|
|
||||
|
Citaat:
Maar eerlijk, ik heb er genoeg van 24 gezien die zich nog kinderachtig gedragen, en dat verergert dan ook nog met carnaval, verschrikkelijk irritant. ![]() Citaat:
Citaat:
Voor de rest.... my thoughts exactly.
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Dat kennen wij niet hier in het Noorden, gelukkig, ik weet niet of ik dat aan zou kunnen zonder mannen daarna heel lang af te zweren Fouter kan het ook al niet......
|
|
||
|
Citaat:
Dat wordt een minpuntje, zal me waarschijnlijk ook wel een beetje afleiden van de film (want ik let nogal op dat soort dingen). ![]() *bekijkt haar "Harry Potter" DVD's altijd met Engelstalige ondertiteling*
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik erger me zo aan naam vertaling, was blij dat dat bij de ondertiteling van LOTR niet gebeurde. Maar dat heb je bij HP wel idd, Sirius Zwarts *was erg in de war toen ze het 3e boek in het engels en het 4e in het nedelrands las* echt zo: okay, wie is dit? en wie is dat?
|
|
||
|
Citaat:
maar als een jochie van 6 je naar zo een film gaat waar een gigaslang stukjes uit de "held" bijt denk ik toch van... ja, het kan best eng zijn .maar op zich... stoorde ik me in de 1e film aan de vrolijkheid van alles... zoveel kleur enzo... en ja... het was allemaal zeg maar te licht en in de 2e film was dit heel wat minder en die blijheid was wat minder wat meer bij de boeken past die eigenlijk niet zo heeeel vrolijk zijn... hoewel dr wel genoeg humor in zit maar ja, je snapt het wel
|
|
||
|
Citaat:
ja, de eerste was een beetje een introductiefilm, niet de kindertjes meteen afschrikken. Hogwarts: gezellig enzo
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Over het algemeen zijn de mannelijke Limburgers niet zo snugger, vind ik. In het Noorden zijn ze wat slimmer, maar bekakter. *zucht* Ah, overal in het land zijn ze niet zo aantrekkelijk, er is altijd wel iets aan op te merken.... *zucht* Wie wil er met me mee naar Engeland emigreren? ![]() Citaat:
Ik vind dat Harry en Snape van allemaal er nog het beste van af gekomen zijn, wat betreft de naamsvertalingen.Hoe heet Professor McGonagall eigenlijk in het Nederlands? *zet zich schrap voor het antwoord*
|
|
||
|
Citaat:
Engeland! ja graag, al wil ik nog leiver naar Ierland Harry is onveranderd en Snape spreek je nog hetzelfde uit ze heet professor Anderling
|
|
|||
|
Citaat:
Anyway:Helemaal mee eens. Die koters bij mij in de klas, of in Morg d'r klas (Omfg Het pakje melk ) zijn nou niet echt om van te gaan juichen![]() Maar mooie mannen zijn zelden vrij ![]() Citaat:
Zelfde plaats (hand ), zelfde lengte, zelfde manier gekregen, rond dezelfde tijd ![]() Zo ver kan 't gaan
|
|
|||
|
Citaat:
Als ik een Ier Engels hoor praten met een Iers accent, smelt ik helemaal... Citaat:
*dies*
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
).Maar in het noorden is het ook niet al te best gesteld met de mannelijke bevolking, woon al mn hele leven in het noorden, en zoveel leuks heb ik nog niet gezien jammergenoeg oew nog 6 nachtjes slapen tot ik naar HP kan
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ja, tis triest
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
maar ja, ik snap het ook niet echt... weet iemand trouwens wie de rol van Cho gaat invullen? (oosterse vrouwen zijn mooi )
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
'We're comparing clocks...' 'Youre doing WHAT?! ''No, no, no, cLLLLLocks!!'
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]()
|
|
|||||||
|
Citaat:
Wij vrouwen hebben het niet gemakkelijk in deze wereld. ![]() *verlangt regelmatig terug naar een tijd als de Victoriaanse tijd, waar mannen nog hoffelijk en apetijtelijk waren* Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Lees het topic maar eens fatsoenlijk door, dan moet je toch een goed idee kunnen krijgen van waarom we hem leuk vinden. En gezien jouw kinderachtige reactie, kan ik zeggen dat we hem boven jou zouden verkiezen.... any day!*haat kortzichtige mensen die meteen hun oordeel klaar hebben en niet eens even erover willen nadenken als een normale volwassene* Citaat:
Fransisca heeft veel goeds over Ieren verteld, en toen ben ik alleen maar nieuwsgieriger geworden... ![]() Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
. Hij heeft gewoon wat, uitstraling, goeie acteur, nog betere rollen (Snape ). De rest zal wel aanvullen wat er zo tof aan hem is ofzo .
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() @Sev: het is aan te raden
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik lach me dood, daar
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Sexy, zacht en verleidelijk... Hij hoeft het telefoonboek maar op te lezen, alleen dan al smelt je helemaal en word je een puddinkje op de vloer...
|
|
||
|
Citaat:
@ Morg: Uhuh ![]() En Duncan onze... Uhm... Privémasseur
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() @ Sev: juh, bartender, hij is niet supermooi, maar wel een MILTF.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
zeker, tis gewoon de humor. *moet opeens denken ad film die ze zaterdag zag* sexy ugly! dus dat was het *lichtje gaat op*
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Schandalig als je 19 bent en niets beters te doen hebt dan te zagen over een spellingsfout .
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
ik heb gezegd dat er uitzonderingen zijn, ik ken er alleen bar weinigik sta best open voor mannen die best wat inhoud hebben, alleen kom ik ze maar niet tegen
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Jammer dat veel mensen jong met blond haar met blauwe ogen mooi vinden, dat vind ik altijd zo baby-achtig. Citaat:
![]() Ik moet zorgen dat ik ook gauw inspiratie krijg voor de avatars en banner die gepland staan, dan kan ik ze ook hier pimpen.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
maar ik heb hetzelfde met meisjes hoor dus ik begrijp het wel heheheheow... en ik heb foto van Katie Leung gevonden... ze is goedgekeurd
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Nederlandse tienermeisjes beginnen over het algemeen steeds meer trekjes over te nemen van Amerikaanse tienermeisjes: dat zeurderige, dat drammerige, dat eiserige, dat drama queen-achtige. (Ik sta soms echt versteld als ik in real life series zie hoe bitchy Amerikaanse meiden zijn, dan heb ik altijd medelijden met de jongens die bij hen onder de plak zitten.) En dan ook nog het gezicht helemaal plamuren, flimsy kleding aan en blablabla....
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
dus als je ff naar boven scrollt![]() Citaat:
veramerikanisering is ![]() maar het ergste is dat er zo veel meisje zichzelf niet meer durven te zijn
|
|
||
|
Citaat:
en meisjes zijn veel erger dan jongens: dapper statement in een topic dat door meisjes "geregeerd" wordt. ja, ik zal even naar boven scrollen
|
|
|
Verwijderd
|
@ de Rickmaniacs en geinteresseerden
om even terug te komen over z'n stem, ik kwam toevallig net op internet deze site tegen: *klik* En dan ergens onderaan staat een link "Snape Speeking", het is een heel klein fragmentje waarop hij aan het praten is, en de kwaliteit is ook niet super, maar tis beter dan niks .
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar ik denk toch dat jongens erger zijn, met ook die ontiegelijk veel players en loverboys die loslopen....
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Harry Potter Fan-club Mitchiee | 19 | 18-07-2010 04:15 | |
| Films, TV & Radio |
Harry Potter algemeen #5 Severus | 500 | 13-10-2005 16:48 | |
| Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 22: Harry Potter, The Cooler en Open Range. AJMouse | 21 | 02-07-2004 17:18 | |
| Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 23: 50 First Dates, Beyond Borders, The House Of Sand&Fog AJMouse | 13 | 14-06-2004 23:25 | |
| Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 21: The Day After Tomorrow, Bright Young Things. AJMouse | 10 | 30-05-2004 21:45 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Dr. Jekyll and Harry Potter *Floortje* | 8 | 24-11-2001 15:51 | |