Hej, ik studeer IBL, ik heb ook Elsevier gelezen maar naar mijn mening kwam het niet bijzonder slecht uit de bus.. tuurlijk waren er 'btere' opleidingen maar ook 'slechtere'..
Maargoed, genoeg over de Elsevier! Ik zal je ff iets vertellen over de opleiding op zich: economie is niet het hoofdonderdeel maar vormt op zich wel een belangrijk deel van de opleiding. Zo krijg je algemene economie, een beetje bedrijfseconomie (niet zoveel gelukkig), en marketing e.d. Verder nemen de talen best veel in beslag. Ik heb als talen frans, spaans en engels. (en natuurlijk nederlands). Kortom: economie komt wel voor (is tenslotte HEO-opleiding), maar het is zeker niet de hoofdmoot. Een beetje een mix van talen en economie is het eerder, met wat ondersteunende vakken..
Ik zit nu bijna in m'n derde jaar, en ga dus bijna op stage, maar de eerste twee jaar heb ik eigenlijk niet als moeilijk ervaren. Tuurlijk moet je er wat voor doen en er een beetje feeling voor hebben, maar ik denk dat het goed te doen is voor iemand die bijv. van de HAVO afkomt met het profiel E&M.
Als je nog meer wilt weten hoor ik het wel!
Greetz Guesst
|