Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt ook Karin Bloemen volgens mij, dan krijg je zaadjes en moet je weer nieuw uitgekomen bloembolletjes weggeven, zoiets. maar die heb ik nooit gehad. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
OMG, wat een dag.
![]() - Ik viel vanochtend flauw, toen ik na mijn ontbijt opstond voelde ik me nogal licht in mijn hoofd en ging ik maar weer zitten en was ik helemaal duizelig enzo. En toen wilde ik iemand sms'en dat ik wat later naar school kwam om even wat rustiger aan te kunnen doen, maar dat lukte me gewoon niet omdat ik helemaal gedesoriënteerd was. ![]() - 's Middags moesten we in hele korte tijd ons fantástische concept voor scenografie uitwerken tot een presentatie, waarin ik in een flinterdun wit shirtje en rokje op mijn foute groen met witte stippen hakken sinaasappels ging persen. En op die hakken moest ik tijdens de voorbereiding door het hele schoolgebouw heen rennen. Stress stress stress... - Toen was er een groepje met een presentatie in een kleine donkere ruimte waar heel hard en naar geluid werd afgespeeld en het duurde heel lang en ik werd een beetje panisch en voelde me weer heel erg duizelig. Maar viel gelukkig net niet flauw, want toen mochten we eruit. - Toen moest ik bij een ander groepje het licht en geluid doen bij hun presentatie, maar die jongen zat steeds vaag naar mij te gebaren en toen dacht ik dat hij bedoelde dat ik de cd uit moest zetten maar hij bedoelde gewoon dat ik klaar moest gaan zitten terwijl ik allang klaar zat. ![]() - Toen moesten we supersnel opruimen en gingen we naar een voorstelling van de tweedejaars, die opzich wel aardig was, maar ook wel vrij vermoeiend. - Toen moesten we verder opruimen, ik was echt doodop, maar goed, we gingen er nog maar even voor. - Toen was het inmiddels bijna half 10 en had ik nog niets gegeten, en mijn fiets was kapot, die stond (gerepareerd en wel, gelukkig) bij mijn ouders. Dus ik een half uur lopen met een zware tas vol spullen van de presentatie. Langs de Albert Heijn om maar even wat lasagne te halen. - In de rij bij de kassa stond een enge man voor me 'and he loved my style' en hij vond dat ik Roodkapje was maar dan een sexy vorm, en ik kon er aanvankelijk nog wel een beetje om lachen (tja, hoe moet je er anders op reageren) maar op een gegeven moment werd het echt heel vervelend en toen ging 'ie me ook aaien en knuffelen en ik moest hem echt van me afslaan en iedereen stond leuk toe te kijken en achter me stonden twee jongens die nog leuk zeiden 'Zo, je had wel sjans hč?' Nou, hahaha. - Toen ik naar buiten ging zag ik die vent dus weer, en mijn telefoon was leeg en ik was lopend en toen werd ik heel bang en toen draaide ik me maar weer om alsof ik iets vergeten was en ging ik via de andere uitgang naar buiten en moest ik dus wel heel erg omlopen, maar ja. En ik hoorde hem nog roepen over het parkeerveld en ik keek steeds achterom en ik was dus heel blij dat ik toen bij mijn ouders aankwam. En toen is er niets meer fout gegaan, gelukkig... ![]() Maar omg. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi optijd zijn #1878 Verwijderd | 500 | 19-06-2016 14:40 | |
De Kantine |
Wat is jouw laatste OMG!1!!!!! moment? #5 TopDrop | 500 | 19-06-2008 14:10 | |
Liefde & Relatie |
[Fototopic] Je vriend(in) en jij Mindfields | 501 | 24-05-2005 10:45 |