![]() |
||
![]() |
Citaat:
Den Haag ligt eigenlijk een stuk boven Vlissingen als ik het goed heb in de provincie recht boven Zeeland weet je wel? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ok dan ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ja dat kan, Ik woon ook in Eindhoven
We hoeven ook niet met de hele gangbang ( ![]() Ouders? Zeg gewoon dat we een meidenmeeting hebben van Scholieren.com Ze hoeven toch niet per se te weten waar het op uit kan draaien? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zoiets dus ![]() ![]() En voor morgan en Iamadarkangel... gewoon komen, zoals ik al eerder zei, het is gewoon een onderonsje voor meiden, mocht je op die dag zelf niet willen kussen, big deal, this maar dat je dan weer eventjes van huis weg bent ![]() Volgens mij kunnen jullie er wel een erg gezellige dag van maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja duh, natuurlijk gaat het bij zulke IMHO toch wel absurde zaken om geilheid. De eerste orgie uit liefde moet nog komen........................ Het is gewoon ontkenning om er geen gozers bij te willen: zo lijk jij geen 'viespeuk'. Nou, je bent net zoerg als die 95% van de heren die jij zeer irritant vindt
||
Citaat:
hmmm, sowwy, maar ik is Internationalist onder accnount van een liev meisje ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
hoi hoi
ben ik ook weer even... ik wil ook heel graag komen. Ik hoop alleen dat het verder bij mij in de buurt is, want ik heb geen geld om te reizen...ik ben altijd blut Een meeting is best maf, dus ik heb er wel zin in!!!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hmz, misschien als we een keer niet in Utrecht afspreken. Geen geld voor. Ik stem voor Almelo ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() zo ja dan stem k daar ook voor ![]() en ga maar gewoon mee ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() doen we t op een zondag?? of in de vakantie (eind april begin mei) |
![]() |
||
Citaat:
![]() moete we plekje opzoeke waar niemand komt ![]() erges buite /bos/heide?? weetikveel, alset tenminste mooi weer is of we duike gewoon de wc's in oppet station ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Leukste post van de dag Yoshimare | 500 | 21-09-2008 15:13 | |
Seksualiteit |
In de reprise. Bimeiden? Phileine | 137 | 11-02-2004 10:07 | |
Seksualiteit |
S.com Bi-jongens meeting? Verwijderd | 43 | 04-08-2003 10:07 | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit gezoend, erg?? ydnew | 295 | 29-05-2003 18:56 | |
Seksualiteit |
Ieks ik ga hier nu even heeeel open zijn:D Schrik niet.. Verwijderd | 122 | 12-04-2002 21:58 |