Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2010, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Hallo.
Zei de ene ervaren speler tegen de andere ervaren speler
Advertentie
Oud 03-02-2010, 23:11
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Zei de ene ervaren speler tegen de andere ervaren speler
Het is algemeen bekend dat ik wolf ben. Hou je maar niet van de domme, jij hebt net zo goed een weerwolf-pm gekregen.
Oud 03-02-2010, 23:13
Verwijderd
Oh ja, dat is waar ook...
Oud 03-02-2010, 23:37
Verwijderd
Humbug Het was eerst van 'w00t tovenaar', maar toen werd ik opeens geliefde. Wat wel jammer was, want ik had zin om voor de dorpelingen te spelen. Ben ik daar net aan gewend en zit ik in 'w00t tovenaar en geliefde'-modus, ga ik dood.

Maar goed, op zich een gunstige uitslag voor beide partijen.

Veel plezier met de rest van het spel, allen.
Oud 03-02-2010, 23:50
Severus
Severus is offline
Citaat:
Hallo.
Weet je wat ik me al afvraag sinds ik zag dat de wolven Paranoide opgegeten hebben? Ik zei al in deze post dat het feit dat Paranoide opgegeten is, duidt op het feit dat er tenminste één ervaren weerwolf is. Raad eens op wie ze gestemd had? Op jou. Het was de eerste ronde, dus in principe zegt dat nog helemaal niks. Maar ervan uitgaande dat jij een weerwolf bent, en dan ook eentje die ervaren is, zou het best kunnen dat je je medeweerwolven hebt overtuigd om een ervaren speler als Paranoide preventief op te eten. Vervolgens plaats je dan zelf een zogenaamde stem op Paranoide in het topic, daarmee hopend dat de dorpelingen zouden denken dat het veel te obvious is dat jij haar als wolf al meteen zou elimineren na haar stem op jou (en de dorpelingen je voorlopig dus als onschuldig bestempelen). Dat is momenteel de enige verdenking die ik bij elkaar kan sprokkelen, maar tegelijkertijd kan die ook juist in jouw voordeel pleiten, want er is nog een andere mogelijkheid: door Paranoide te eten hebben de weerwolven hebben jou zo verdacht willen maken (omdat zij op jou gestemd had), in de hoop dat de dorpelingen dat zouden opmerken en je zouden ophangen. Dus voor hetzelfde geld kan je ook onschuldig zijn.

Misschien is het gewoon toeval en/of denk ik te veel door, maar ik blijf jou in ieder geval in de gaten houden.

Verder: ik heb het topic zojuist nog eens doorgelezen en ik ben niet echt iets noemenswaardigs tegengekomen. In de verdenkingen van Mr Soija zit wel iets (bijvoorbeeld de mogelijke verradersactie van Absinthe en Barabas' bescherming van Freezer - dit laatste vind ik overigens ook wel een beetje voor Sann opgaan), maar net als mijn speculatie van hierboven zijn ze nog iets te flinterdun. Ik denk dat we zelfs tot de uitslag van de volgende eetronde moeten wachten eer we iets bruikbaars tegenkomen, want als Freezer deze ronde wordt opgehangen, zijn we nog niet veel opgeschoten.

Wel heb ik even de postcount van dit topic er op na geslagen, en er viel me meteen iets op: Toddish heeft welgeteld maar één post in dit topic, en dat is zijn "Ik doe mee!"-post. Dat is dus erbarmelijk slecht. Nu moet ik zeggen dat ik zelf nog niet eerder samen met hem in een spel heb gezeten; ik weet wel dat hij op het toneel is verschenen in spellen ná mijn laatste spel (van oktober/november 2009). Af en toe keek ik wel eventjes in die spellen en ik geloof dat hij in die spellen toch wel een behoorlijk stuk actiever was. Nee, ik wéét dat hij toen actiever was: zoek De Kantine maar op de zoekwoorden "Toddish + weerwolfspel" en je krijgt de spellen te zien waar hij aan meedeed (check vervolgens zijn postcount in die spellen). Hij had bij die spellen dus meer posts op zijn konto. Ik vind het een beetje jammer dat hij nu opeens zo stil is. Waarom? Een reden heeft hij daar namelijk nog niet voor opgegeven.

Daarom stel ik voor dat, als Toddish zo stil blijft en wij bij hangronde #3 nog steeds geen fatsoenlijke verdachten hebben, we serieus moeten overwegen om hem op te hangen.

Citaat:
Ik wil ook even zeggen dat ik de komende dagen wat afweziger ben.
Waarom precies? Kun je ons een plausibele reden geven, die ons misschien ervan overtuigt dat je dit niet gewoon zomaar zegt? Er zijn wel vaker mensen afwezig om de één of andere reden, maar die nemen tenminste nog de moeite om te zeggen waarom.
Oud 04-02-2010, 00:54
Verwijderd
Nou, ik durf te wedden dat Archont stiekem een feestje aan het vieren is, want de vreselijke geliefden zijn eruit. Mooie uitslag, al had ik het helemaal niet verwacht. Oh well, ik kom dan ook nooit op DK, misschien is het dat..

Ik kan nog steeds niet echt een goede reden vinden om op iemand te stemmen, dus ik ben ook geneigd mee te gaan op freezer. Vooral omdat we nu al zo'n beetje 4 pagina's over hem aan het 'zeuren' zijn en hij heeft nog geen enkele reactie gegeven op onze vragen en opmerkingen. (Het zou dus heel goed kunnen dat hij wel wolf is en dat zijn medewolven hem hebben gezegd zijn mond te houden zodat hij geen andere wolven verraad? Of misschien denk ik teveel.)

Dus, ik stem ook op freezer.
Oud 04-02-2010, 04:08
VeGs
VeGs is offline
Allereerst: never-nooit-niet dat ik op Freezer ga stemmen, zelfs al kom ik dan op tig 'verdachtenlijstjes'
Gezien de hetze tegen hem, al vanaf het begin, geloof ik dus absoluut niet dat hij wolf is. Vrij vervelend dat hij irritant is, maar datzelfde geldt ook voor een Toddish, die bijvoorbeeld nog niet gestemd heeft.

Waar zijn we nou in vredesnaam mee bezig? Laten we vooral iedereen die waarschijnlijk dorpeling is, maar irritant speelt, er uit flikkeren. Hoe wil je het de wolven nog makkelijker maken?

Ik heb nooit echt geloofd dat Fizzle echt kwaadaardig was; zelfde geldt nu voor Freezer. Een newbie die wolf is, doet vaak beter zijn best, en wolven/verraders hadden wel eerder in gegrepen als hij wolf is.
Ik ga voor een van de spelers die zowel de hetze naar Freezer als naar Fizzle (subtiel) op lopen te drijven. Al die argumenten dat het voordelig is voor ons is heel leuk en aardig, maar uiteindelijk is het vooral voordelig voor de wolven.

En die personen die het meest opvallen, in mijn ogen, zijn: Mr. Soija, ondanks zijn gewisselde stem, en Archont.

Eens zien... Ik stem: Mr. Soija. En dat is 1) omdat ik Archont beloofd heb om hem niet gelijk aan te vallen. En dat is uiteraard een kut-argument, dus daarom 2) vooral omdat ik het een typische Soija-wolvenzet vind om op dat moment van stem te wisselen.

Stél, dat er een wolf staat onder Allure, dan is het een gewaagde, maar leuke zet om jezelf minder verdacht te maken.

Citaat:
Meestal zijn het de wolven die na een eetronde roepen "ik wist het wel". En ik vond Katje al matig verdacht.
Absinthe, Barabas, Katje. En Batave. Mijn verdachten.
Al ben ik het hier dan wel weer eens met Soija, dus Katje is ook een optie.

Maar momenteel ga ik voor Soija.
Oud 04-02-2010, 07:12
Uice
Uice is offline
Citaat:
Allereerst: never-nooit-niet dat ik op Freezer ga stemmen, zelfs al kom ik dan op tig 'verdachtenlijstjes'
Gezien de hetze tegen hem, al vanaf het begin, geloof ik dus absoluut niet dat hij wolf is.
Niemand stelt dat hij wolf is.

Citaat:
Vrij vervelend dat hij irritant is, maar datzelfde geldt ook voor een Toddish, die bijvoorbeeld nog niet gestemd heeft.

Waar zijn we nou in vredesnaam mee bezig? Laten we vooral iedereen die waarschijnlijk dorpeling is, maar irritant speelt, er uit flikkeren.
Iedereen is waarschijnlijk dorpeling.

Het is in dit stadium gewoon niet of nauwelijks mogelijk echt goede verdenkingen te maken. Maar er moet toch gehangen worden. Nou, dan maar slechte spelers.
Oud 04-02-2010, 08:40
Toddish
Toddish is offline
Ik had geen beschikking over een computer sinds maandag. Vandaar dat ik zo stil was. Overigens begrijp ik goed dat mensen dat als een reden kunnen zien om op mij te stemmen. De eerste ronde heb ik mijn stem uit gebracht op niemand. Waar ik deze ronde op ga stemmen weet ik nog niet meot eerst nog hele lappen tekst door werken.

Edit: Er word gezegt dat ik in andere weerwolf spellen meer posts heb. Maar die post zijn niet gemaakt in het eerste stadium van het spel. Ik vind dat er weinig zinnigs valt te zeggen over 22 spelers die 'random' een stem uit moeten brengen. Ik heb nog niet genoeg spellen gespeeld om daar harde theoriën uit te kunnen halen.

Laatst gewijzigd op 04-02-2010 om 09:23.
Oud 04-02-2010, 09:06
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik stem niet op freezer. Snap niet waarom iedereen hem zo verdacht vind..

Of heb ik een hele belangrijke post gemist?
Oud 04-02-2010, 09:12
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:

Als je alles nou doorleest snap je het prima of je leest gewoon de post van Uice
Oud 04-02-2010, 09:20
Toddish
Toddish is offline
Ik ga deze ronden dus 'wel' stemmen, aangezien ik nu weer thuis ben. Ik ga stemmen op iemand die op fizzle heeft gestemd. Ik vind het een kloote reden om iemand in de eerste ronde voor zo'n post er uit te gooien. Ik vind het ook niet zo tof om iemand er uit te gooien die het spel voor het eerst speelt. Freezer is natuurlijk ook weer zo'n mooie reden om een stem te lozen. JasperJD komt in aanmerking dus hij krijgt mijn stem.
Oud 04-02-2010, 09:22
Uice
Uice is offline
Citaat:

Niemand vindt hem verdacht. Ik snap niet waarom je niet gewoon leest.
Oud 04-02-2010, 09:25
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ja maar. Ik heb toch liever een wolf er uit dan een dorpeling die vervelend speeld.
Oud 04-02-2010, 09:26
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik ga deze ronden dus 'wel' stemmen, aangezien ik nu weer thuis ben. Ik ga stemmen op iemand die op fizzle heeft gestemd. Ik vind het een kloote reden om iemand in de eerste ronde voor zo'n post er uit te gooien. Ik vind het ook niet zo tof om iemand er uit te gooien die het spel voor het eerst speelt. Freezer is natuurlijk ook weer zo'n mooie reden om een stem te lozen. JasperJD komt in aanmerking dus hij krijgt mijn stem.
Graag dat jij ook leest want we hebben toch echt een rede om Freezer eruit te gooien

en ander geef ik je wel wat voorbeelden.

