Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2004, 21:45
Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 02-06-2004 @ 22:39 :
Grr ja, en laat nou net die ondertiteling onderbreken terwijl mijn ouders net
weer thuiskwamen en heel uitvoerig een gesprek aan het voeren waren over
de tuin
Hmm, inderdaad heel irri!

Btw, de Snape quote in je sig is één van mijn lievelingsquotes van Snapey...

...Volgens mij hebben de anderen het spektakel gemist, er is hier niemand behalve wij....
Oud 02-06-2004, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 02-06-2004 @ 22:45 :
Hmm, inderdaad heel irri!

Btw, de Snape quote in je sig is één van mijn lievelingsquotes van Snapey...

...Volgens mij hebben de anderen het spektakel gemist, er is hier niemand behalve wij....
Ja ik vind de quote ook erg mooi (duhh ).

Hm iedereen is vast The Virgin Suicides aan het kijken ofzo. Of ze slapen al .
Oud 02-06-2004, 21:49
Freshh~
Freshh~ is offline
nouu alan was echt 2 scenes heel even in beeld
ik zat al helemaal te wachten op zo'n klein interviewtje, wat de rest wel had
Oud 02-06-2004, 21:51
Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 02-06-2004 @ 22:49 :
Hm iedereen is vast The Virgin Suicides aan het kijken ofzo. Of ze slapen al .
Zou die goed zijn? Lijkt me niet echt een verschrikkelijk dramatische film....
Oud 02-06-2004, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 02-06-2004 @ 22:51 :
Zou die goed zijn? Lijkt me niet echt een verschrikkelijk dramatische film....
Mwa, ik vond hem niet zo super. Het ging mij wat te langzaam allemaal. Maar het zal vast wel een goeie film zijn, als je er van houdt.

Btw, die foto's zijn , vooral Alan met zijn lachje
Oud 02-06-2004, 22:16
Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 02-06-2004 @ 22:54 :
Btw, die foto's zijn , vooral Alan met zijn lachje
How I wish *I* was the one who caused him to smile like that....
Oud 02-06-2004, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 02-06-2004 @ 23:16 :
How I wish *I* was the one who caused him to smile like that....
Hell yeah

pff ben op zich wel blij dat niemand die ik ken hiervan weet haha, ze zouden het niet begrijpen
Oud 02-06-2004, 23:27
kiek
kiek is offline
Citaat:
ABrules schreef op 01-06-2004 @ 23:35 :
ow jij dacht van ik geef andere nog een kans
juist, jij hebt het door
Oud 02-06-2004, 23:32
Retarded
Retarded is offline
Net terug, geslaagde film maar ik mistte wel dat magische sfeertje dat de 1e 2 delen hadden. Sowieso omdat het vrij duister verhaal was, maar ook de kleine dingetje. De zon scheen bijvoorbeeld zelden. Niet erg hoor, maar de Harry Potter-feel was voor mij een beetje afwezig.
Oud 03-06-2004, 00:04
Shitonya
Shitonya is offline
Ben ook net terug ( nogal laat I know, maar moest nog ff nadrinken) was wel enige film. Beter dan de vorige. Maar inderdaad "dat sfeertje" miste ik ook wel een beetje. Alles ging nogal snel, in deel 1 en 2 ging het wat op een lekkerder tempo het verhaal dan.
Oud 03-06-2004, 00:10
AJMouse
AJMouse is offline
net terug..

vond het super, maarja rowling verteld zó veel in haar verhalen, je moet het bijna wel zo proppen..

