Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
omg nggngnng dat wikipediaartikel over micropenii kggg
http://en.wikipedia.org/wiki/Micropenis Waarschuwing: bevat piemelfoto's |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
omg ik ben in al die jaren niks veranderd
![]() Citaat:
|
![]() |
|
OMG in twee dagen tijd kreeg ik vorige week 2 omg-smsjes van vriendinnen die een jongen waren tegengekomen waar ik 5 jaar geleden mee heb gezoend... Dat zegt vast iets over mij
![]()
|
Verwijderd
|
Serieus, wat een debiel bij de Partij van de vrijheid, die Graus
![]() Debat over walvissenjacht CDA: 'mevrouw, we zijn niet die populistische partij met negen zetels *blablablablablablabla walvissen, blablablblablablabla walvissen' voorzitter: 'dhr Graus wil een vraag stellen' Graus: 'JAA, JAAAAAAAAAAA, JAAAAAAAAAAAAAA, JAAAAAAAAAAAAAAAAA, WE WORDEN POPULISTUUUH GENOEMD, DAT KAN ECHT NIET, we hebben 9 zetels, jaaaa, jaaaaa, jaaa, dat kan echt echt echt niet! En wij spreken tenminste de taal van het volk, en dat geneuzel slaat nergens op en jaaaaaaaaaaaa, jaaaaaaaaaaaa EN JAAAAA, NEE, DAT KAN ECHT NIET! STELLETJE SOFTIES! STELLETJE SOFTIES! CDA: 'Nou, U zegt de taal van het volk te spreken, dan moet u de term populist toch een compliment vinden lijkt mij. Terug naar de walvissen alstublieft' Graus: 'JAAAAA, JAAAA, we moeten die jappaners op de vingers tikken, want ja, ze pakken je hele hand! En steek die minister van buitenlandse zaken een bus peper in de reet' Daarna komt Graus aan het woord. Graus krijgt een vraag, en hij zegt tegen die man die de vraagt stelde : 'ik ben bang dat u een beginnende alzheimer patient bent'. De voorzitter kapt hem af, en Graus loopt boos de kamer uit XD |
![]() |
||
Citaat:
![]() Lekkere home made crosisanten van delifrance<3 kan ik dan maken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi optijd zijn #1878 Verwijderd | 500 | 19-06-2016 14:40 | |
De Kantine |
Wat is jouw laatste OMG!1!!!!! moment? #5 TopDrop | 500 | 19-06-2008 14:10 | |
Liefde & Relatie |
[Fototopic] Je vriend(in) en jij Mindfields | 501 | 24-05-2005 10:45 |