Citaat:
Toen je galg zei moest ik aan galgje denken.
Citaat:
Nou eigenlijk heb vanmiddag effe gestemd en denk er nu pas weer aan.
21:17

Citaat:
Ik weet het zeker.
Het wordt fizzle
Oud 04-02-2010, 09:26
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ja maar. Ik heb toch liever een wolf er uit dan een dorpeling die vervelend speeld.
fucking hell zeg

In dit vroege stadium is het haast onmogelijk om er direct een wolf uit te halen zeker met zoveel spelers!
Oud 04-02-2010, 09:35
Toddish
Toddish is offline
Citaat:
Graag dat jij ook leest want we hebben toch echt een rede om Freezer eruit te gooien

en ander geef ik je wel wat voorbeelden.

21:17
Lijkt me in dit stadium van het spel niet heel erg gevaarlijk. Lijkt meer op een persoon die niet heel snugger om gaat met het spel. Maar de posts van fizzle en van Abzg (vorige spel) waren ook niet de meest handige en van hen is ook gebleken dat ze niet wolf waren.
Oud 04-02-2010, 09:38
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Lijkt me in dit stadium van het spel niet heel erg gevaarlijk. Lijkt meer op een persoon die niet heel snugger om gaat met het spel. Maar de posts van fizzle en van Abzg (vorige spel) waren ook niet de meest handige en van hen is ook gebleken dat ze niet wolf waren.
Als je nou eens alles leest!

Dit is ook een zeer goede reden.

Citaat:
Het lijkt me duidelijk dat ik bij de volgende ronde ook op Freezer ga stemmen, want doelbewust mijn met bloed, zweet en tranen gemaakte stemlijstjes verneuken vat ik natuurlijk niet licht op. Voor de rest natuurlijk voor de al in den treure genoemde redenen, en dan vooral om die goeie van Archont: áls hij een goede functie heeft, kan de leerling zijn functie zo overnemen. Persoonlijk denk ik echter dat Freezer ofwel echt een n00b is, of een dorpeling; in dat laatste geval heeft hij misschien net als Fizzle-fluffy gewoon geen zin om het spel als dorpeling te spelen. Of hij is de jager en wil al zo snel mogelijk iemand kunnen afschieten, dan heeft hij zijn pleziertje al gehad en hoeft hij geen tijd te verdoen aan actief deelnemerschap (lees: lange theorieën lezen en actief meediscussiëren). Hoe dan ook is een ongemotiveerde speler niet gewenst in dit spel.

Wel vind ik het een nadeel dat we het de wolven nu wel gemakkelijk maken. Nu is dat gelukkig nog niet zo erg, omdat we in een vroeg stadium van het spel zitten. Maar het lijkt me duidelijk dat als iedereen en masse op Freezer gaat stemmen, de wolven zich natuurlijk nog gemakkelijker kunnen verstoppen tussen die massa mensen. Met als resultaat: dan hebben we straks na de hangronde Freezer er wel uit, maar zullen we niet zoveel uit de stemlijst van hangronde #2 kunnen halen en zijn we dus amper een stap verder. Maar dat is dan een offer dat we moeten brengen: we moeten er immers niet aan denken om een speler als Freezer er in een later stadium en in het heetst van de strijd er nog in te hebben, want dan laat hij het afweten in tijden van nood. Dus beter nu opruimen dan later.
Oud 04-02-2010, 09:39
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oké. Zeg maar wie er wolf is.
Oud 04-02-2010, 10:51
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
de uitslag van de eetronde had een stuk slechter kunnen zijn!!

waarschijnlijk ben ik nog niet ervaren genoeg om freezer zo irritant als de rest te vinden.
maar voor mijn gevoel wordt hij vanaf punt een (voordat het spel begon) al door veel mensen "aangevallen" (misschien wel terecht) maar wat zijn spel denk ik niet ten goeden is gekomen.

Verder denk ook ik niet dat freezer een wolf is. Hoewel ik ook nog geen heel sterk vermoeden heb wie wel een wolf is. Maar misschien is het wel beter om hem eruit te stemmen want dan gaat iedereen weer op zoek naar de weerwolven ipv zich druk te maken over freezer.

Met dat gelijkspel, ik snap dat je er soms veel aan kan zien maar het zorgt er ook voor dat de wolven kunnen kiezen wie dood gaat. Denk dat Barabas wel gelijk heeft dat gelijkspel niet super nuttig is. Dus omdat ik geen briljante theorie over iemand anders heb ga ik mee op freezer.
Oud 04-02-2010, 11:01
Verwijderd
Om dezelfde redenen als genoemd in de post boven mij schaap ik wel mee op freezer. Ik stem nu, want ik weet niet of en hoeveel tijd ik nog online ben voor vanavond.
Oud 04-02-2010, 11:18
Tink*
Tink* is offline
Hoe graag ik ook Freezer eruit wil zien, gewoon omdat hij niet echt slim speelt, denk ik iig niet dat hij een wolf is. Wolven hadden hem echt beter geinstrueerd en anders zou hijzelf de verdenking toch ook niet zo op zichzelf leggen lijkt me.

Ik vind Uice verdacht. Als hij wolf zou zijn, zou het hem naast dat hij zelf al aangeeft dat paranoide een goede speelster is, ook goed uitkomen omdat hij zichzelf dan niet meer irl zou kunnen verraden. Dit is natuurlijk niet een heel goede reden, maar zoals hierboven ook staat wat hij tegen Abzg postte, dat vind ik raar. Ik denk dat ik op hem ga stemmen.
Oud 04-02-2010, 11:26
Verwijderd
Freezer kan natuurlijk altijd nog verrader of heks zijn, want daarbij wordt hij niet geïnstrueerd door medeslechteriken. En nu er geen leerling meer is om de slechterikentaak over te nemen, is het ook zeker niet verkeerd om die types eruit te werken.
Oud 04-02-2010, 11:28
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik denk dat ik dan met Tink* mee ga. Het is geen super goede rede, maar ik vind het beter dan een -op dit moment nog niet zo'n goede spelende- freezer er uit te spelen.
Oud 04-02-2010, 11:42
Bretlow
Bretlow is offline
Lieve weerwolfspelspelers,

Eikels! Dat jullie mijn lieve paranoide (masha <3) hebben opgegeten. Ik wilde graag nog een keertje het spel spelen en helaas is daar vroeg een einde aan gekomen, het was toch leuk hier nog even op bezoek te komen. Misschien tot ooit in een weerwolfspel in de toekomst, en voor de rest de welbekende groetjes.

Liefs,

Lisa.
Oud 04-02-2010, 11:42
Batave
Batave is offline
Citaat:
Hoe graag ik ook Freezer eruit wil zien, gewoon omdat hij niet echt slim speelt, denk ik iig niet dat hij een wolf is. Wolven hadden hem echt beter geinstrueerd en anders zou hijzelf de verdenking toch ook niet zo op zichzelf leggen lijkt me.

Ik vind Uice verdacht. Als hij wolf zou zijn, zou het hem naast dat hij zelf al aangeeft dat paranoide een goede speelster is, ook goed uitkomen omdat hij zichzelf dan niet meer irl zou kunnen verraden. Dit is natuurlijk niet een heel goede reden, maar zoals hierboven ook staat wat hij tegen Abzg postte, dat vind ik raar. Ik denk dat ik op hem ga stemmen.
Ik vind dat niet een rare of verdachte post. Ook de reden dat paranoide opgegeten is omdat hij zichzelf dan niet zou kunnen verraden lijkt me wel heel sterk. Op dit moment is er niemand die er verdacht uitsteekt, als dat om zeven uur ook niet het geval is zal ik op Freezer stemmen zoals ik eerder heb aangegeven(ik moet namelijk na zeven uur eten en werken).
Oud 04-02-2010, 13:01
Uice
Uice is offline
Citaat:
Volgens mij denkt niemand dat hij wolf is.

Citaat:
Hoezo is het raar wat ik tegen Abzg postte? Als zij zegt dat ze liever een wolf eruit wil dan een slechte speler, dan zeg ik: goed, zeg maar wie er wolf is en dan stem ik daar wel op. Maar op dit moment heb ik nog geen een degelijk argument tegen wie dan ook gehoord. Dus stem ik gewoon op de slechtste speler.
Oud 04-02-2010, 13:15
Allure
Allure is offline
Geliefden eruit.

En wat zijn er alweer veel theorieën gepost, straks even doorlezen.
Oud 04-02-2010, 13:27
Severus
Severus is offline
Citaat:
Edit: Er word gezegt dat ik in andere weerwolf spellen meer posts heb. Maar die post zijn niet gemaakt in het eerste stadium van het spel.
Dat is zo, het was voor mij meer een manier om te illustreren dat je bij die spellen in ieder geval actiever was. Maar goed, blijkbaar was het echt overmacht in jouw geval en ik zie dat je nu al de goede weg op bent gegaan wat betreft posts, dus jou ophangen vanwege inactiviteit lijkt me nu niet meer zo prangend.

We zijn inmiddels weer op een nieuwe pagina, dus bij deze volgt nu de update van het stemlijstje:

Freezer
JasperJD
Severus
Mr Soija
Barabas
Absinthe
Siorin
kleinmeisje
Katje
Batave *
Uice
Allure

Mr Soija
VeGs
Sann

JasperJD
Toddish

Uice
Tink *
Abzg *
VeGs
Archont
Allure

Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier!
Uitslag eerste eetronde: Paranoide & Bretlow

Laatst gewijzigd op 04-02-2010 om 20:41. Reden: Stem toegevoegd van: Sann & Uice, en VeGs' stemwisseling. Stem van Archont & Allure erbij.
Oud 04-02-2010, 13:30
Allure
Allure is offline
Nou, het moge duidelijk zijn dat Freezer eruit gaat.
Oud 04-02-2010, 13:34
Verwijderd
Ergens zie ik wel wat in de theorie van Tink over Juice. Para kan een bedreiging voor hem zijn, en daarnaast is het al vaker voorgekomen dat een wolf zijn metgezel (die uit het echte leven dus ) opat. Maar aan de andere kant... vind ik Abzg stukken verdachter dan Uice. Ze leest posts amper, gaat in op dingen waar ze de context dus totaal niet van weet en reageert vervolgens niet op opmerkingen daarover. (mensen die haar wijzen op het feit dat ze niet goed leest) En nu vind ik haar wel lekker makkelijk achter Tink aanlopen om op Uice te gaan stemmen, die misschien dus wel helemaal geen slechterik is. En daarnaast - stomme en flauwe theorie, maar toch - was Abzg in het vorige spel de dorpeling die riep dat ze het jammer vond dat ze nu alweer dorpeling was. Toen vloog ze er om die opmerking ook nog eens meteen de eerste ronde uit. Wie weet hebben de spelleiders haar deze keer getroost met een functie, en de kans is heel aanwezig dat dat een slechte functie is.

Abzg hou ik in mijn hoofd voor de volgende ronde, maar mijn stem op Freezer is al doorgegeven.
Oud 04-02-2010, 13:56
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Maar aan de andere kant... vind ik Abzg stukken verdachter dan Uice. Ze leest posts amper, gaat in op dingen waar ze de context dus totaal niet van weet en reageert vervolgens niet op opmerkingen daarover. (mensen die haar wijzen op het feit dat ze niet goed leest)
Ik heb gezegt dat ik afweziger ben. En als je het zo nodig wil weten; het is uit met mijn vriend en school gaat slecht. Dus met mijn gedachten ben ik er niet helemaal bij nee.

Citaat:
En nu vind ik haar wel lekker makkelijk achter Tink aanlopen om op Uice te gaan stemmen, die misschien dus wel helemaal geen slechterik is.
Oké. Dat mag je vinden. Achja. We zullen het wel zien.

Citaat:
En daarnaast - stomme en flauwe theorie, maar toch - was Abzg in het vorige spel de dorpeling die riep dat ze het jammer vond dat ze nu alweer dorpeling was. Toen vloog ze er om die opmerking ook nog eens meteen de eerste ronde uit. Wie weet hebben de spelleiders haar deze keer getroost met een functie, en de kans is heel aanwezig dat dat een slechte functie is.
Omg dit is echt de meest domme theorie die ik ooit gehoord heb

Als de spelleiders al zo dom zijn, dan is de kans even aanwezig dat ik een goede functie heb gekregen

Ik moet zeggen dat ik door deze post Absinthe ook verdacht vind. Omdat ik van mezelf weet dat ik een goede functie heb. Dus ik hou Absinthe ook in mijn hoofd
Oud 04-02-2010, 13:59
Verwijderd
Mwah ik geloof niet zo in de theorie over Uice, redelijk voor de hand liggend dat ie Paranoide eruit zou gooien, en als ie wolf zou zijn zou ie dat toch juist niet doen omdat het voor de hand liggend zou zijn?

Ik stem op Mr. Soija. Omdat het rijtje mensen dat hij verdacht vind niet echt verdacht is voor mij (niet dat er al echt iets over te zeggen is) en ik het gevoel heb dat hij ons op het verkeerde been probeert te zetten.
Oud 04-02-2010, 14:00
Verwijderd
Jee, ik vind het rot voor je dat het uit is met je vriend, maar je hoeft je niet zo aangevallen te voelen!
Daarnaast had Severus je ook al een keer om een reden gevraagd, en daar had je ook niet op geantwoord.

En ik blijf jouw altijd terugkerende ´ik ben goed en omdat die zegt dat ik slecht ben, is die slecht´-argument nou ook niet bepaald overtuigend vinden
Oud 04-02-2010, 14:01
Verwijderd
Overigens irriteer ik me, net als kleinmeisje, nog niet zo aan freezer. Wss met dezelfde reden Wil nu vooral proberen de dorpelingen erin te houden en ik denk dat Freezer dorpeling is.
Oud 04-02-2010, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Mwah ik geloof niet zo in de theorie over Uice, redelijk voor de hand liggend dat ie Paranoide eruit zou gooien, en als ie wolf zou zijn zou ie dat toch juist niet doen omdat het voor de hand liggend zou zijn?
Of reverse psychology
Oud 04-02-2010, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Of reverse psychology
Jullie hebben dit spel te vaak gespeeld.
Oud 04-02-2010, 14:08
Verwijderd
Je kunt een weerwolfspel nooit te vaak spelen

Met een beetje ervaring weet je snel genoeg wat manieren waarop wolven 'kunnen denken' en zo'n reverse psychology is helemaal niet zo'n onlogische manier van denken voor wolven.

Laatst gewijzigd op 04-02-2010 om 14:14.
Oud 04-02-2010, 14:11
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Jee, ik vind het rot voor je dat het uit is met je vriend, maar je hoeft je niet zo aangevallen te voelen!
Daarnaast had Severus je ook al een keer om een reden gevraagd, en daar had je ook niet op geantwoord.

En ik blijf jouw altijd terugkerende ´ik ben goed en omdat die zegt dat ik slecht ben, is die slecht´-argument nou ook niet bepaald overtuigend vinden
Deze theorie doet ze al heel lang en ik vind het zelf ook ontzettend vervelend.
Oud 04-02-2010, 14:12
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:

Ja ik was van plan om daar nog op te reageren alleen heb er nog niet echt tijd voor gehad.

Sorry, ik vat alles een beetje overdreven op

Nee, maar dat argument begrijp je eigenlijk pas als ik dood ben Want dan zul je zien dat ik goed ben, en dat het niet slim is (tenzij je wolf bent) om mij verdacht te maken
Oud 04-02-2010, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar dat argument begrijp je eigenlijk pas als ik dood ben Want dan zul je zien dat ik goed ben, en dat het niet slim is (tenzij je wolf bent) om mij verdacht te maken
Maar kijk.. dat kan iedere wolf wel zeggen natuurlijk
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Deze theorie doet ze al heel lang en ik vind het zelf ook ontzettend vervelend.
Ja, en toevallig heeft mijn theorie in de meeste gevallen ook gewerkt ja
Verwijderd
Citaat:
Je kunt een weerwolfspel nooit te vaak spelen

Met een beetje ervaring weet je snel genoeg wat manier waarop wolven 'kunnen denken' en zo'n reverse psychology is helemaal niet zo'n onlogische manier van denken voor wolven.
Ok. Ik neem het mee voor de volgende stemronde
Oud 04-02-2010, 14:15
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ja, en toevallig heeft mijn theorie in de meeste gevallen ook gewerkt ja
Het is geen theorie het is dom geblaat! Als iedereen met dat argument zou komen zou het Weerwolfspel geen hond aan zijn
Oud 04-02-2010, 14:18
Bright Blue
Bright Blue is offline
Je noemde het zelf een theorie beste JasperJD. Ik zeg alleen dat ik Absinthe in mijn hoofd hou en dat ik haar post verdacht vind. Qua gevoel denk ik niet dat ze een wolf is, maar aan gevoel heb je nooit zo veel in het wwspel
Oud 04-02-2010, 14:19
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Je noemde het zelf een theorie beste JasperJD. Ik zeg alleen dat ik Absinthe in mijn hoofd hou en dat ik haar post verdacht vind. Qua gevoel denk ik niet dat ze een wolf is, maar aan gevoel heb je nooit zo veel in het wwspel
En je hebt er ook weinig aan om te zeggen dat je goed bent want zo werkt het nou eenmaal niet!
Oud 04-02-2010, 14:28
Bright Blue
Bright Blue is offline
JasperJD ik vind je een beetje onaardig reageren. Je doet alsof ik heel erg dom ben.
Oud 04-02-2010, 14:34
Batave
Batave is offline
Citaat:
En daarnaast - stomme en flauwe theorie, maar toch - was Abzg in het vorige spel de dorpeling die riep dat ze het jammer vond dat ze nu alweer dorpeling was. Toen vloog ze er om die opmerking ook nog eens meteen de eerste ronde uit. Wie weet hebben de spelleiders haar deze keer getroost met een functie, en de kans is heel aanwezig dat dat een slechte functie is.
Ik dacht dat het verdelen van rollen willekeurig ging ?
Oud 04-02-2010, 14:35
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ja ik was van plan om daar nog op te reageren alleen heb er nog niet echt tijd voor gehad.

Sorry, ik vat alles een beetje overdreven op

Serieus, als blijkt dat jij een hele goede functie hebt zoals ziener ga ik je echt slaan, want dan zijn dit soort dingen wel heel dom om te zeggen. Ik deed het vorige spel ook, insinueren dat ik bane was en geen ziener zodat ze me niet zouden eten, maar dat was na het kloppen van allerlei theorieën en dat zien de wolven ook wel. Als nu blijkt dat jij ook ziener bent en nu al een beetje zit te insinueren van: oh je moet me niet hangen/eten want ik heb een functie!111 zomaar uit het niets zou dat wel heel stom zijn.

En verder is de redenering: ik ben goed dus wie mij slecht vindt is zelf slecht niet zo handig. Aangezien er best veel dorpelingen zijn die gewoon geen clue hebben en als je je dan verdacht gedraagt jou verdenken.
Oud 04-02-2010, 14:40
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ja dat begrijp ik. Maar zo bedoel ik ook niet. Dat van "wie mijn slecht vind is zelf zlecht en niet zo handig"

Regels voor berichten