Oud 31-08-2003, 21:49
Cheungie
Cheungie is offline
Haai ik ben hier nieuw en k vroeg me af hebben jullie wel eens blunders gehad tijdens 't vrijen. Ik niet sinds ik maagd ben maar jah dat komt nog wel
laterzz
Oud 31-08-2003, 22:04
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
sinds je maagd bent?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 22:35
never mind
never mind is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef op 31-08-2003 @ 23:04:
sinds je maagd bent?
vorig leven was ze nog niet maagd... en tja sinds ze weer maagd is... *is irritant*

Grote blunder... eeehm *denkt denkt* volgens mij heb ik die nog niet gehad, behalve niet merken dat ie klaar kwam en dan vragen of ie al gekomen was ofzo, maar das toch niet heel erg?
Oud 31-08-2003, 22:51
Verwijderd
Citaat:
de ijsprinses schreef op 31-08-2003 @ 23:04:
sinds je maagd bent?
Over anglicismen gesproken
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 06:25
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
ik heb weleens een knietje gehad van een jongen omdat ik hem per ongeluk kietelde (dat knietje was per ongeluk omdat zijn knie in een reflex omhoog schoot).
verder was mijn eerste pijpbeurt niet zo'n succes omdat ik door jeugdig enthousiasme te hard zoog en trok en die arme jongen het de volgende dag nog voelde.
gaat allemaal stukken beter nu, soms gaat er weleens wat mis, maar een beetje humor bij de seks is best leuk eigenlijk, dus het is niet erg.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 07:04
Some
Some is offline
jazeker, als we op elkaar liggen dan maakt onze buik en klets beweging soms waardor je een gek geluid hoort...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 07:09
Verwijderd
Citaat:
Some schreef op 01-09-2003 @ 08:04:
jazeker, als we op elkaar liggen dan maakt onze buik en klets beweging soms waardor je een gek geluid hoort...
Vind je dat een blunder? Je ontkomt toch nauwelijks aan dat soort geluiden?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 08:42
never mind
never mind is offline
Citaat:
Para! schreef op 01-09-2003 @ 08:09:
Vind je dat een blunder? Je ontkomt toch nauwelijks aan dat soort geluiden?
Hehe ik wou net zeggen, dan maak ik achter elkaar door alleen maar blunders
Oud 01-09-2003, 09:08
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Some schreef op 01-09-2003 @ 08:04:
Nog beter: lucht die meekomt en van die wind geluiden gaat maken Zijn geen blunders, heeft iedereen last van.

Wat betreft mijn blunders: keer uit bed gelazerd (bleek dichter bij de rand te liggen dan ik dacht), regelmatig m'n partner een knietje o.i.d. gegeven. Ergste was nog die keer dat m'n piemel in het verkeerde gat schoot, dat was erg pijnlijk voor d'r.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 11:02
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-09-2003 @ 10:08:
Ergste was nog die keer dat m'n piemel in het verkeerde gat schoot, dat was erg pijnlijk voor d'r.
maar als t "erin schoot" dan lijkt t me dat t wel soepel ging?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 11:12
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
betrapt worden......

uit bed vallen
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 11:31
Verwijderd
Gestoord worden door een bijdehante vriendin die niet de moeite nam om te kloppen, maar dat is niet echt een blunder van mijzelf, dat was gewoon teringlomp van dat kind. Zeker niet normaal opgevoed.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 11:54
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ilsje schreef op 01-09-2003 @ 12:02:
maar als t "erin schoot" dan lijkt t me dat t wel soepel ging?
Definieer soepel? Ja, ze was zo nat dat het erg makkelijk naar binnen glibberde ja, maar haar kringspier werd gewoon in een keer opgerekt, terwijl we daar, als het al lukte, meestal een stuk langer over deden.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 12:55
poesiefox
poesiefox is offline
Yup, verkeerde gat ja. Voor je het weet zit in ieder geval de eikel er bijna in, en dat is niet my idea of fun, daar is dat ding van hem echt te groot voor

Verder: al die knietjes die ik de arme jongen al in zijn zakie gegeven heb, de elleboogpeuten in zijn gezicht, de tanden in zijn schedel.

