Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Misschien is het gewoon toeval en/of denk ik te veel door, maar ik blijf jou in ieder geval in de gaten houden. ![]() Verder: ik heb het topic zojuist nog eens doorgelezen en ik ben niet echt iets noemenswaardigs tegengekomen. In de verdenkingen van Mr Soija zit wel iets (bijvoorbeeld de mogelijke verradersactie van Absinthe en Barabas' bescherming van Freezer - dit laatste vind ik overigens ook wel een beetje voor Sann opgaan), maar net als mijn speculatie van hierboven zijn ze nog iets te flinterdun. Ik denk dat we zelfs tot de uitslag van de volgende eetronde moeten wachten eer we iets bruikbaars tegenkomen, want als Freezer deze ronde wordt opgehangen, zijn we nog niet veel opgeschoten. Wel heb ik even de postcount van dit topic er op na geslagen, en er viel me meteen iets op: Toddish heeft welgeteld maar één post in dit topic, en dat is zijn "Ik doe mee!"-post. Dat is dus erbarmelijk slecht. Nu moet ik zeggen dat ik zelf nog niet eerder samen met hem in een spel heb gezeten; ik weet wel dat hij op het toneel is verschenen in spellen ná mijn laatste spel (van oktober/november 2009). Af en toe keek ik wel eventjes in die spellen en ik geloof dat hij in die spellen toch wel een behoorlijk stuk actiever was. Nee, ik wéét dat hij toen actiever was: zoek De Kantine maar op de zoekwoorden "Toddish + weerwolfspel" en je krijgt de spellen te zien waar hij aan meedeed (check vervolgens zijn postcount in die spellen). Hij had bij die spellen dus meer posts op zijn konto. Ik vind het een beetje jammer dat hij nu opeens zo stil is. Waarom? Een reden heeft hij daar namelijk nog niet voor opgegeven. Daarom stel ik voor dat, als Toddish zo stil blijft en wij bij hangronde #3 nog steeds geen fatsoenlijke verdachten hebben, we serieus moeten overwegen om hem op te hangen. Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Het is in dit stadium gewoon niet of nauwelijks mogelijk echt goede verdenkingen te maken. Maar er moet toch gehangen worden. Nou, dan maar slechte spelers.
|
Ik had geen beschikking over een computer sinds maandag. Vandaar dat ik zo stil was. Overigens begrijp ik goed dat mensen dat als een reden kunnen zien om op mij te stemmen. De eerste ronde heb ik mijn stem uit gebracht op niemand. Waar ik deze ronde op ga stemmen weet ik nog niet meot eerst nog hele lappen tekst door werken.
Edit: Er word gezegt dat ik in andere weerwolf spellen meer posts heb. Maar die post zijn niet gemaakt in het eerste stadium van het spel. Ik vind dat er weinig zinnigs valt te zeggen over 22 spelers die 'random' een stem uit moeten brengen. Ik heb nog niet genoeg spellen gespeeld om daar harde theoriën uit te kunnen halen.
Laatst gewijzigd op 04-02-2010 om 09:23. |
![]() |
|
Ik ga deze ronden dus 'wel' stemmen, aangezien ik nu weer thuis ben. Ik ga stemmen op iemand die op fizzle heeft gestemd. Ik vind het een kloote reden om iemand in de eerste ronde voor zo'n post er uit te gooien. Ik vind het ook niet zo tof om iemand er uit te gooien die het spel voor het eerst speelt. Freezer is natuurlijk ook weer zo'n mooie reden om een stem te lozen. JasperJD komt in aanmerking dus hij krijgt mijn stem.
||
Citaat:
|||||
Citaat:
![]() en ander geef ik je wel wat voorbeelden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Dit is ook een zeer goede reden. Citaat:
|
de uitslag van de eetronde had een stuk slechter kunnen zijn!!
waarschijnlijk ben ik nog niet ervaren genoeg om freezer zo irritant als de rest te vinden. maar voor mijn gevoel wordt hij vanaf punt een (voordat het spel begon) al door veel mensen "aangevallen" (misschien wel terecht) maar wat zijn spel denk ik niet ten goeden is gekomen. Verder denk ook ik niet dat freezer een wolf is. Hoewel ik ook nog geen heel sterk vermoeden heb wie wel een wolf is. Maar misschien is het wel beter om hem eruit te stemmen want dan gaat iedereen weer op zoek naar de weerwolven ipv zich druk te maken over freezer. Met dat gelijkspel, ik snap dat je er soms veel aan kan zien maar het zorgt er ook voor dat de wolven kunnen kiezen wie dood gaat. Denk dat Barabas wel gelijk heeft dat gelijkspel niet super nuttig is. Dus omdat ik geen briljante theorie over iemand anders heb ga ik mee op freezer.
|
Hoe graag ik ook Freezer eruit wil zien, gewoon omdat hij niet echt slim speelt, denk ik iig niet dat hij een wolf is. Wolven hadden hem echt beter geinstrueerd en anders zou hijzelf de verdenking toch ook niet zo op zichzelf leggen lijkt me.
Ik vind Uice verdacht. Als hij wolf zou zijn, zou het hem naast dat hij zelf al aangeeft dat paranoide een goede speelster is, ook goed uitkomen omdat hij zichzelf dan niet meer irl zou kunnen verraden. ![]()
|
Lieve weerwolfspelspelers,
Eikels! Dat jullie mijn lieve paranoide (masha <3) hebben opgegeten. Ik wilde graag nog een keertje het spel spelen en helaas is daar vroeg een einde aan gekomen, het was toch leuk hier nog even op bezoek te komen. Misschien tot ooit in een weerwolfspel in de toekomst, en voor de rest de welbekende groetjes. Liefs, Lisa.
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() We zijn inmiddels weer op een nieuwe pagina, dus bij deze volgt nu de update van het stemlijstje: Freezer JasperJD Severus Mr Soija Barabas Absinthe Siorin kleinmeisje Katje Batave * Uice Mr Soija Sann JasperJD Toddish Uice Tink * Abzg * VeGs Archont Allure ● Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier! ● Uitslag eerste eetronde: Paranoide & Bretlow
Laatst gewijzigd op 04-02-2010 om 20:41. Reden: Stem toegevoegd van: Sann & Uice, en VeGs' stemwisseling. Stem van Archont & Allure erbij. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ergens zie ik wel wat in de theorie van Tink over Juice. Para kan een bedreiging voor hem zijn, en daarnaast is het al vaker voorgekomen dat een wolf zijn metgezel (die uit het echte leven dus
![]() Abzg hou ik in mijn hoofd voor de volgende ronde, maar mijn stem op Freezer is al doorgegeven. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Als de spelleiders al zo dom zijn, dan is de kans even aanwezig dat ik een goede functie heb gekregen ![]() Ik moet zeggen dat ik door deze post Absinthe ook verdacht vind. Omdat ik van mezelf weet dat ik een goede functie heb. Dus ik hou Absinthe ook in mijn hoofd ![]()
|
Verwijderd
|
Mwah ik geloof niet zo in de theorie over Uice, redelijk voor de hand liggend dat ie Paranoide eruit zou gooien, en als ie wolf zou zijn zou ie dat toch juist niet doen omdat het voor de hand liggend zou zijn?
Ik stem op Mr. Soija. Omdat het rijtje mensen dat hij verdacht vind niet echt verdacht is voor mij (niet dat er al echt iets over te zeggen is) en ik het gevoel heb dat hij ons op het verkeerde been probeert te zetten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jee, ik vind het rot voor je dat het uit is met je vriend, maar je hoeft je niet zo aangevallen te voelen!
Daarnaast had Severus je ook al een keer om een reden gevraagd, en daar had je ook niet op geantwoord. En ik blijf jouw altijd terugkerende ´ik ben goed en omdat die zegt dat ik slecht ben, is die slecht´-argument nou ook niet bepaald overtuigend vinden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Sorry, ik vat alles een beetje overdreven op ![]() Nee, maar dat argument begrijp je eigenlijk pas als ik dood ben ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En verder is de redenering: ik ben goed dus wie mij slecht vindt is zelf slecht niet zo handig. Aangezien er best veel dorpelingen zijn die gewoon geen clue hebben en als je je dan verdacht gedraagt jou verdenken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Spelleider | 480 | 07-12-2011 09:07 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #70 Verwijderd | 500 | 29-06-2010 13:13 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 67 Geel | 500 | 19-03-2010 23:30 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 lid 3 Severus | 248 | 09-03-2010 00:37 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 lid 2 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 19:24 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |