Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
OMFG, een paar supporters veroorzaken een brand met wc-papier in het Groningse stadion waardoor de wedstrijd werd afgelast, en nu spreekt men over 'een trieste gebeurtenis', 'geen druk op de brandslangen dus niet snel genoeg geblust', 'verkeerde beslissingen ivm het toestaan van schadelijke attributen'.
WTF! Zeg dan gewoon keihard in de camera dat die pauperfiguren een stel hersenloze debielen zijn die behalve het gooien van brandende rollen wc-papier, ook nog eens zo achterlijk zijn om er nóg meer wc-papier op te gooien, vervolgens zelf ziek te worden van de rook, brandwonden op te lopen en weg te moeten vluchten. Maar nee, heel politiek correct worden de supporters niet genoemd als de hoofdschuldigen. Dom braaf gedoe. |
![]() |
|
OMG Jehova's getuigen aan de deur.
Goedemorgen, zijn je ouders thuis? Nee Mag ik je dan wat afgeve.. Nee bedankt, geen interesse. Nooouuuu, mag je dat al helemaal zelf beslissen? Moet je dat niet eerst aan je ouders vragen? OMGWTFBBQ! Ik ben geen 10 meer! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Had gewoon gezegd dat je ouders hun eigen huis hebben ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn moeder roept bij Jehova's altijd hard dat ze overtuigd Atheist is en smijt dan de deur dicht. ot: OMG, Ik had vandaag een onverwachte nervous breakdown. ![]() Volgens mij hoort dat erbij als je 'Carrierevrouw' bent, toch?
||
Citaat:
![]() ![]() OMG ik heb ziekgemeld op stage en voel me eindelijk beter OMG ik heb achterstaande post van mensen hier snel rondbrengen. OMG het is mooi weer. OMG ik ben vanaf gisteren een dr. House fan ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi optijd zijn #1878 Verwijderd | 500 | 19-06-2016 14:40 | |
De Kantine |
Wat is jouw laatste OMG!1!!!!! moment? #5 TopDrop | 500 | 19-06-2008 14:10 | |
Liefde & Relatie |
[Fototopic] Je vriend(in) en jij Mindfields | 501 | 24-05-2005 10:45 |