![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Btw, de Snape quote in je sig is één van mijn lievelingsquotes van Snapey... ![]() ![]() ...Volgens mij hebben de anderen het spektakel gemist, er is hier niemand behalve wij.... ![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hm iedereen is vast The Virgin Suicides aan het kijken ofzo. Of ze slapen al ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Btw, die foto's zijn ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() pff ben op zich wel blij dat niemand die ik ken hiervan weet haha, ze zouden het niet begrijpen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() eerst las ik dit topic nog weleens door, maar vanaf nu ga ik hem mijden totdat ik de film gezien heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Het enige waar ik me stil over houd, is het 'shippen en White Flag (waar we soms allemaal een beetje kinky zijn), want dan wordt 't alleen maar erger. ![]() ![]() *haalt schouders op* Ach, zolang wij elkaar hebben hier op het Internet, is die 'obsessie' best wel te verdragen, want met ons kun je het tenminste delen. ![]() ![]() En AJMouse, gefeliciteerd met je verjaardag! ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar ben heel blij met dit forum, zodat ik mijn obsessie toch kan uiten ![]() ![]() @ AJMouse: gefeliciteerd!!!! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- in de trein - op het zwerkbalveld - bij het meer Voor de rest kan ik me effe niet herinneren |
![]() |
||
Citaat:
Mag trouwens een big applause voor Proffesor Lupin, David Thewlis gegeven worden ![]() ![]()
||||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hehe, tja alleen mijn engels is wat minder doordat ik al twee jaar geen engels meer heb gehad ![]() Hmm tis hier juist erg mooi weer, zo'n 23 graden geloof ik. Tja er gaan niks boven Groningen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is wel allemaal mooi gedaan, maar de film loopt gewoon niet fatsoenlijk. Je moet geen film om de special effects heen bouwen, maar een film met een fatsoenlijk doorlopend verhaal laten zien. Misschien dat bij de vorige delen veel werd weggelaten, hier werd alles op en achter elkaar gepropt. En met je laatste punt ben ik het ook niet eens. LOTR hebben ze toch ook weten te verfilmen? Dat een boek dik is wil niet zeggen dat het ook harstikke veel informatie bezit. In deel 5 komt bijvoorbeeld naar mijn mening heel veel herhaling voor.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik hoop maar dat er niet een te lange rij voor de film van 19:00 gaat staan... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Je moet meer denken aan het meant to be perspectief hier. Het was het lot dat ze terug in de tijd zouden gaan, Rowling is waarschijnlijk voorstander van de filosofische kant van dat je leven al helemaal is uitgestippelt. Dat is de enige oplossing die ik aan kan dragen.
||
Citaat:
Daarbij is terug in de tijdreizen van oorsprong juist het wijziging van het lot. Je hebt dan voorkennis. Als het lot vast staat hoef je niet tijd te gaan reizen, het staat immers vast.
|
![]() |
ik heb de film nog niet gezien, maar in het boek klopt het tijdreizen super goed. als harry, ron en hermelien weglopen van hagrids huisje horen ze een zwiep en een klap van de bijl en denken ze dus dat scheurbek is gedood.
maar later helpen ze scheurbek ontsnappen en dan lees je dus dat de beul zijn bijl met een zwiep en een klap in een stuk hout slaat. dus ik vind dat ze goed met de details rekening heeft gehouden ![]() maar het zal in de film wel allemaal anders lopen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hermelien en Harry gaan, zoals gesuggereerd wordt in de film, eigenlijk twee keer terug in de tijd. Niet één keer.
||
Citaat:
Mooie foto's trouwens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mensen: Ik ben nét terug van "Prisoner of Azkaban" (ik ging naar de film van 19:00), en ik ben zwáár teleurgesteld! ![]() ![]() In favour of those die de film nog niet gezien hebben, zal ik even gebruik maken van de spoiler space.
Spoiler
Tot zover mijn recensie. Als me nog wat te binnenschiet, laat ik het wel horen. *zucht* ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Hmm, ik ben echt in een baalbui nu. ![]()
|
Verwijderd
|
[QUOTE]Severus schreef op 04-06-2004 @ 22:48 :
Nou, nee, niet echt. ![]() ![]() ![]() ![]() Hmm, ik ben echt in een baalbui nu. ![]() Pfff, ik krijg al visioenen over morgen. Zaterdagmiddag, 14.00 uur ![]() ![]() Maar goed, we blijven positief natuurlijk ![]() (hoe groot is die bioscoop bij jou dan wel ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Harry Potter Fan-club Mitchiee | 19 | 18-07-2010 03:15 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter algemeen #5 Severus | 500 | 13-10-2005 15:48 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 22: Harry Potter, The Cooler en Open Range. AJMouse | 21 | 02-07-2004 16:18 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 23: 50 First Dates, Beyond Borders, The House Of Sand&Fog AJMouse | 13 | 14-06-2004 22:25 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 21: The Day After Tomorrow, Bright Young Things. AJMouse | 10 | 30-05-2004 20:45 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Dr. Jekyll and Harry Potter *Floortje* | 8 | 24-11-2001 14:51 |