![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja; je bent cool ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
weten jullie allemaal van jezelf wanneer je hem eruit moet halen? want ik krijg ze er dus sowieso al niet *gaat oefnenen ofzo* maar stel al krijg ik sown mini erin dan weetik van mezelf tog nog neit wanneer dat ding er uit moet. (kan me neit voorstellen dat ik wat groters dan mini erin krijg..) Moet ik eerst zeker een weekend voor uittrekken ofzo om het te testen..?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het erin doen van z'n mini-ding is echt niet moeilijk, oefen onder de douche bv eens met een vinger en stop die er zo ver mogelijk in. Een mini-tampon is smaller dan een vinger dus dat past dan ook goed. Gewoon eens proberen, 't is echt niet pijnlijk of moeilijk ![]() Vandaag ongesteld geworden en nu gebruik ik ze dus echt voor het eerst (vorige keer was ik bijna niet meer ongesteld, heb hem ook maar een uurtje laten zitten ofzo). 't Gaat heel goed, moet wel nog eventjes uitvinden hoe ik hem het beste in kan doen... Hoe doen jullie dat trouwens? Staand? Zittend? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik snok hem er in iedere houding in, maar als je nog een beetje bang bent kun je misschien het best op je rug gaan liggen, omdat je je dan beter kunt ontspannen. Echt doorduwen tot je hem niet meer voelt gaat weer makkelijker als je op de WC zit, anders zijn je armen tekort..
|
Verwijderd
|
Ik up mijn oude topic maar weer even;
Ik ben nu totaal into tampons, ik breng ze nu ook al zittend in in plaats van staand. En gebruik de normale, in plaats van mini.. Dus dat gaat allemaal goed. Maar ik merk dat wanneer ik tampons draag, ik een 'opgeblazen' gevoel krijg in m'n buik. Hij borrelt de gehele tijd. Wanneer ik ze níet gebruik tijdens m'n menstruatie heb ik er geen last van. Kan dit kwaad? En soms heb ik het gevoel dat er iets langs de tampon loopt, kan dat? Ik heb qua absorbtie echt genoeg aan normaal... dus dat is het niet... Ik lek een minuscuul beetje door... mja... is dat normaal? Of moet ik toch een maatje groter gaan proberen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik had ze een keer toen ik op vakantie was. Bij mij werd ie niet echt breder trouwens, alleen langer. Ik wist het ook helemaal niet vantevoren, dus ik keek een beetje vreemd op ![]() Maar daarna heb ik maar andere gekocht, ik vond het maar vreemde dingen.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1.je kan hem er ook uithalen als ie niet helemaal is volgezogen. 2. je kan zonder zorgen de hele nacht met dat ding in slapen, want 's nachts bloed je niet zoveel omdat je horizontaal ligt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, tampons 's nachts zijn niets voor mij, ik bloed al bijna langs het maandverband ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als het er een beetje langssijpelt dan zit hij misschien niet goed. Wiebel hem eens in een andere positie.
Welke maat je nodig hebt hangt af van hoeveel je bloedt. Als je echt leegloopt en je moet hem na een uur alweer verwisselen, kun je beter aan de super gaan.
|
haha.....ik heb echt op de grond gelegen van het lachen...tampons zonder touwtje en mensen die um er verkeerd om in stoppen als ze niet zow helder zijn!! haha
![]() ![]() ![]() maarja...ik gebruik al drie jaar tampons....ben er echt verslaafd aan....zou echt niet meer zonder kunnen *heeft er nu ook een in*!! maar ik heb er vanaf het begin geen problemen mee gehad om hem in te doen....ging bij de eerste keer al goed! ik doe et 's nachts ook een in....want als ik maandverband gebruik dan zit ie 's morgens zowat op m'n hoofd geplakt...en dan lekt nog alles door...maar kan aan mij liggen dat ie niet goed op z'n plek blijft zitten! ik heb altijd super...want dan kan ik em er veel langer in laten zitten...en dat is op school wel wat handiger! als ik wil weten of ie vol zit dan pers ik altijd....hmm klinkt ook stom...maarja en dan merk ik of ie vol zit! heb trouwens nog nooit een gehad zonder touwtje of dat het touwtje eraf ging...ik doe automatisch voordat ik hem erin doe....doe ik trouwens gewoon zittend op de wc....een ruk aan het touwtje geven...kijken of ie vast zit! maarja...ik heb er iig nooit problemen mee gehad ofzo...ben echt wel blij dat ze er zijn...want maandverband dat is net een broekas in je broek....voor mij was de keuze dus snel gemaakt ![]()
||
Citaat:
Je zou een maat groter kunnen proberen (super of superplus). Ik lek op de eerste 2 dagen zelfs door met superplus ![]()
|
Hmm...ben ik hier de enige die tampons en maandverband tegelijk gebruikt? Dat vind ik namelijk echt veel fijner want dan voel je ook wanneer je tampon vol zit (dat verschilt bij mij nogal) en op school is het inderdaad ook lekkerder omdat ik dan tussendoor meestal niet naar de wc hoef.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar 'k vind het vooral heel fijn, tampons dus, omdat je het niet voelt lopen, zeg maar... Als je alleen maandverband gebruikt, voel je zo'n golf echt uit je komen... voelt echt gewoon goor, vind ik. Ik was dat een beetje zat; op m'n eerste drie dagen kon ik nooit fatsoenlijk opstaan na een tijdje gezeten te hebben, omdat het er dan weer uit leek te gutsen.. en met lopen ook... ik voelde me echt heel vies... Met tampons heb je dat gewoon níet, dat vind ik echt het grootste voordeel... Op school etc lijken tampons me ook fijner, omdat je dan gewoon rond kan rennen zonder bang te zijn dat het verkeerd op je maandverband terecht komt en net iets te ver op het randje etc etc etc... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |