Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2007, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Sorry hoor
Excuses niet aanvaard.
Advertentie
Oud 21-12-2007, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Pff, ik weet nu al niet wat ik met mijn geld moet...
daar heb ik nou nooit moeite mee.
Oud 21-12-2007, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Opvallend, ik heb bij regeltechniek juist geleerd dat die mechanische feedback heel belangrijk is.
Dat lijkt me een opmerkelijk bewering aangezien er geen enkele literatuur te vinden is waarin dat ook daadwerkelijk bewezen is
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Sorry hoor, maar mag iemand zelf bepalen of hij ervoor kiest het druk te hebben of niet? Je kan je hele leven nog werken.
Haha. Hoi

Ze proberen alleen maar te helpen hoor.
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
qft
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd. Heb je nog een prijs gehad (beker, bon)?

Vlindertje, je avater is tof zo!
ja een boekenbon van 25e
Verwijderd
Citaat:
Hmm, mja, dat is ook wel zo. Maar nog steeds is het niet echt noodzakelijk.

Laten we zeggen dat het bij de goede voornemens van 2008 hoort.

Het is iig iets tegen de verveling!

Oud 21-12-2007, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me een opmerkelijk bewering aangezien er geen enkele literatuur te vinden is waarin dat ook daadwerkelijk bewezen is
Hmm, ja het had ook niet specifiek met wegrijden te maken, eerder met sturen enzo, geloof ik. De bewering was dat de trillingen van het stuur helpen om de reactietijd te verkleinen.
Verwijderd
Citaat:
Haha. Hoi

Ze proberen alleen maar te helpen hoor.
Mwoah, het komt op mij eerder over als ongevraagde adviezen. Maar misschien erger ik me eraan omdat ik pasgeleden zelf zoiets meemaakte en ik het belachelijk vond.
Verwijderd
Citaat:
ja een boekenbon van 25e
Kun je een economieboek kopen!
Verwijderd
Citaat:
Jij bent dan ook een vrouw. Vrouwen hebben slechts spreekwoordelijke stompjes, if you get my drift.
Oud 21-12-2007, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Jij bent dan ook een vrouw. Vrouwen hebben slechts spreekwoordelijke stompjes, if you get my drift.
ja zo'n opmerking had ik al verwacht

het is toch cath my drift? maar ik heb hem hoor!
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ja het had ook niet specifiek met wegrijden te maken, eerder met sturen enzo, geloof ik. De bewering was dat de trillingen van het stuur helpen om de reactietijd te verkleinen.
trillingen in het stuur is iets anders (dat gebruikt citroen nu ook om aan te geven of je over de wegbelijning heen gaat).

Maar wij vermoeden nu dat het aanbieden van die trillingen bij mensen zonder rijervaring een overschot aan informatie creert of een schrikeffect oplevert.
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ikzelf vind het wel fijn om wat feedback te krijgen van de auto. Motorgeluid en trillingen enzo.

Citaat:
Mwoah, het komt op mij eerder over als ongevraagde adviezen. Maar misschien erger ik me eraan omdat ik pasgeleden zelf zoiets meemaakte en ik het belachelijk vond.
Niet ongevraagd. Ik begon er zelf over. En ze hebben wel gelijk denk ik
Oud 21-12-2007, 20:52
Verwijderd
Op school doe ik een opdracht met een groepje, en zij willen een paar dingen in de kerstvakantie doen, wat ik echt belachelijk vond, want we hebben nog genoeg tijd daarna en bovendien moet ik 3 uur naar Utrecht reizen, speciaal voor een middagje aan school werken.

En toen kreeg ik ook opmerkingen als: "je werkt toch ook niet? Waarom eigenlijk niet? Ik zou echt gek worden als ik een paar dagen niks te doen had hoor. Waarom kan je dan niet een dag naar Utrecht komen".

Ze weten niet hoeveel tijd en moeite dat voor mij kost, en hallo, mag ik in de vakantie alsjeblieft mijn eigen tijd indelen?
Oud 21-12-2007, 20:53
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Ikzelf vind het wel fijn om wat feedback te krijgen van de auto. Motorgeluid en trillingen enzo.
Dat heb je toch ook bij zo'n spelcomputer? Dat ie gaat trillen als je geraakt bent.
Oud 21-12-2007, 20:54
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat heb je toch ook bij zo'n spelcomputer? Dat ie gaat trillen als je geraakt bent.
Ja. Maar daar is dus de trilling alleen als er iets fout gaat.
Oud 21-12-2007, 20:56
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Ja. Maar daar is dus de trilling alleen als er iets fout gaat.
Ik schrik dan altijd heel erg en laat dan soms de controller uit mijn handen vallen
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik schrik dan altijd heel erg en laat dan soms de controller uit mijn handen vallen
Nou precies
Missy
Missy is offline
Citaat:
ja een boekenbon van 25e
Dat is altijd handig.
Oud 21-12-2007, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Op school doe ik een opdracht met een groepje, en zij willen een paar dingen in de kerstvakantie doen, wat ik echt belachelijk vond, want we hebben nog genoeg tijd daarna en bovendien moet ik 3 uur naar Utrecht reizen, speciaal voor een middagje aan school werken.

En toen kreeg ik ook opmerkingen als: "je werkt toch ook niet? Waarom eigenlijk niet? Ik zou echt gek worden als ik een paar dagen niks te doen had hoor. Waarom kan je dan niet een dag naar Utrecht komen".

Ze weten niet hoeveel tijd en moeite dat voor mij kost, en hallo, mag ik in de vakantie alsjeblieft mijn eigen tijd indelen?
Bitchslap ze.
Oud 21-12-2007, 21:00
TRA
TRA is offline
Zet ze tegen de muur.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 21-12-2007, 21:01
Verwijderd
Citaat:

Ik heb ook een gruwelijke hekel aan mensen die de hele tijd blaten hoe geweldig en goed ze zijn dat ze werken, en als iemand het niet doet dan is diegene lui, een profiteur, of heeft niets te doen. Zulke mensen zijn echt te dom voor woorden, er zijn legio aan redenen waarom mensen niet werken. Waarom moeten mensen met werk zich altijd zoveel beter voelen en omhoog halen.
Oud 21-12-2007, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Zet ze tegen de muur.
Oud 21-12-2007, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook een gruwelijke hekel aan mensen die de hele tijd blaten hoe geweldig en goed ze zijn dat ze werken, en als iemand het niet doet dan is diegene lui, een profiteur, of heeft niets te doen. Zulke mensen zijn echt te dom voor woorden, zijn legio aan redenen waarom mensen niet werken. Waarom moeten mensen met werk zich altijd zoveel beter voelen en omhoog halen.
Precies, werken is voor het plebs.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
TRA
TRA is offline
Citaat:
Ik heb ook een gruwelijke hekel aan mensen die de hele tijd blaten hoe geweldig en goed ze zijn dat ze werken, en als iemand het niet doet dan is diegene lui, een profiteur, of heeft niets te doen. Zulke mensen zijn echt te dom voor woorden, zijn legio aan redenen waarom mensen niet werken. Waarom moeten mensen met werk zich altijd zoveel beter voelen en omhoog halen.
Omdat zij wel een Ipod kunnen betalen!

Verwijderd
Citaat:

Oud 21-12-2007, 21:04
Verwijderd
Citaat:

Waarom zou je in hemelsnaam een ipod willen? Dan ga je dus werken voor zinloze consumptie en daar ben je dan nog trots op ook?

TRA
TRA is offline
Ken jij nog een Joegoslaaf, ik heb er één nodig. Alhoewel, het is best een grote klus, misschien wel twee.
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:

Je kan hem ook gewoon voor jouw verjaardag/sinterklaas/kerst vragen
Oud 21-12-2007, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou je in hemelsnaam een ipod willen? Dan ga je dus werken voor zinloze consumptie en daar ben je dan nog trots op ook?

haphap
Oud 21-12-2007, 21:05
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:

