Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nou, ik heb me goed vermaakt. Een wout greep idd een kerel(tje) bij zijn keel. Pit was idd erg hard. Oja, de bass solo vond ik gaaf klinken hoor! Volgens mij zijn ze allemaal erg getalanteerd, behalve ehm..Ik weet niet hoe ze heet, ze had een groen met witte gitaar gisteren. Maar ze speelt ook nog maar 2 jaar gitaar..En volgens mij zong ze ook nog. Maar iedereen heeft het wel over de covers, maar ze hebben volgens mij al een heel album opgenomen. Maar die opmerking over dat bier was wel grappig vond ik, want het zijn ook gewoon idioten die met bier gooien, hartstikke zonde. Maar dat "nerd" had voor mij ook niet gehoeven.
|
Uit dat andere BC topic:
God god god, wat is dit een kansloos project. Dat men, à la Spice Girls, een girl band bijeenzoekt, soit. Dat de dames het grootste deel van muziek en tekst niet schrijven, ook nog te vergeven. Maar is het nu te veel gevraagd om een beetje fatsoenlijke nummers, met wat originaliteit, te schrijven? COVERS nog wel. Hoeven platenmaatschappijen tegenwoordig niet eens meer hun best te doen om ons dit soort troep door de keel te stouwen? Bah. En als je ziet wat de bandleden op hun site en in dat topic op musician.nl allemaal te zeggen hebben dan laat ik het laatste restje hoop varen dat het een stel meiden zijn die na dit lolletje hun 'echte' muziekantenleven weer oppakken etc. Ze komen bij mij over als een stel omhooggevallen trutjes.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben het met rollo tomasi eens.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
waarom bestaan er zo weinig meisjesbands? fiveyearslater | 107 | 22-08-2003 18:36 | |
Muziek |
Lol --> Bad Candy (vrouwlijke Direct? of nieuwe Avril?) Verwijderd | 129 | 28-04-2003 18:56 | |
Muziek |
Bad candy!!!!!!!!!!!!!!!! nanz | 99 | 24-04-2003 10:39 | |
Muziek |
Dauwpop Carn | 5 | 29-03-2003 14:25 | |
Muziek |
meest evil band van nederland Verwijderd | 53 | 14-03-2003 20:03 | |
Muziek |
Borstrock 2003 Horror Kitty | 8 | 12-02-2003 17:58 |