Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga zo stickeren en daarna naar mijn ouders. Ik wil niet. ;x Of nou ja, ik heb gewoon geen zin in morgen. Ik ga sporten en zwemmen met een vriend en blah, die wil ten eerste al op de fiets, wat ik echt niet wil. En ten tweede 's avonds nog iets drinken en misschien wel carnaval vieren. Like no fucking way.
||
Citaat:
Is het nu al carnaval? ![]() |
![]() |
|
Spannend ja! Ik moest een keer solliciteren ergens en toen gingen ze er gelijk al vanuit dat ik kwam werken, dat was ook apart. Maar dat is bij de blokker denk ik anders.
Er staan best leuke baantjes op bijbanen.nl, vanavond ga ik maar even beter kijken. Ik moet ook maar eens een baantje.
|
Dat is wel heel raar dan ja.
![]() Maar in principe was 't baantje voor zaterdagen/vrijdagavonden. Dus als ik om 2 uur moet solliciteren zal ik wel niet meteen moeten werken. ![]() Ja, baantjes zijn toch wel handig soms. ![]()
|
Nja dat was de horeca en sowieso ging het daar nogal vaag vond ik.
![]() Ik denk dat ik in de zomervakantie op kinderkampen meewil als vakantiewerk. ![]()
||
Citaat:
|
Was het eng?!
Ik had het ook een keer, ging ik solliciteren, zegt ze we hebben nu niemand nodig (op de deur hing een briefje met "personeel gezocht"), dus ik bel na het weekend wel terug. Na 3 weken belde ze op of ik alsjeblieft zou kunnen werken ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ik had een snor en een heel saaie broek van prachtig dun kalfsleer.#216 Verwijderd | 500 | 24-05-2008 17:52 | |
De Kantine |
Slaaf van de saaiheid #208 Verwijderd | 500 | 18-05-2008 20:08 | |
De Kantine |
Saaiheid de gekste! #202 Verwijderd | 500 | 13-05-2008 11:57 | |
De Kantine |
Saai in een handomdraai! #175 Verwijderd | 500 | 11-04-2008 22:26 | |
De Kantine |
Honderd jaar saaiheid #173 Verwijderd | 6 | 07-04-2008 22:38 | |
De Kantine |
DK en het geheime mysterie van de verdwenen saaiheid! #166 Verwijderd | 500 | 01-04-2008 22:37 |