Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
*Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() A Hard Day's Night (1964) Zojuist gezien. Ja, lekker, hè! Heerlijke, geweldige muziek, volume helemaal open en genieten maar. De scènes daar tussenin zijn meestal erg grappig. De Beatles zijn lekker bijdehand en ad rem. Ze zijn natuurlijk geen professionele acteurs en dat merk je zeker. De bijrollen zijn goed gecast en zorgen voor nog meer humor. Toch komen de 'sketches' soms geforceerd over, mede door eerder genoemde onprofessionaliteit. De massahysterie van de meiden bij het laatste concert is indrukwekkend. De film vliegt voorbij, geen minuut verveling, maar geen meesterwerk, natuurlijk. Ik ben het wel eens met de 7,5 op IMDb. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nouja, op gelijk niveau als Norbit, gok ik zo. Misschien iétsjes kijkwaardiger. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kleine Teun Jammer dat het qua beelden minder mooi was dan ik van het gewend ben, voor de rest heb ik me er echt mee kunnen vermaken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
[QUOTE]Larry Flint schreef op 25-03-2007 @ 17:15 :
V for Vendetta Sin City Beide niet voor de eerste keer maar ze blijven te gaaf. /QUOTE] V for Vendetta is NIET gaaf. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik denk dat als je die film hebt afgekeken je dat cijfer herziet. Persoonlijk vind ik het 1 van de betere films die ik ooit heb gezien, ja je leest het goed ![]() Niet alleen vanwege het acteerwerk, vooral vanwege de thema's die ons allen treft: seks, liefde en de dood op een luchtige echte manier weergegeven, zonder enige vorm van emotionaliteit of intensiteit te verliezen, wow. Als klap op de vuurpijl een einde die je even doet denken en die film doet herleven. Ik heb er een levensherinnering bij! (walchelijk overdreven) Me zekers nabestellen bij bol ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jarhead maar weer eens gezien want die was op tv. Blijft geweldig, scène met het paard en de brandende oilwells blijft favoriet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik vond hem geniaal..(science of sleep) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film, bitches. Welke film. (nummero zoveel +1) DanielC | 3 | 06-04-2007 11:50 |