![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarom vindt iedereen het hier lief, maar uitgerekend zij niet! Ach jah, misschien loop ik haar nog tegen het lijf.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ach ja, van ik eerder de standaard dingen. Je bent verliefd op een meisje, gaat op het juiste moment lekker dicht bij elkaar zitten, zoals in een goeie gewone vriend-vriendin relatie. Zitten we zo heel gezellig te lullen over vanalles, lachen alom. Waarop zij in een lachbui zegt: moet je eens weten, ik zou nooit of te nooit samen met je willen zijn! (geen idee hoe het precies ter sprake kwam, maar dat zei ze plots) waarop ze echt de slappe lach krijgt.... zo standaard is dat eigenlijk niet, wat een fucking blunder ![]() Zeker als je in acht neemt dat ik nog nooit iemand zo graag heb gezien als haar...ach ja, dikke shit. En ook toen ik iets gehad had met een meisje van op reis. Zij had na 2 maand met mij iets met haar beste vriend. Op zich gunde ik haar dat wel maar ik heb haar wel een belachelijk sentimentele sms gezonden...(ik die nooit een gsm gebruik) Vond ze een beetje raar, ik heb haar niet meer gezien nadien, maar op msn praten we wel nog, wel zelden, maar goed.
Laatst gewijzigd op 24-01-2005 om 15:32. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nu moet jij wel je blunder posten! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar als je het nog eens leest dan zie je dat ik niet haar hart wilde veroveren maar dat ik gewoon een beetje aan het flirten was. Ik heb ik haar een half jaar niet meer gesproken na het kaart-incident.... |
![]() |
||
Citaat:
(ik kan me niet zo fantastisch verwoorden maar ja)
||
Citaat:
Dus eigenlijk heb ik nooit iemand geprobeerd te veroveren.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar dat van die bloem is wel erg lief hoor ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat was jou blunder? Moet je natuurlijk wel posten he ![]()
||
Citaat:
Mijn ex-vriendjes heb ik leren kennen met uitgaan op shows of op school en sjah dan was eigenlijk wel gelijk duidelijk dat de aantrekking wedersijds was. Dus toen gingen we uit en van het een kwam het ander... Helaas voor jou geen blunders dus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() wist die vriend dan toch uiteindelijk dat het van jou kwam?? ik heb trouwens niet echt blunders gemaakt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn eigen blunder: ik wilde een mooi meisje laten weten wat ik voor haar voelde, en ik zag haar aankomen..... Dus ik wilde op haar aflopen, en ik vergat de glazen deur, waar ik dan ook keihard tegenaan denderde, poging maar gestaakt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Beter uitkijken dus.
|
|