gelachen, vond et echt een genoegen.
Oud 03-06-2004, 00:12
AJMouse
AJMouse is offline
hey ik ben vandaag negentien geworden, jezus.
Oud 03-06-2004, 00:16
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef op 03-06-2004 @ 01:12 :
gefeliciteerd

eerst las ik dit topic nog weleens door, maar vanaf nu ga ik hem mijden totdat ik de film gezien heb
Oud 03-06-2004, 00:32
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 03-06-2004 @ 01:12 :
Feliciteerd
Oud 03-06-2004, 10:01
Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 02-06-2004 @ 23:22 :
pff ben op zich wel blij dat niemand die ik ken hiervan weet haha, ze zouden het niet begrijpen
Ik snap je maar al te goed, maar ikzelf geef er niets om wanneer ik rare blikken krijg toegeworpen vanwege mijn (maar al te goede ) smaak. Ik vertel gewoon over Alan of over mijn voorkeur in oudere mannen als ik dat wil. Mijn ouders en zussen vinden me gestoord, maar mijn oma lijkt er wat toleranter over te zijn....

Het enige waar ik me stil over houd, is het 'shippen en White Flag (waar we soms allemaal een beetje kinky zijn), want dan wordt 't alleen maar erger. Dat kunnen ze pas écht niet begrijpen, alleen insiders kunnen het begrijpen....

*haalt schouders op* Ach, zolang wij elkaar hebben hier op het Internet, is die 'obsessie' best wel te verdragen, want met ons kun je het tenminste delen.

En AJMouse, gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een geweldige dag.
Oud 03-06-2004, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 03-06-2004 @ 11:01 :
Ik snap je maar al te goed, maar ikzelf geef er niets om wanneer ik rare blikken krijg toegeworpen vanwege mijn (maar al te goede ) smaak. Ik vertel gewoon over Alan of over mijn voorkeur in oudere mannen als ik dat wil. Mijn ouders en zussen vinden me gestoord, maar mijn oma lijkt er wat toleranter over te zijn....

Het enige waar ik me stil over houd, is het 'shippen en White Flag (waar we soms allemaal een beetje kinky zijn), want dan wordt 't alleen maar erger. Dat kunnen ze pas écht niet begrijpen, alleen insiders kunnen het begrijpen....

*haalt schouders op* Ach, zolang wij elkaar hebben hier op het Internet, is die 'obsessie' best wel te verdragen, want met ons kun je het tenminste delen.

En AJMouse, gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een geweldige dag.
Een tijd geleden was Robin Hood op tv, met natuurlijk Alan als de Sherrif. (en ik vind dat hij een geweldige sherrif speelt) Anyway, toen ik daar iets over zei, kreeg ik meteen reacties als "iew" enzo, dus voortaan hou ik me maar stil .

Maar ben heel blij met dit forum, zodat ik mijn obsessie toch kan uiten .

@ AJMouse: gefeliciteerd!!!! je hebt er in ieder geval mooi weer bij
Oud 03-06-2004, 10:37
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
wel aardige film, alleen de film had een tempo probleem, waar eerst te snel naar iets wordt toegewerkt zal je zien dat een latere scene daar uitgebreid de tijd voor genomen wordt. Ook stoorde ik me aan het feit dat iedere scene praktisch schijnt te eindigen met harry die flauw valt.....
Oud 03-06-2004, 10:41
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Hyperspeed schreef op 03-06-2004 @ 11:37 :
wel aardige film, alleen de film had een tempo probleem, waar eerst te snel naar iets wordt toegewerkt zal je zien dat een latere scene daar uitgebreid de tijd voor genomen wordt. Ook stoorde ik me aan het feit dat iedere scene praktisch schijnt te eindigen met harry die flauw valt.....
Nou, dat is wel een beetje overdreven. Dat tempo geef ik je gelijk in. Maar dat flauwvallen...
- in de trein
- op het zwerkbalveld
- bij het meer

Voor de rest kan ik me effe niet herinneren
Oud 03-06-2004, 11:03
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 03-06-2004 @ 11:41 :
Nou, dat is wel een beetje overdreven. Dat tempo geef ik je gelijk in. Maar dat flauwvallen...
- in de trein
- op het zwerkbalveld
- bij het meer

Voor de rest kan ik me effe niet herinneren
het feit dat het me al opvalt is voor mij reden genoeg, ik ben namelijk niet zo'n kritische filmkijker.

Mag trouwens een big applause voor Proffesor Lupin, David Thewlis gegeven worden ik vond hem cool. Hij was al erg ok in The Big Lebowksi dus ik was wel benieuwd hoe hij het zou gaan doen
Oud 03-06-2004, 11:05
Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 03-06-2004 @ 11:34 :
Een tijd geleden was Robin Hood op tv, met natuurlijk Alan als de Sherrif. (en ik vind dat hij een geweldige sherrif speelt) Anyway, toen ik daar iets over zei, kreeg ik meteen reacties als "iew" enzo, dus voortaan hou ik me maar stil .
Awww, dat is erg voor je. Je familie heeft dan wel een slechte smaak, zeg.

Citaat:
Maar ben heel blij met dit forum, zodat ik mijn obsessie toch kan uiten .
En anders kom je maar naar White Flag, wij gaan daar een stapje verder dan hier.

Citaat:
@ AJMouse: gefeliciteerd!!!! je hebt er in ieder geval mooi weer bij
Hier is het anders grijzig weer en de zon is nergens te bekennen... gisteren heeft het hier ook nog kei- en keihard geregend. 't Is zelfs een beetje koud nu.
Oud 03-06-2004, 11:11
King Ralph
King Ralph is offline
Net geschreven voor een ander forum, heb alleen geen zin meer om het terug te vertalen :

I just came back from "Harry Potter and the Prisoner of Azkaban" the third film in the series.
All the major actors of the first two films are back, except ofcourse for Richard Harris (RIP), as are John Williams (composer), Steve Kloves (writer) and the set and art department. The major difference this time is that Chris Columbus stepped down as director to be replaced by Alfonso Cuaron. Let me begin by saying "Thank, God". When I heard a couple of years ago that the first Harry Potter film would be directed by Columbus, I immediatly thought it would also be the end of the series. Every film he had directed before it I'd hated with passion. But I have to admit I liked the first two films, but it had more the do with the subject matters and visual effects, then his direction, which is always way too simple.
Now we have a director, who has captured beauty many times before, even if one of his films could not be considered "great". When you watch "A Little Princess", "Great Expections" and "Y Mama Tambien", you know the director really has a great eye for beauty.
And it shows, this time the magic isn't 100% based on the visual effects, but also on the camera... the mood and colors are way darker (as in the books)....the characters growing up, have anger spells etc. I just love these kind of films way more.
As major new characters we get four of the greatest English actors in one film : Emma Thompson, Timothy Spall, David Thewlis and the alway amazing Gary Oldman. Although Emma Thompson and Timothy Spall both haven't got much the work with (too little screentime) it's always a delight to see them in anything.
I've loved David Thewlis since I first saw Mike Leigh's "Naked". Why he didn't get an oscar nomination for that role is still one of the biggest mysteries of the 90's. Although he's never again, had a great role like that, you can always see he's great actor, esp. in this film which I see as he best role since "Naked".
Gary Oldman is simply one of the best actors of the last 18 years. He doesn't need much screentime or lines to make us see that. He's solid as always.
The kids : Daniel Radcliffe and Emma Watson are growing better as actors as Rupert Grint. I really have my doubts if Rupert Grint has what it takes. At this moment I think he's child actor and not an actor. The latter needs to play the part if this series is going to have seven films. I have more hope for Daniel Radcliffe and Emma Watson, I do think, they have the skill to grow futher as actors and play the parts in all films. I hope that Rupert Grint proofs me wrong in the next film.
It's just a wonderful, beautifully filmed childern's adventure. Pure and utter entertainment for all ages.

