Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Heel erg bedankt danique2 en Mortischa voor de info ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
succes |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik neem aan dat je de "netjes" kent, die lange poort en daarachter een klein winkeltje? en bij de dam in dat steegje zit nog een vaag winkeltje.
||
![]() |
Citaat:
2513 AK Den Haag tel: 070 365 57 36 denhaag@steppinout.nl bron: www.steppinout.nl ![]()
|
Ik zoek al heeeel lang een mooi plooirokje (schooluniform) tot boven de knie. Niet zwart of marine, ik denk meer aan donkerpaars, (heel) donkerrood. En als het ook nog betaalbaar is ben ik erg gelukkig. Ik hoef dus niet in van die speciale uniformwinkels te kijken. Niet dat ze daar uniformrokjes tot boven de knie hebben ofzo...
Maar wie weet waar ik die kan vinden? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() bedankt ![]()
||
![]() |
Citaat:
nou in utrecht heb je in een van de grote straten vlak bij het station (als je het station uitloopt dan is naast je de xenos ofzo, bij die uitgang, ga je naar rechts) dan heb je ergens links een britain, als je een stuk verder loopt heb je ergens links een winkel, das eigenlijk een poort met allemaal kleding aan de wanden hangen, daar loop je doorheen en dan kom je bij een winkeltje en die heet "netjes" is heel koel ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Misschien zie ik Masj, Roel (en Sofie) en Plien vrijdag in Utreg! Woehoe!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() winkels als c&a kun je trouwens ook gewoon kijken... daar hebben ze zon dingen vaak vooral als t straks tegen kerst gaat lopen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() docs... euh... traders pop misschien? (let ik nooit zo op... kweet wel zeker dat ze er 101 soorten converse allstars hebben ![]() |
![]() |
|
Hij is al half gesteld, maar mijn vraag is toch weer net wat anders:
Winkeltjes in A'dam die je eigenlijk helemaal niet mag missen omdat ze zo koel zijn, maar die je wel altijd mist omdat je totaal niet bekend bent in A'dam.. Ik weet nog net het waterloopplein te zitten, na 3 x vragen...
||
Citaat:
Geen idee of het er ook leuk uit ziet als je het buiten het hockeyveld aan hebt.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
nee ik kan je vertellen dat dat er echt niet uit ziet. te kort, dat broekje eronder en het stofje. echt ordinair gewoon als je dat overdag aandoet. maargoed ![]() (bij de hockey zuigen die dingen ook. meisjes moeten gewoon ook voor een broekje mogen kiezen vind ik. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hans Janmaat. Goed politcus en vooruitziener of Zwart schaap en rascist? Verwijderd | 217 | 25-12-2008 02:48 | |
Gevolgen van Fitna: deel 2 Mobius | 100 | 07-04-2008 22:35 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
De Kantine |
Terug naar juf Anne: knippen en plakken Nona | 283 | 16-05-2006 20:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Ik heb begrip voor Volkert (deel II) Kubstudent | 272 | 09-04-2003 10:36 |