Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
.....in het nederlands ![]() zingende Rickman voor mij hehe. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() maar wat je zegt over die jongens... heb je op zich gelijk in dat geef ik toe... maar dan zie ik die meisjes zelf in de (natuurlijk) open armen van die jongens... en dat vind ik dan zo erg... dat meisjes tegenwoordig zo graag een goede, leuke en lieve jongen willen en dan overduidelijk bij de foute types terecht komen... dat is gewoon een zwakte van die meisjes zelf... en dat is jammer ![]() hiermee wil ik ook niet zeggen dat alle meisjes zo zijn... maar het valt een beetje op ![]() Ik vind het trouwens wel goed dat ze een beetje onbekende actrice hebben genomen voor Cho Chang... nog niet beïnvloed met *sterren* kapsones en past wel bij Cho Chang als je kijkt hoe ze is in de boeken... maar ja, of die Katie Leung echt zo is weten we niet natuurlijk ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Check deze site, daar kan je een paar sensuele videoclips van Alan downloaden (die van "Rasputin" is echt erotisch ![]() ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Alan doet me aan de Metatron (uit "Dogma") denken, de manier waarop hij zingt... ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() *legt alvast een thudding mat klaar voor Cassie* ![]()
|||
Citaat:
ja... en dat is nu zo zonde van de meeste meisjes... ze durven dus niet daar tegen in te gaan wat gewoon slap gedrag is... ze durven niet zoals bijvoorbeeld de meisjes hier een forum te regeren ![]() wat je zegt dat mannen dat zijn begonnen heb je gelijk in en dan hebben wij deels schuld... maar meisjes gaan er in mee en dat is hun eigen schuld en een in mijn ogen grote ergernis... ![]() dus: ik ben voor GIRL-power ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Hier is een hele goede Alan Rickman link: http://www.britbitsandclips.com/ Vol met downloads van films en foto's ![]() En hier is een link naar foto's van de POA press conference http://www.wireimage.com/GalleryList...==64202&nbc1=1
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() (Sorry, ik voelde me ff nitpicky ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
AAAARGH (en dat is nog zacht uitgedrukt), die clips doen het niet bij mij..stomme Mac computer ![]() Maar ik heb net maar even Judas Kiss in de dvd speler gedaan, zie (en hoor) ik in ieder geval nog wat van Alan. Pff en ik had me nou net zo verheugd op wat komen zou ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*pakt haar rolator en gaat in een hoekje zitten* ![]() rowling met haar man op de premiere
||||||
Citaat:
![]() ![]() *haalt schouders op* Ik denk dat we er helaas weinig aan kunnen doen. ![]() Citaat:
![]() Anders brand je de bestanden maar op een CD en bekijk je ze op de computer van een vriendin, die wél Windows heeft. ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() maar ja, moet ik ook zoeken ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind zijn haar wel leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
lief aankijken vrees ik ![]() Jaa ik heb Judas Kiss via de site van de FRS besteld, heb nu al Love Actually, Judas Kiss dus en Blow Dry. En ik krijg dus de andere HP films nog op mn verjaardag. Nu nog de rest van mijn collectie uitbreiden ![]() Hehe valt wel mee toch, dat ie op Elton lijkt ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Ik heb "Sense & Sensibility" en "Dogma", die zou ik ook voor je kunnen branden. Wel even kijken hoe, want ik heb alleen ervaring met het rippen van DVD's en ze dan vervolgens te converteren naar een MPEG-bestand enzo. ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar even kijken hoe het verder moet enzo. Jaa "Blow dry" is ook erg leuk, vind ik dan. Dogma heb ik ooit eens gedownload, maar de kwaliteit was zo slecht dat ik hem niet meer gekeken heb, net als S&S. Elton is ook ![]() Haha, we kunnen hier beter een AR topic van maken geloof ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alhoewel... ![]() ![]() ![]() Zie de website: http://www.hbo.com/films/stlm/ *wilt de film dolgraag zien*
|
Verwijderd
|
Dat zijn films die bij mij in de buurt nooit in de bios komt (draait hij trouwens wel in Nederland?).
Maar ik heb eindelijk de clips van de eerder gegeven site, (http://www.britbitsandclips.com/) kunnen downloaden en ik kan ze nu zelf bekijken ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
gezegd erover. Echt heel erg jammie ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() By the way, Noínden, ik heb een geheel complete versie gevonden van dat liedje van Alan dat jij me toegestuurd hebt (dat uit "Help! I'm a fish!")! ![]() ![]() http://britbitsandclips.com/sounds/intell.zip
||
Citaat:
HBO is een Amerikaanse pay per view tv zender. In nederland hebben we wel een aantal programma's van HBO zoals Band of Brothers. De films die voor HBO worden gemaakt komen dus niet in de bioscoop. De enige kans is dat de film door Nederland wordt aangekocht en misschien ook op DVD wordt uitgebracht. Al lijkt me dat sterk want dat doen ze alleen met bekende series. Het beste lijkt me om de film te downloaden van internet.
||
Citaat:
stiekem wilde ík dr al spelen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() *zucht* I'm lovin' him more every minute... ![]() ![]()
|
Ik vond dit net bij Yahoo. Het zijn verschillende filmclips van POA
![]() ![]() En Rickmaniacs check out Mischief Managed ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() heb je ook meegedaan aan de audities? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() *luistert nu alweer 'Intelligence" van Rickman ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En als ik heel eerlijk moet zijn lijkt 't me best een leuk mens ![]() ![]() En ik heb Snape al heel lang gereserveerd ![]() ![]() ![]() Oh, en btw; ik zit 2 juni in de bioscoop... en dat is over 2 dagen ![]()
Laatst gewijzigd op 31-05-2004 om 10:37. |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En hadden mensen zich de Marauder's Map ook anders voorgesteld? Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() @Sev: ze was echt eerder, hoor ![]() ![]() ![]() En *gaat liedje luisteren*
|||
Citaat:
![]() Citaat:
http://yacht.zamok.net/DV/Potter/near/intelligence.htm
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook een stukje gevonden waarop hij praat, het heet "My mistress' eyes are nothing like the sun". Heel toevallig vond ik daar gister een wallpaper van, met een foto van Alan en de tekst ervan. Erg leuk ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Ik krijg het helemaal warm van dat zinnetje: "Come join me and seize this opportunity." ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Oh, en niet verder gelezen of 't er al staat, maar misschien maakt dit wat goed? ![]() http://movies.yahoo.com/shop?d=hv&cf...404334&intl=us
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Harry Potter Fan-club Mitchiee | 19 | 18-07-2010 03:15 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter algemeen #5 Severus | 500 | 13-10-2005 15:48 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 22: Harry Potter, The Cooler en Open Range. AJMouse | 21 | 02-07-2004 16:18 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 23: 50 First Dates, Beyond Borders, The House Of Sand&Fog AJMouse | 13 | 14-06-2004 22:25 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 21: The Day After Tomorrow, Bright Young Things. AJMouse | 10 | 30-05-2004 20:45 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Dr. Jekyll and Harry Potter *Floortje* | 8 | 24-11-2001 14:51 |