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
8 out of 10
Oud 03-06-2004, 11:17
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
King Ralph schreef op 03-06-2004 @ 12:11 :
Now we have a director, who has captured beauty many times before, even if one of his films could not be considered "great". When you watch "A Little Princess", "Great Expections" and "Y Mama Tambien", you know the director really has a great eye for beauty.
Ik denk dat daar voor mij een probleem zit, op een of andere manier heeft de film bij mij een gevoel gegeven alsof de regisseur de 'grip' met de film kwijt was... soms kwam het zo ongecontroleert en nauwelijks goed gedoceert over.
Oud 03-06-2004, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 03-06-2004 @ 12:05 :
Awww, dat is erg voor je. Je familie heeft dan wel een slechte smaak, zeg.

En anders kom je maar naar White Flag, wij gaan daar een stapje verder dan hier.

Hier is het anders grijzig weer en de zon is nergens te bekennen... gisteren heeft het hier ook nog kei- en keihard geregend. 't Is zelfs een beetje koud nu.
Tell me about it , maar mn vriendinnen hebben ook geen smaak dan

Hehe, tja alleen mijn engels is wat minder doordat ik al twee jaar geen engels meer heb gehad .

Hmm tis hier juist erg mooi weer, zo'n 23 graden geloof ik. Tja er gaan niks boven Groningen (de provincie dan)..
Oud 03-06-2004, 11:59
AJMouse
AJMouse is offline
Dankjewel iedereen

Hij valt vaak flauw in het boek ook, alleen dan merk je het niet want dan zitten er superveel pagina's tussen. Dat flauwvallen on the other hand is essentieel voor het verloop van het verhaal, er zitten tussen de flauwval stukken in het boek waarschijnlijk side-verhaaltjes die minder belangrijk zijn. Et zou dus niet in de film passen.

Ik begrijp wel waarom het zo lijkt alsof ie steeds flauw valt: het is gewoon zo, en het is essentieel.

Wat voor mijn gevoel niet helemaal klopte was boven het zwerkbal veld.

Spoiler

ohja, zouden we niet eens wat meer moeten spoilertaggen hier? of heeft niemand er problemen mee dat we dingen veraden uit de film wat iedereen probably toch al in de boeken heeft gelezen?
Oud 03-06-2004, 14:15
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik vond het geen goede film. Het is dat ik het boek erg goed vond en daarom wel plezier had in het kijken naar de film, maar daar houd het ook mee op.

De film vloog veel te snel van de ene scene in de andere, er zat totaal geen lijn (of hoe je dat ook noemt) in. Het was meer een film van aan elkaar geplakte stukjes. Alleen het einde niet.

En dan de personages Lupin, Sirius Black, and Peter Pettigrew (ofzoiets).. Sorry hoor, maar hadden ze daar geen andere figuren voor kunnen nemen? Lupin leek wel een of andere rare Fransoos, Sirius tja, mwah, en Peter Pettigrews karakter is hartstikke gejat van een van de dierpersonages van "The Wind in The Willows".

Laatst gewijzigd op 03-06-2004 om 14:17.
Oud 03-06-2004, 14:16
cup a soup
cup a soup is offline
ben er gister heen geweest
hij was echt mooi! maar.. zeker in het begin herkende ik echt bijna niks van het boek meer.. maar echt.. dat vliegen op die hippogrief en die patronus die werd opgeroepen.. echt zo mooi gedaan!

wel echt schande...20 minuten na de pauze viel het geluid uit en kreeg je 3 minuten lang pauze-muziek te horen

k vond dit deel zeker beter dan de vorige.. bij de vorige 2 delen had ik meer last van het feit dat veel werd weggelaten dan bij dit deel.

van deel 4 +5 verwacht ik niet zoveel eigenlijk... die boeken zijn gewoon te groot om te verfilmen
Oud 03-06-2004, 14:21
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
cup a soup schreef op 03-06-2004 @ 15:16 :
ben er gister heen geweest
hij was echt mooi! maar.. zeker in het begin herkende ik echt bijna niks van het boek meer.. maar echt.. dat vliegen op die hippogrief en die patronus die werd opgeroepen.. echt zo mooi gedaan!

wel echt schande...20 minuten na de pauze viel het geluid uit en kreeg je 3 minuten lang pauze-muziek te horen

k vond dit deel zeker beter dan de vorige.. bij de vorige 2 delen had ik meer last van het feit dat veel werd weggelaten dan bij dit deel.

van deel 4 +5 verwacht ik niet zoveel eigenlijk... die boeken zijn gewoon te groot om te verfilmen

Het is wel allemaal mooi gedaan, maar de film loopt gewoon niet fatsoenlijk. Je moet geen film om de special effects heen bouwen, maar een film met een fatsoenlijk doorlopend verhaal laten zien.

Misschien dat bij de vorige delen veel werd weggelaten, hier werd alles op en achter elkaar gepropt.

En met je laatste punt ben ik het ook niet eens. LOTR hebben ze toch ook weten te verfilmen? Dat een boek dik is wil niet zeggen dat het ook harstikke veel informatie bezit. In deel 5 komt bijvoorbeeld naar mijn mening heel veel herhaling voor.
Oud 03-06-2004, 16:46
Severus
Severus is offline
De "Making Of..." wordt op dit moment herhaald op Net 5. Snel naar de TV rennen als je er nog wat van wilt zien.
Oud 03-06-2004, 17:14
Igorrrai
Igorrrai is offline
Net ff naar de making off gekeken. Donkere film zeg!

Ik ga morgen naar de bios
Oud 03-06-2004, 17:27
kiek
kiek is offline
Citaat:
Severus schreef op 03-06-2004 @ 17:46 :
De "Making Of..." wordt op dit moment herhaald op Net 5. Snel naar de TV rennen als je er nog wat van wilt zien.
Shit ik heb het gemist! aah! Alleen omdat ik Any Day Now wilde ontwijken
Oud 03-06-2004, 18:21
Severus
Severus is offline
Citaat:
Igor Costa schreef op 03-06-2004 @ 18:14 :
Ik ga morgen naar de bios
Ah, jij ook al.

Ik hoop maar dat er niet een te lange rij voor de film van 19:00 gaat staan... Dan kan ik beter nog iets eerder komen...
Oud 03-06-2004, 19:47
niña
niña is offline
wiehooo ben geweest. We zaten met zijn tienen in de grootste zaal
en hij was cool, strak, mooie landschappen enzo. Pettigrew is ranzig, Draco ook
Oud 03-06-2004, 21:09
Agnès
Agnès is offline
Ik ga er morgen heen, hopelijk word het niet al te druk met blèrende kinderen enzo.. ik ben erg benieuwd!
Oud 03-06-2004, 21:51
legatus
legatus is offline
Nou heb ik de boeken nooit gelezen, maar de film heeft een paar plotpunten die aan mij knagen. Daarnaast moeten filmmakers zich met zulke films niet zijdelings bezig houden met het concept tijdreizen, dat is ontzettend ingewikkeld en dat bleek hier wel weer. Vraag me af of het wel enigzins klopt in het boek, betwijfel het.
Oud 03-06-2004, 21:52
Severus
Severus is offline
Offtopic: Noínden en Morgan le Fay, zouden jullie me wat meer kunnen vertellen over Ierse pubs in het algemeen? Van wat ik van jullie en Fransisca heb gehoord, klinkt het allemaal heel leuk en gezellig, en nu wil ik toch echt eens een pub binnenstappen. Is de voertaal daar Engels/Iers/Nederlands, en hoe zijn de Ieren in het algemeen? Hoe zouden jullie ze beschrijven?

Ik heb in real life eigenlijk geen vrienden (ik zonder me teveel af), dus als ik in mijn uppie zo'n pub binnenstap, kijken ze niet echt op, toch? Of zijn de Ieren zo gezellig dat er altijd wel een paar met je gaan praten?

Ehm... *is een beetje onzeker*

Ja, ik hoop ook dat er morgen geen blèrende kinderen zijn, daar was ik al bang voor.... *krijgt moordneigingen van vervelende kinderen*
Oud 04-06-2004, 13:05
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
legatus schreef op 03-06-2004 @ 22:51 :
Nou heb ik de boeken nooit gelezen, maar de film heeft een paar plotpunten die aan mij knagen. Daarnaast moeten filmmakers zich met zulke films niet zijdelings bezig houden met het concept tijdreizen, dat is ontzettend ingewikkeld en dat bleek hier wel weer. Vraag me af of het wel enigzins klopt in het boek, betwijfel het.
Dat zal je nog meevallen, het klopt in het boek echt heel sterk vond ik, beter dan menig tijdreis film die ik ooit gezien heb. Maar ik vind tijdreizen altijd rot in films, ik ga er teveel over nadenken. In het boek had ik er totaal geen moeite mee (het is overigens de enige keer in alle 5 de boeken geloof ik dat de hoofdpersonages door de tijd reizen. Gelukkig )
Oud 04-06-2004, 13:16
legatus
legatus is offline
Citaat:
Dat zal je nog meevallen, het klopt in het boek echt heel sterk vond ik, beter dan menig tijdreis film die ik ooit gezien heb.
Gaat het ook in het boek direct fout met Hermelien, Ron en Harry in het huisje waar ze zichzelf bekogelen? Er wordt gesuggereerd dat ze daarna voor het eerst gaan tijdreizen, terwijl het al de tweede keer is. Daarnaast komen ze zichzelf niet tegen als ze voor de tweede keer gaan gooien met de stenen. Zelfde als met de lokroep van Hermelien. Die zou zichzelf moeten zien staan. En wat is er de eerste keer met Harry gebeurd toen Hermelien de lokroep nog niet gedaan had? Ze reizen tenslotte térug in de tijd, niet vooruit.
Oud 04-06-2004, 13:18
AJMouse
AJMouse is offline
Je moet meer denken aan het meant to be perspectief hier. Het was het lot dat ze terug in de tijd zouden gaan, Rowling is waarschijnlijk voorstander van de filosofische kant van dat je leven al helemaal is uitgestippelt. Dat is de enige oplossing die ik aan kan dragen.
Oud 04-06-2004, 13:31
legatus
legatus is offline
Citaat:
Dat is de enige oplossing die ik aan kan dragen.
Dat is geen oplossing. Ze heeft dus helemaal niet nagedacht over de implicaties van tijdreizen en het gebruikt heeft als plotwending.

Daarbij is terug in de tijdreizen van oorsprong juist het wijziging van het lot. Je hebt dan voorkennis. Als het lot vast staat hoef je niet tijd te gaan reizen, het staat immers vast.
Oud 04-06-2004, 14:48
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
ik heb de film nog niet gezien, maar in het boek klopt het tijdreizen super goed. als harry, ron en hermelien weglopen van hagrids huisje horen ze een zwiep en een klap van de bijl en denken ze dus dat scheurbek is gedood.
maar later helpen ze scheurbek ontsnappen en dan lees je dus dat de beul zijn bijl met een zwiep en een klap in een stuk hout slaat. dus ik vind dat ze goed met de details rekening heeft gehouden
maar het zal in de film wel allemaal anders lopen
Oud 04-06-2004, 15:15
legatus
legatus is offline
Citaat:
maar het zal in de film wel allemaal anders lopen
Precies zo, dus klopt het niet. Lees mijn eerdere tekst nog maar eens.

Hermelien en Harry gaan, zoals gesuggereerd wordt in de film, eigenlijk twee keer terug in de tijd. Niet één keer.
Oud 04-06-2004, 15:45
Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
Severus schreef op 03-06-2004 @ 19:21 :
Ah, jij ook al.

