Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wij vermoeden nu dat het aanbieden van die trillingen bij mensen zonder rijervaring een overschot aan informatie creert of een schrikeffect oplevert. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Op school doe ik een opdracht met een groepje, en zij willen een paar dingen in de kerstvakantie doen, wat ik echt belachelijk vond, want we hebben nog genoeg tijd daarna en bovendien moet ik 3 uur naar Utrecht reizen, speciaal voor een middagje aan school werken.
En toen kreeg ik ook opmerkingen als: "je werkt toch ook niet? Waarom eigenlijk niet? Ik zou echt gek worden als ik een paar dagen niks te doen had hoor. Waarom kan je dan niet een dag naar Utrecht komen". Ze weten niet hoeveel tijd en moeite dat voor mij kost, en hallo, mag ik in de vakantie alsjeblieft mijn eigen tijd indelen? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat dat voor de meeste mensen zo is, die geen studie doen iig. Mensen die studeren hebben over het algemeen ook geen hoog inkomen, dus dan is een paar honderd euro per maand extra mooi meegenomen. Ik voel me verder niet aangesproken als je zegt dat werkende mensen zichzelf constant omhoog halen, ik doe dat niet, in ieder geval niet bewust. Van profiteurs of luie mensen zou ik ook niet willen spreken. Wel denk ik dat je niet dood gaat van werken en dat je later wellicht iets aan die ervaring kan hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
een beetje saai, maar wel lekker #155 Verwijderd | 500 | 19-03-2008 22:48 |