Ik heb wel eens per ongeluk met een scherp randje van een vullng langs iets geraspt wat dat niet leuk vond....ik zal het niet eens letterlijk zeggen jongens.

Verder hebben we de luchtongelukjes, die bijna nooit meer voorkomen sinds we een iets andere techniek hanteren, die subtieler, lekkerder, heftiger en trager is. Wippen als een konijn vind ik niet lekker, sorry. Hard en diep, ja, maar niet supersnel en ondiep.

Eh, ik ben een keer vlak voor het moment supreme opgehouden omdat ik vond dat ik hem liever in me wilde, en daar bleek dat het toen helemaal niet meer lukte....aaargh! Zo frustrerend.

Die buikplakgeluiden, (glup!,) hebben we ook niet veel, omdat ik verre van vet ben en veel langs zijn buik beweeg. En altijd boven zit, dus...

En af en toe een bloedbad op zijn tijd. Dan slachten we de geit.

Ah, ook erg: als hij er vlak voor het moment daar is, eruit glipt omdat we te wild bewegen in een verkeerde hoek. Dat kost je je orgasme hoor. Zonde, zonde.
Oud 01-09-2003, 12:59
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 01-09-2003 @ 13:55:
Ah, ook erg: als hij er vlak voor het moment daar is, eruit glipt omdat we te wild bewegen in een verkeerde hoek. Dat kost je je orgasme hoor. Zonde, zonde.
Yuh, vooral doggystyle wil me dat nog wel 'es overkomen, erg vervelend, gebeurt ook meestal net op het punt dat je klaar gaat komen, omdat je bewegingen dan wat ongecontroleerder worden.

Wat betreft het 'verkeerde gat'. In mijn enthousiasme stootte ik nogal hard, en zat 'ie er voor ongeveer 10cm in. Je kunt wel begrijpen dat de lust toen in een klap voorbij was.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 13:05
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-09-2003 @ 13:59:
Yuh, vooral doggystyle wil me dat nog wel 'es overkomen, erg vervelend, gebeurt ook meestal net op het punt dat je klaar gaat komen, omdat je bewegingen dan wat ongecontroleerder worden.

Wat betreft het 'verkeerde gat'. In mijn enthousiasme stootte ik nogal hard, en zat 'ie er voor ongeveer 10cm in. Je kunt wel begrijpen dat de lust toen in een klap voorbij was.
Oei, hoe lang heb je toen op de bank moeten slapen?

( ik heb er ook wel eens een over de volle keiharde 17 bij 4 centimeter er recht ingesnokt gekregen. Nat genoeg en wijd genoeg, maar gewoon nog niet opgerekt genoeg in de diepte. Dan krijg je me een klap op je eierstokken...dan gil ik echt. Hij schrikt zich dan helemaal rot, want normaal vind ik hard en diep juist lekker( op het laatst ja), dan beginnen we in een te makkelijke houding. In een wat raardere hoek met meer weerstand wordt het meer opgebouwd.
Oud 01-09-2003, 13:13
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 01-09-2003 @ 14:05:
Oei, hoe lang heb je toen op de bank moeten slapen?
Nou, ze heeft wel flink van zich afgemept ja

Ook erg: de volgende morgen kreeg ze dankzei mij d'r vingers tussen de duur
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 14:57
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-09-2003 @ 14:13:
Nou, ze heeft wel flink van zich afgemept ja

Ook erg: de volgende morgen kreeg ze dankzei mij d'r vingers tussen de duur
En jij vraagt je nog af waarom ze tegenwoordig je ex-vriendin is? Levensgevaarlijk om jou als vriendje te hebben! Ik zou maar snel van die kinder beschermdingetjes aanschaffen als ik jou was, anders durft je nieuwe liefde er niet eens meer naar binnen, nu ze dit weet.

Nou ja, afmeppen. Doe ik ook niet, het ging toch per ongeluk.
Oud 01-09-2003, 16:37
Boef
Boef is offline
toen ik voor't eerst met een jongen in bed lag en zo een beetje vaag aan't strelen was enzo voelde ik iets hards (z'n stijve dus.). Maar ik dacht dat ik ergens aan de zijkant van z'n lichaam was, en dat er dus een heupbot oid op die plek moest zitten. Dus toen vroeg ik wat dat was (Gewoon een beetje verkeerde orientatie enzo)...Echt onwijs dom kwam dat over, maar gelukkig had ie't niet door en dacht ie dat ik een grapje maakte
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 18:40
droppie
droppie is offline
Citaat:
never mind schreef op 31-08-2003 @ 23:35:
vorig leven was ze nog niet maagd... en tja sinds ze weer maagd is... *is irritant*

Grote blunder... eeehm *denkt denkt* volgens mij heb ik die nog niet gehad, behalve niet merken dat ie klaar kwam en dan vragen of ie al gekomen was ofzo, maar das toch niet heel erg?
ohw....haha, dat heb ik ook een keer gehad!!! toen wist ik ook niet dattie al gekomen was magoed....dat is idd niet zo erg...
toch?!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 18:44
Verwijderd
Citaat:
*booh* schreef op 01-09-2003 @ 17:37:
toen ik voor't eerst met een jongen in bed lag en zo een beetje vaag aan't strelen was enzo voelde ik iets hards (z'n stijve dus.). Maar ik dacht dat ik ergens aan de zijkant van z'n lichaam was, en dat er dus een heupbot oid op die plek moest zitten. Dus toen vroeg ik wat dat was (Gewoon een beetje verkeerde orientatie enzo)...Echt onwijs dom kwam dat over, maar gelukkig had ie't niet door en dacht ie dat ik een grapje maakte

heb jij effe mazzel dat ie t anders opvatte
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 22:20
Verwijderd
Och

Een broertje van meneer die een paar keer binnen komt rennen tijdens de eerste keer dat je seks hebt met elkaar en die even later een smsje stuurt of het lekker was en dat er 2 vriendinnen van hem zaten te wachten.. Dan voel je je toch redelijk ongemakkelijk bij het voorgesteld worden..

Bij dezelfde ex zn beste vriend die binnen komt wandelen omdat ie zn sjek was vergeten en die vraagt of we naar buiten komen als we klaar zijn en die we vervolgens buiten horen gillen "kim en stig komen zo, ze zijn nog even aan het neuken"

Verder nog het gebruikelijke van het bed afpleuren, een uiterst spastische beweging door plotselinge kramp, met het hoofd tegen elkaar opknallen, elkaar te heftig willen zoenen met als gevolg een tandenbotsing en zo zijn er zoveel kleine dingetjes..
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 23:02
Verwijderd
Op vakantie in een klein romantisch hotelletje met een kraakbed. En dan staat de volgende morgen de hele hotelcrew je lachend aan te kijken en elkaar aan te stoten.

Maar echte blunders? Mwoh, ik dacht vroeger wel eens als ik "droog" naar binnen ging dat ie in het verkeerde gat zat, zat mijn vriendin daarna te vertellen dat ik het zo vreemd vond dat ze dat uit zichzelf deed, en dhoe ze wist dat ik dat wel wilde enzo, de arme schat had geen idee waar ik het over had

En natuurlijk de al vaker aangehaalde diverse mensen die kamer komen binnenlopen-incidenten.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 12:03
horsepills
horsepills is offline
Citaat:
[D0RIEN] schreef op 01-09-2003 @ 07:25:
ik heb weleens een knietje gehad van een jongen omdat ik hem per ongeluk kietelde (dat knietje was per ongeluk omdat zijn knie in een reflex omhoog schoot).
verder was mijn eerste pijpbeurt niet zo'n succes omdat ik door jeugdig enthousiasme te hard zoog en trok en die arme jongen het de volgende dag nog voelde.
gaat allemaal stukken beter nu, soms gaat er weleens wat mis, maar een beetje humor bij de seks is best leuk eigenlijk, dus het is niet erg.
jeugdig enthousiasme
en ja: humor tijdens sex is vet enz.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten