit voor een DoP zoals het nu ongeveer is (dank aan Tacidvs!!). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daar ben ik het mee eens. DoP komt nog wel eens ergens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En ja, James probeerde het. Maar dat had toch niet echt effect, wel? Ik ben eigenlijk wel redelijk tevreden met hoe DoP is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ach, hebben wij een schoppend iemand nodig? Kunnen wij dat zelf niet? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus niet gaan schoppen want dan jaag je mij weg.
||
Citaat:
En vogelvrij, schoppen kan ook het gevolg hebben dat de regels worden verbeterd, dat is het eigenlijke doel ervan. Daarnaast is schoppen gewoon leuk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat valt er dan nog te verbeteren? |
![]() |
||
Citaat:
Alles kan altijd beter, alles wat je nu hebt is minder dan je kan krijgen. Qualiteit van de gedichten kan omhoog, reacties erop ook, de diversiteit van de gedichten (qua onderwerp, maar ook qua stijl, compositie, visie, benadering, enz.) kan ook nog veel beter, dan heb je ook het gebrek aan discussies over (ge)dichten, en bla.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu klink je wel erg negatief... Veel beter dan dit kan het denk ik niet, of je moet alle scholieren wegjagen en alleen professionele dichters hier houden (en dan blijft er dus niemand over). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zie niet zoveel geschop, wel leuke nieuwe topics en interessante discussies, maar geen echt harde reacties op gedichten. |
![]() |
||
Citaat:
Dat is toch ook beter als schoppen lijkt me ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En leuker dan schoppen is het zeker. Beter weet ik niet, ik zou iemand die lekker eerlijk en negatief is ook wel kunnen waarderen. Maar niemand die dat doet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Eerlijk ben ik altijd eigenlijk wel, maar niet keihard en negatief. Ik weet niet of dat laatste ook zo handig is bij veel mensen, een aantal vatten het gewoon goed op, maar veel ook niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ach, het doet er niet zo erg toe, misschien. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Er is mijns inziens nu niemand die DoP op scherp houdt, op de goede manier, zoals dat vroeger wel eens gebeurde door zekere personen. Maarja, goede intenties zijn nooit weg.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|