Ik hoop maar dat er niet een te lange rij voor de film van 19:00 gaat staan... Dan kan ik beter nog iets eerder komen...
Hehe ik ga ook om 19.00
Mooie foto's trouwens
Oud 04-06-2004, 17:40
Freshh~
Freshh~ is offline
vanavond om 22.00
Oud 04-06-2004, 20:42
Igorrrai
Igorrrai is offline
Kom net terug van de film. Hele mooie film Vooral die hippogrief.
Hoe vond jij het Severus?
Oud 04-06-2004, 21:22
Severus
Severus is offline
Citaat:
Igor Costa schreef op 04-06-2004 @ 21:42 :
Hoe vond jij het Severus?
Noem me maar Sev.

Mensen: Ik ben nét terug van "Prisoner of Azkaban" (ik ging naar de film van 19:00), en ik ben zwáár teleurgesteld!

In favour of those die de film nog niet gezien hebben, zal ik even gebruik maken van de spoiler space.

Spoiler

Tot zover mijn recensie. Als me nog wat te binnenschiet, laat ik het wel horen.

*zucht*
Oud 04-06-2004, 21:27
Verwijderd
Ik heb hier maar één ding op te zeggen:

Maarja, ik ga morgen heen, ben benieuwd. Anywho, je hebt wel
je nieuwe stropdas om gehad toch?
Oud 04-06-2004, 21:30
Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 04-06-2004 @ 22:27 :
Ik heb hier maar één ding op te zeggen:
*knuf* Ik ben een kritische recensent, maar weet wel dat mijn kritiek in de meeste gevallen niet misplaatst is. Helaas, ik wou dat het bij deze film anders was, dat ik eens een beetje fout zat....

Citaat:
Cassiopeia schreef op 04-06-2004 @ 22:27 :
Maarja, ik ga morgen heen, ben benieuwd. Anywho, je hebt wel
je nieuwe stropdas om gehad toch?
Ja, mijn Slytherin stropdas!
Oud 04-06-2004, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 04-06-2004 @ 22:30 :
*knuf* Ik ben een kritische recensent, maar weet wel dat mijn kritiek in de meeste gevallen niet misplaatst is. Helaas, ik wou dat het bij deze film anders was, dat ik eens een beetje fout zat....

Ja, mijn Slytherin stropdas!
Maar heb je je verder wel een beetje vermaakt nog, ondanks dat de kwaliteit e.d. niet zo geweldig was?
Oud 04-06-2004, 21:48
Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 04-06-2004 @ 22:37 :
Maar heb je je verder wel een beetje vermaakt nog, ondanks dat de kwaliteit e.d. niet zo geweldig was?
Nou, nee, niet echt. Die honderden kinderen in de zaal hielpen ook niet echt. Het was zó druk dat ik gedwongen was om op het balkon naar de film te gaan kijken, en dat vond ik minder. Plus hier en daar nog gefluister van de kinderen, chipszakken die om mee heen kraakten... Bah, ik wou dat de film 's middags ook in het Engels draaide (en niet alleen in het Nederlands), dan was ik daar naartoe gegaan, dan had ik de film in alle rust kunnen bekijken.

Hmm, ik ben echt in een baalbui nu.
Oud 04-06-2004, 21:54
Verwijderd
[QUOTE]Severus schreef op 04-06-2004 @ 22:48 :
Nou, nee, niet echt. Die honderden kinderen in de zaal hielpen ook niet echt. Het was zó druk dat ik gedwongen was om op het balkon naar de film te gaan kijken, en dat vond ik minder. Plus hier en daar nog gefluister van de kinderen, chipszakken die om mee heen kraakten... Bah, ik wou dat de film 's middags ook in het Engels draaide (en niet alleen in het Nederlands), dan was ik daar naartoe gegaan, dan had ik de film in alle rust kunnen bekijken.

Hmm, ik ben echt in een baalbui nu.
[/QUOTE

Pfff, ik krijg al visioenen over morgen. Zaterdagmiddag, 14.00 uur kinderen die vrij zijn en naar POA willen. Oke, rustig blijven ademen

Maar goed, we blijven positief natuurlijk

(hoe groot is die bioscoop bij jou dan wel Wij hebben nieteens een balkon, alleen maar 3 zalen, en dat is al groot voor ons haha)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten