Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik ben 1 keer flauw gevallen in de bus. Niemand dacht laat me haar helpen, nee iedereen bleef me aanstaren alsof ik een drugsverslaafde was. En zo zie ik er echt niet uit dus. Of omdat het hier Rotterdam is, ik weet het niet.
||
Citaat:
![]() Maar wat wil je dat mensen doen als ze zien dat iemand een bloedneus heeft? Veel meer dan zakdoekjes geven kun je toch niet? edit: huhu, ja, die flesjes water kwamen ook helpen ja ;x
||
Citaat:
Lol just because I am black. diskriminatie lol ![]() *joke* ontopic: OMG Ik heb zin in de Salsa les morgen na vorig week ziek te zijn geweest ![]()
|
Verwijderd
|
OMG, ga ik naar een feestje...
Véél te laat, want ik ging eerst nog naar een voorstelling IN WAALWIJK of all places... OMG, is mijn fiets kapot, het ventiel, loopt langzaam leeg. OMG, ik met een ouderwetse fietspomp achterop toch op pad. OMG, komt er een enge neger langs terwijl ik daar sta te hannesen met m'n fietspomp en in mijn korte opwaairokje... OMG, ben ik uiteindelijk op het feestje. OMG, adt (?) ik twee Schrobbelèrtjes en giet ik vier biertjes achterover in nog geen twee uur. OMG, ga ik weer - vrij belabberd - terug op de fiets, band weer oppompen... OMG, onderweg nog een keer pompen, begeeft die fietspomp het. Wat een avond/nacht. En OMG, wat ben ik blij dat Backspace bestaat! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Omg op mijn werk scande ik een doos van ong 70x15x15 en die woog echt minstens 50 kilo
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb heel vaak een bloedneus en eenpaar keer 's avonds laat of 's nachts tijdens het uit gaan (Als het warm is gaat dat sneller).
één keer kwam er een mevrouw naar me toe, hier heb je mijn kaartje, je hoeft er niets mee te doen, maar als jer wilt stoppen kun je me altijd bellen, ik werk bij riagg. Dus ik legde haar uit dat ik vaker last van bloedneuzen heb en dat het dus niets te betekenen heeft, zegt ze 'mag ik je arm even zien, wil je je mouwen opstropen?' ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En OMG, Als ik uitga met m'n homies heb ik zo'n 3 bier in een half uur achter m'n kiezen. OMG, Ik voel me helemaal emo vandaag, want ik heb like een totally onbeantwoorde liefde 'nshit.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi optijd zijn #1878 Verwijderd | 500 | 19-06-2016 14:40 | |
De Kantine |
Wat is jouw laatste OMG!1!!!!! moment? #5 TopDrop | 500 | 19-06-2008 14:10 | |
Liefde & Relatie |
[Fototopic] Je vriend(in) en jij Mindfields | 501 | 24-05-2005 10:45 |