Oud 21-12-2007, 21:06
Verwijderd
Ipods zijn trouwens helemaal niet zinloos, tenzij jij overal een ghettoblaster mee naartoe neemt. Hoewel ik persoonlijk heb geopteerd voor een goedkoper merk.
Oud 21-12-2007, 21:06
TRA
TRA is offline
Citaat:

Om muziek te luisteren.
Oud 21-12-2007, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Om muziek te luisteren.
Gauloises is nu eenmaal niet zo'n muziekfan, want hij vindt metal slecht.
Oud 21-12-2007, 21:07
TRA
TRA is offline
Citaat:
Je kan hem ook gewoon voor jouw verjaardag/sinterklaas/kerst vragen
Maar ik doe niet aan Sinterklaas of kerstcadeautjes en mijn verjaardag duurt nog keilang, om 't op z'n Brabants te zeggen.
Oud 21-12-2007, 21:08
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Maar ik doe niet aan Sinterklaas of kerstcadeautjes en mijn verjaardag duurt nog keilang, om 't op z'n Brabants te zeggen.
Geduld is een schone zaak
Oud 21-12-2007, 21:09
TRA
TRA is offline
Citaat:
Geduld is een schone zaak
Krijg ik van jou een Ipod op mijn verjaardag?
Oud 21-12-2007, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Dat is altijd handig.
ik heb nooit tijd om te lezen
Oud 21-12-2007, 21:10
Verwijderd
Citaat:
ik heb nooit tijd om te lezen
Je hebt nu tijd om te lezen, anders zou je hier niet posten.
Verwijderd
Citaat:

idd ik krijg gewoon een ipod
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook een gruwelijke hekel aan mensen die de hele tijd blaten hoe geweldig en goed ze zijn dat ze werken, en als iemand het niet doet dan is diegene lui, een profiteur, of heeft niets te doen. Zulke mensen zijn echt te dom voor woorden, er zijn legio aan redenen waarom mensen niet werken. Waarom moeten mensen met werk zich altijd zoveel beter voelen en omhoog halen.
Voor mij is werken --> eten, huur betalen, gas water en licht en de andere vaste lasten.
Ik denk dat dat voor de meeste mensen zo is, die geen studie doen iig.
Mensen die studeren hebben over het algemeen ook geen hoog inkomen, dus dan is een paar honderd euro per maand extra mooi meegenomen.
Ik voel me verder niet aangesproken als je zegt dat werkende mensen zichzelf constant omhoog halen, ik doe dat niet, in ieder geval niet bewust.
Van profiteurs of luie mensen zou ik ook niet willen spreken. Wel denk ik dat je niet dood gaat van werken en dat je later wellicht iets aan die ervaring kan hebben.
Verwijderd
Citaat:
Ipods zijn trouwens helemaal niet zinloos, tenzij jij overal een ghettoblaster mee naartoe neemt. Hoewel ik persoonlijk heb geopteerd voor een goedkoper merk.
Ach, jij zit de hele dag op je zolderkamertje te forummen en die keer die je naar buiten komt doe je ook nog eens een ipod op? Geef toe dat er dan iets niet helemaal spoort.
Oud 21-12-2007, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Je hebt nu tijd om te lezen, anders zou je hier niet posten.
ok ik ben te lamlendig om een boek uit te zoeken dat ik zou willen lezen
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Krijg ik van jou een Ipod op mijn verjaardag?
Daar heb ik geen geld voor. Ik wil een nieuwe laptop kopen, voordat deze echt dood is.
Verwijderd
Citaat:
Ach, jij zit de hele dag op je zolderkamertje te forummen en die keer die je naar buiten komt doe je ook nog eens een ipod op? Geef toe dat er dan iets niet helemaal spoort.
Nee, geen ipod. Een ander merk mp3-speler.
Verwijderd
Citaat:
Om muziek te luisteren.
Ik heb een platenspeler.
Oud 21-12-2007, 21:12
Verwijderd
Citaat:
ok ik ben te lamlendig om een boek uit te zoeken dat ik zou willen lezen
Ik ben nu bezig met The Selfish Gene.
Oud 21-12-2007, 21:12
TRA
TRA is offline
Citaat:
Geen treinen en sporen meer. Ik heb een soort van weekend.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten