Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2005, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Not for Sale schreef op 27-06-2005 @ 15:24 :
Uhhm... Op alfabetische volgorde tot en met Candysuck zijn er topics geopend door 449 verschillende nicks. Dat was op 1/6 van het totaal aantal topics, dus ik schat dat ongeveer 2700 gebruikers ooit een topic op DoP hebben gehad.
Hoe heb je dat eigenlijk opgezocht?
*doet pogingen tot het vinden van statistiek, maar ik ben te lui om hele lange dingen te gaan tellen*

De dip in het aantal topics in de zomer doet mij denken dat we hier een beetje wintertypes zijn Maar het zal aan de vakantie liggen, ja.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2005, 15:51
Verwijderd
Er zijn 6 topics op M&M geopend met in de titel 'Dansen op Papier', waarvan 3 door tacidvs, en eentje met wel 71 posts (op M&M ):
Gelazer en gezeur op Dansen op Papier.

En toen Dansen op Papier nog als ondertitel 'Plaats hier je eigen pronkstukken op het gebied van literatuur, of beoordeel het werk van anderen uit alle tijden.' had, met dank aan Webarchives waar ik ineens oudere topics kan lezen dan ik hier met de zoekfunctie kan vinden? Of kijk ik nou scheef?
Hihi, in ieder geval is het leuk om te bekijken.

Zo, en nu ben ik het weer even zat
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 17:03
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 06-07-2005 @ 16:51 :
Er zijn 6 topics op M&M geopend met in de titel 'Dansen op Papier', waarvan 3 door tacidvs, en eentje met wel 71 posts (op M&M ):
Gelazer en gezeur op Dansen op Papier.
Mja, maar er zijn ook een behoorlijk aantal met [DoP] in de titel.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 17:11
Verwijderd
Hoe zit dat eigenlijk met die chat. Die is vernieuwd en aan mijn naam hangt een wachtwoord...
grvrd
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 17:16
Sketch
Sketch is offline
Mja, de DoPchat kun je niet via de vernieuwde s.comchat bereiken. In het chattopic heb ik gepost hoe je er wel kan komen.

Via mIRC werkt alles nog als vanouds.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Sketch schreef op 06-07-2005 @ 18:16 :
Mja, de DoPchat kun je niet via de vernieuwde s.comchat bereiken. In het chattopic heb ik gepost hoe je er wel kan komen.

Via mIRC werkt alles nog als vanouds.
Helaas heb ik niet de behoefte mIRC te installeren, ik leef prima zonder. Maar goed, dan hoeven jullie je ook niet te ergeren aan mijn aanwezigheid .

Dat gelazer en gezeur topic is overigens best interessant . Jammer dat tacidvs zich niet echt meer vertoont.

Laatst gewijzigd op 06-07-2005 om 17:46.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 17:36
Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Citaat:
Riven schreef op 06-07-2005 @ 18:34 :
Helaas heb ik niet de behoefte mIRC te installeren, ik leef prima zonder. Maar goed, dan hoeven jullie je ook niet te ergeren aan mijn aanwezigheid .
Kutwijf
Kom nou maar gewoon.
Oud 06-07-2005, 17:39
Verwijderd
Ik zou mijn onkunde in verband met mIRC moeten toegeven en dat past niet zo bij mijn niveau van arrogantie.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 17:46
Diary of Dreams
Voor mensen zoals jou is er dan ook heel netjes uitgelegt hoe het allemaal werkt in een van de stickies.
Bovendien is je onkunde overwinnen een uitstekent onderwerp voor zelfverheerlijking.
Oud 06-07-2005, 17:48
Verwijderd
Psst, uitstekend en uitgelegd
Maar ik zal eens kijken of ik eventueel mijn tegenzin zal kunnen overwinnen...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 17:51
Diary of Dreams
Taal is hatelijk.

Ik verwacht je binnen 5 minuten.
Oud 06-07-2005, 17:52
Sketch
Sketch is offline
Kom nou kom nou kom nou kom nou!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 17:56
Verwijderd
Je hebt een pm. Want ik moet dingen invullen waar ik nog nooit van heb gehoord.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 09:49
Verwijderd
*herleest*
Quote Ringmaster, in dat Gelazer en Gedondertopic:

Citaat:
Ik ben de beste dichter van de hele wereld en Dansen op Papier is het allerleukste forum van de hele fucking wereld.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 09:56
Diary of Dreams
^^
Oud 08-07-2005, 13:53
CSN
CSN is offline
Omg, sinds de 100.000ste post is het aantal posts per dag gemiddeld 114,5 (H).
Oud 08-07-2005, 14:00
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
CSN schreef op 08-07-2005 @ 14:53 :
Omg, sinds de 100.000ste post is het aantal posts per dag gemiddeld 114,5 (H).
Dat geeft dus aan dat jullie "project" een succes is
Oud 08-07-2005, 15:12
Porcelain
Porcelain is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 07-07-2005 @ 10:49 :
*herleest*
Quote Ringmaster, in dat Gelazer en Gedondertopic:

Ik heb Ringmaster niet gekend, maar het lijkt me een verschrikkelijk irritant persoon. Wil niet naar andermans meningen luisteren en begint te schelden als iemand (naar mijn mening heel terecht en redelijk) kritiek geeft op de manier waarop het ging in DoP.

Hij zou DoP nu eens moeten zien, volgens mij is het niveau van enorm gestegen. En die Tacidvs ook, volgens mij heeft hij gepleit voor een DoP zoals het nu ongeveer is (dank aan Tacidvs!!).
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Porcelain schreef op 08-07-2005 @ 16:12 :
Ik heb Ringmaster niet gekend, maar het lijkt me een verschrikkelijk irritant persoon. Wil niet naar andermans meningen luisteren en begint te schelden als iemand (naar mijn mening heel terecht en redelijk) kritiek geeft op de manier waarop het ging in DoP.

Hij zou DoP nu eens moeten zien, volgens mij is het niveau van enorm gestegen. En die Tacidvs ook, volgens mij heeft hij gepleit voor een DoP zoals het nu ongeveer is (dank aan Tacidvs!!).
Ik ook niet hoor, maar hij maakte wel wat los met zijn opmerkingen. Al doet tacidvs dat natuurlijk veel beter.

En daar ben ik het mee eens. DoP komt nog wel eens ergens
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 15:35
Porcelain
Porcelain is offline
Naja, ik wordt er echt gek van als iemand op zo'n manier iets los maakt. Je kan discussie voeren, dat is heel goed. Maar je kan ook gewoon iedereen uitschelden die er anders over denkt, dat is echt irritant.
Ik lees hier op andere fora van scholieren ook nog wel eens zulke discussie. Zo'n agressieve manier van doen de hele tijd. Zou wat worden, doen wij hier toch ook niet: 'Dus jij vind mijn gedicht niet goed? Dan zal ik je eens even thuis komen opzoeken!'
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 15:40
Verwijderd
Klopt, maar ik vond die opmerking wel wat hebben. En dat topic gewoon wel interessant eigenlijk, daar ging het me om. Dat soort discussies hebben we hier eigenlijk niet (ook niet nodig meer), al gaat het nu wel de goede kant op.
Iemand zei ooit dat DoP interactiever moest worden, nou, dat is wel gelukt geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 15:53
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 08-07-2005 @ 16:40 :

Iemand zei ooit dat DoP interactiever moest worden....
Oud 08-07-2005, 21:00
Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
Porcelain schreef op 08-07-2005 @ 16:12 :

mijns inziens heeft DoP nog steeds zo'n iemand als Tacidvs nodig (of beter nog: Tacidvs zelf). En vergeet Gothic natuurlijk niet .
Oud 09-07-2005, 09:06
Diary of Dreams
James probeerde het.
Oud 09-07-2005, 09:26
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Halogeen schreef op 08-07-2005 @ 22:00 :
mijns inziens heeft DoP nog steeds zo'n iemand als Tacidvs nodig (of beter nog: Tacidvs zelf). En vergeet Gothic natuurlijk niet .
Maar Gothic is nog wel actief op het forum, toch? Alleen niet meer op DoP... Maar als ze nu gaat naamzoeken...

En ja, James probeerde het. Maar dat had toch niet echt effect, wel?

Ik ben eigenlijk wel redelijk tevreden met hoe DoP is.
Oud 09-07-2005, 09:32
Diary of Dreams
Ik werd wel aan het nadenken gezet door James, al was ik het niet met hem eens op alles, hij heeft een best interesante visie. Je kan overal van leren.
Oud 09-07-2005, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 09-07-2005 @ 10:26 :
En ja, James probeerde het. Maar dat had toch niet echt effect, wel?
Mja, maar dat werkt ook wel een klein beetje tegengehouden.

Ach, hebben wij een schoppend iemand nodig? Kunnen wij dat zelf niet?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 09:46
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 09-07-2005 @ 10:35 :
Mja, maar dat werkt ook wel een klein beetje tegengehouden.

Ik hou niet van schoppende mensen, ik hou van regels en netheid en zo

Dus niet gaan schoppen want dan jaag je mij weg.
Oud 09-07-2005, 09:57
Diary of Dreams
Citaat:
Thoughtful schreef op 09-07-2005 @ 10:35 :
Maar DOEN wij dat ook?

En vogelvrij, schoppen kan ook het gevolg hebben dat de regels worden verbeterd, dat is het eigenlijke doel ervan.

Daarnaast is schoppen gewoon leuk.
Oud 09-07-2005, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 09-07-2005 @ 10:57 :
Maar DOEN wij dat ook?

En vogelvrij, schoppen kan ook het gevolg hebben dat de regels worden verbeterd, dat is het eigenlijke doel ervan.

Daarnaast is schoppen gewoon leuk.
Nee, maar degenen die het hard roepen dat er een schop-persoon nodig is, zouden dat best kunnen.

Wat valt er dan nog te verbeteren?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 12:40
Diary of Dreams
Citaat:
Thoughtful schreef op 09-07-2005 @ 13:28 :
Nee, maar degenen die het hard roepen dat er een schop-persoon nodig is, zouden dat best kunnen.

Wat valt er dan nog te verbeteren?
Hey, ik schop best een klein beetje: het topic van Riven is in samenwerking met mij gemaakt.

Alles kan altijd beter, alles wat je nu hebt is minder dan je kan krijgen. Qualiteit van de gedichten kan omhoog, reacties erop ook, de diversiteit van de gedichten (qua onderwerp, maar ook qua stijl, compositie, visie, benadering, enz.) kan ook nog veel beter, dan heb je ook het gebrek aan discussies over (ge)dichten, en bla.
Oud 09-07-2005, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 09-07-2005 @ 13:40 :
Hey, ik schop best een klein beetje: het topic van Riven is in samenwerking met mij gemaakt.

Alles kan altijd beter, alles wat je nu hebt is minder dan je kan krijgen. Qualiteit van de gedichten kan omhoog, reacties erop ook, de diversiteit van de gedichten (qua onderwerp, maar ook qua stijl, compositie, visie, benadering, enz.) kan ook nog veel beter, dan heb je ook het gebrek aan discussies over (ge)dichten, en bla.
Ja, maar niet het soort schoppen dat jullie nu bedoelen (al doet Riven wel een poging tot, geloof ik).

Nu klink je wel erg negatief... Veel beter dan dit kan het denk ik niet, of je moet alle scholieren wegjagen en alleen professionele dichters hier houden (en dan blijft er dus niemand over).
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 12:59
Diary of Dreams
Als je negatief tegenover iets staat kan het beter worden, als je er positief over staat wordt het alleen maar sneller slechter.
Maar ik ben het niet met je eens dat het beter kan als dit, maar vergeleken met vroeger en met andere dichtforums ligt het gemiddelde niveau wel hoog ja .
Maar toch kan er veel beter, puh.
Oud 10-07-2005, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 09-07-2005 @ 13:59 :
Als je negatief tegenover iets staat kan het beter worden, als je er positief over staat wordt het alleen maar sneller slechter.
Dat vind ik onzin... Je kunt moeilijk zeggen dat het hier op DoP nu zo vreselijk belabberd is, want dat valt echt wel mee.

Ik zie niet zoveel geschop, wel leuke nieuwe topics en interessante discussies, maar geen echt harde reacties op gedichten.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 13:24
Diary of Dreams
Citaat:
Thoughtful schreef op 10-07-2005 @ 14:10 :
Dat vind ik onzin... Je kunt moeilijk zeggen dat het hier op DoP nu zo vreselijk belabberd is, want dat valt echt wel mee.

Ik zie niet zoveel geschop, wel leuke nieuwe topics en interessante discussies, maar geen echt harde reacties op gedichten.
DoP is zeker niet belabberd, alleen dat je met de instelling 'het kan beter' verder zal dan 'zo is het wel goed' (niet dat jij dat zo zei).

Dat is toch ook beter als schoppen lijkt me .
Oud 10-07-2005, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 10-07-2005 @ 14:24 :
DoP is zeker niet belabberd, alleen dat je met de instelling 'het kan beter' verder zal dan 'zo is het wel goed' (niet dat jij dat zo zei).

Dat is toch ook beter als schoppen lijkt me .
Daar heb je gelijk in ja...
En leuker dan schoppen is het zeker. Beter weet ik niet, ik zou iemand die lekker eerlijk en negatief is ook wel kunnen waarderen. Maar niemand die dat doet.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 13:57
Diary of Dreams
Citaat:
Thoughtful schreef op 10-07-2005 @ 14:41 :
Beter weet ik niet, ik zou iemand die lekker eerlijk en negatief is ook wel kunnen waarderen. Maar niemand die dat doet.
Ik ben vrijwilliger
Eerlijk ben ik altijd eigenlijk wel, maar niet keihard en negatief. Ik weet niet of dat laatste ook zo handig is bij veel mensen, een aantal vatten het gewoon goed op, maar veel ook niet.
Oud 10-07-2005, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 10-07-2005 @ 14:57 :
Ik ben vrijwilliger
Eerlijk ben ik altijd eigenlijk wel, maar niet keihard en negatief. Ik weet niet of dat laatste ook zo handig is bij veel mensen, een aantal vatten het gewoon goed op, maar veel ook niet.
Dat is waar... Maar een beetje hard mag ook wel, en dat doe jij ook niet. Je reageert sowieso niet zo veel (maar wel uitgebreid )
Ach, het doet er niet zo erg toe, misschien.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 18:08
Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 10-07-2005 @ 14:57 :
Ik ben vrijwilliger
nou nou, laten we niet te interessant gaan doen zeg .

Er is mijns inziens nu niemand die DoP op scherp houdt, op de goede manier, zoals dat vroeger wel eens gebeurde door zekere personen.

Maarja, goede intenties zijn nooit weg.
Oud 12-07-2005, 09:00
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 09-07-2005 @ 13:48 :
Ja, maar niet het soort schoppen dat jullie nu bedoelen (al doet Riven wel een poging tot, geloof ik).
Het is niet mijn bedoeling alleen te schoppen. Ik wil tot nadenken zetten. Als er niets is om over na te denken, heb ik ook de behoefte niet om tegen te spreken.

Citaat:
Halogeen schreef op 11-07-2005 @ 19:08 :
nou nou, laten we niet te interessant gaan doen zeg .

Er is mijns inziens nu niemand die DoP op scherp houdt, op de goede manier, zoals dat vroeger wel eens gebeurde door zekere personen.

Maarja, goede intenties zijn nooit weg.
Mijn excuses. De liefde maakt week en vreet tijd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten