Oud 01-06-2003, 14:08
Firefly182
Firefly182 is offline
ik denk dat ik dat heb. Als ik naar de wc moet dan doet het plassen echt pijn, zo'n branderig gevoel.

Is dus volgens mij een blaasontsteking. Maar gaat zoiets uit zichzelf voorbij of moet je echt naar de dokter? Ik ga liever niet naar de dokter als het niet nodig is.
Oud 01-06-2003, 14:26
Verwijderd
Veel drinken, cranberry-sap of sinaasappelsap. Goed uitplassen.
Als het dan over een dag of twee nog niet stukken minder is, toch echt even naar je huisarts. Als je er te lang mee rond loopt, kan het een nierbekkenontsteking worden, en dat is het echt niet waard.
Wanneer je koorts krijgt, ook meteen naar de dokter.

Veel succes
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 14:27
Qimm
Qimm is offline
In principe krijg je er een kuurtje voor. Maar je kan het proberen zonder. Heeel veel drinken, naar de wc gaan als je aandrang voelt en goed uitplassen. Sinasappelsap is ook goed ervoor!
Maar ik zou je toch adviseren even langs de dokter te wandelen Vang wat (ochtend) urine op, meestal hoef je niet op het spreekuur te komen maar het wordt gewoon onderzocht. En als er dan uit komt dat je een blaasontsteking hebt dan krijg je een kuurtje
Oud 01-06-2003, 15:32
Firefly182
Firefly182 is offline
okee dan. Loop er wel langer mee trouwens, een week ofzo denk ik. Ik zeik me rot, maar toch is het nog nie over....
Oud 01-06-2003, 15:36
Verwijderd
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 01-06-2003 @ 16:32:
okee dan. Loop er wel langer mee trouwens, een week ofzo denk ik. Ik zeik me rot, maar toch is het nog nie over....
Dan moet je wel naar de huisarts, langer dan drie dagen moet je er niet mee rondlopen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 17:27
ekki
ekki is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 01-06-2003 @ 16:36:
Dan moet je wel naar de huisarts, langer dan drie dagen moet je er niet mee rondlopen.
Ik heb er weken (of maanden zelfs misschien) mee rondgelopen. Ik geloof dat ik er nu eindelijk helemaal vanaf ben. Ik heb die tijd cranberrytabletten geslikt en cranberrysap gedronken en veel water gedronken.
M'n huisarts was er niet zo blij mee dat ik het zo oploste, maar toen ik vertelde dat ik er wel vanaf was, vond ze het toch wel weer goed van me (ik was namelijk naar m'n huisarts geweest om te vragen of zij iets alternatiefs wist, maar dat wist ze dus niet). Maar inderdaad: als je koorts krijgt naar de huisarts gaan. De ontsteking kan namelijk overgaan naar je nieren en dan heb je een best groot probleem (=heel pijnlijk!).

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten