Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2002, 21:00
MQ
MQ is offline
als jij je er beter door in je vel van gaat voelen dan geef ik je groot gelijk, waarom ergens kut over voelen terwijl het niet nodig is.
succes ermee
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 21:33
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
en veel plezier dermee.
Oud 15-11-2002, 21:35
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Wrrom post je dit eigenlijk? Je krijgt er alleen gezeur mee.
Oud 16-11-2002, 08:35
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Wrrom post je dit eigenlijk? Je krijgt er alleen gezeur mee.
Helemaal niet, ik krijg duidelijk ook steun.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 08:36
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
a new noise schreef:
helemaal niet puberaal en/of flauw bedoelt
maar misschien kun je eens een (normale) foto posten waar je verhouding billen/borsten te zien is...?

ik weet dat het iets voor je zelf is..maar toch.
Ik heb geen scanner oid.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 14:24
Yamyam
Yamyam is offline
Wat heb je dan dat je dat wil?
Toch niet gewoon omdat ze klein zijn he?
Kost bergen geld, en ik vind het tamelijk zonde.
Ik heb zelf ook geen supergrote, maar GODZIJDANK niet; moet ik daar mijn hele leven mee sjouwen.
Uhm, en ga je dan meteen over naar maatje d, of houd je het simpel? ( dan heb ik er tenminste nog enigzins respect voor over)
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 15:06
Dissolute
Dissolute is offline
Citaat:
Vampiria schreef:

Natuurlijk laat ik me goed informeren en laat ik alleen het beste in mijn lichaam stoppen, ook al kost dat een fortuin..(4200 euro)
Oud 16-11-2002, 16:22
Iduna
Iduna is offline
Ik zou geen 4200 euro uitgeven aan 'nieuwe borsten' maar goed, dat is mijn mening.

Van welke cup naar welke ga je eigenlijk? Nou iig veel suc6 en ik hoop dat ze mooi worden en mooi blijven.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 17:13
DarkCat
DarkCat is offline
Mijn borsten zijn overigens ook nog gegroeid toen ik 17 was. Ik had vanaf ongeveer mn 13e/14e al een b-cup, en toen ik na mijn anorexia periode weer terugkwam op mn gemiddelde gewicht, had ik opeens meer dan een b-cup..
Oud 16-11-2002, 18:09
neilpryde
neilpryde is offline
Borsten zijn toch niet zo belangrijk? Het gaat mee om het innerlijk vind ik, als dat goed zit boeit het niet. Maarja het is je eigen keuze en suc6 ermee, ik zou het niet doen (als ik een vrouw was), omdat ik vind dat de risico's toch ook wel groot zijn als het fout gaat.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 18:41
the_conquer
the_conquer is offline
Ziek als je ergens niet tevreden over bent ga je toch niet jezelf laten verplatischeren?? Zonde. Bovendien je kan je volgende vliegreis dan vergeten
Oud 16-11-2002, 19:10
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Helemaal niet, ik krijg duidelijk ook steun.
dat is geen antwoord.
Oud 16-11-2002, 19:22
Verwijderd
ik vind het goed at je het doet, en ook dat je dit op het forum plaatst
de meningen zijn duidelijk verdeelt, dus je krijgt niet alleen maar gezeur
ik weet niet precies welke cup je nu hebt, of welke je krijgt, maar ik snap wel dat als je zo ongeveer helemaal geen borsten hebt, je ze laat vergroten
ik weet niet of ik het zelf gedaan zou hebben, maar jij in iedergeval veel succes
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 11:01
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef:

het bezorgt mij rugpijn, heel veel verdriet, aangegapen worden en truitjes die ik niet pas, geen leuke bh's die je kunt kopen, want die gaan maar tot B/C, klote opmerkingen naar je hoofd en je eigen dood schamen in het zwembad...

ik zou namelijk heel graag een borstverkleining willen.
Dat kan toch ook worden vergoed..? Die rugpijn alleen al, ik zou het wel weten, succes ermee

@ vampiria: *deelt mening MQ* heel veel succes *duimt voor je*
Oud 17-11-2002, 13:21
Verwijderd
Als je voor jezelf het gevoel hebt dat het noodzakelijk is, als je met die onzekerheid over jezelf echt niet normaal kunt leven, en als je zeker weet dat je ná een borstvergroting een stuk zekerder over jezelf bent en zo je levensgeluk vergroot, dan moet je het zeker doen...

Borstvergrotingen omdat grote borsten 'in de mode' zijn, of gewoon omdat iedereen het heeft (zie Amerika), vind ik persoonlijk uit den boze. Maar als je écht zo onder je borsten lijdt dat je niet anders kúnt dan zo'n ingreep, wat het ook kost, dan is het mijns inziens niets anders dan het laten verkleinen van grote flaporen o.i.d. Daar hoor je niemand over, terwijl hier wel commentaar op geleverd wordt. Beetje hypocriet.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 14:20
Verwijderd
grappig hier hoe mensen snel over dingen heenlezen...

zij zegt: 4200 euro..

iemand in een post erna zet er per ongeluk een 0 bij, en iedereen denkt dat het 42000 kost....

lees toch eens goed mensen *lol*
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 14:26
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef:
grappig hier hoe mensen snel over dingen heenlezen...

zij zegt: 4200 euro..

iemand in een post erna zet er per ongeluk een 0 bij, en iedereen denkt dat het 42000 kost....

lees toch eens goed mensen *lol*
t stond er zo wel eerst hoor, ze heeft t daarna veranderd.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 17:07
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:
t stond er zo wel eerst hoor, ze heeft t daarna veranderd.
owwh ok, ik dacht al
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 23:18
Gatara
Gatara is offline
k heb het idee dat de mannelijke reacties nog het meest intelligent waren.

WAAROM? in godsnaam? Als je nu je borsten preventief had moeten verwijderen (om borstkanker te voorkomen, bv.) en je zou dan silicone erin stoppen, kan ik het begrijpen.

Maar waarom zou je jezelf moeten gaan verminken en vooral pijnigen voor iets wat nog lang niet afgerond is (dat duurt nog zon drie jaar)? Wil je per se van die ronde borsten waarbij te overduidelijk te zien zijn dat ze nep zijn? Waarmee je niet fatsoenlijk onder water kan duiken ?
Denk je dat je daarmee geaccepteerd zult worden in de maatschappij?
Ja wellicht als: goh, die heeft lekker tieten! van een stelletje gore eikels aan de bar.
Is dat soms wat je wilt? Geroepen worden omdat je lekker tieten hebt? Of wil je soms gewaardeerd worden om WIE je bent en niet om hoe je eruit ziet?

Och, ik geloof dat je jezelf nog niet eens waardeert. Misschien zou je inderdaad eerst eens respect voor jezelf moeten opbrengen. Het is moeilijk (je bent ook nog in je pubertijd dus dan is het zeker) om je lichaam als je daar niet tevreden mee bent, te accepteren. Maar geloof me, dat komt er nog aan. En ja, soms heb je van die momenten waar je je lelijk voelt. Soms heb je van die momenten waarop je denkt van: goh, dit zou ik wel veranderd willen hebben en dit ook. Maar als je dat zou doen: ben JIJ het dan nog wel? Jij bent het die bij zon lichaam hoort. Zo hebben jouw ouders je gevormd. Moet je dan iets gaan beteren aan de creatie van je ouders? omdat jij (of de maatschappij) meent dat dat mooier is? Leer toch eens tevreden te zijn met wat je hebt, in plaats van met wat je niet hebt.

De wereld is toch ooh zo materialistisch en egoistisch ingesteld. Als men toch eens bij zichzelf te rade zou gaan om te ondervinden dat dit echt niet tot een betere wereld zal leiden.

Nouja. Ik vind het een domme actie van jou. Zeker omdat je ervoor zoveel geld uitgeeft.
Je moet hetzelf maar weten. Hoop alleen niet dat wij het via onze ziekenfondspremies moeten betalen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 23:27
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Milk schreef:
Iedereen oordeelt hier nu wel heel makkelijk, maar zolang je er zelf niet mee zit weet je niet hoe het is. Klinkt cliche, is wel waar.
Het is HAAR lichaam, zij beslist erover.
Maar ik vind het wel erg veel geld hoor en ik weet niet of ik ooit vrijwillig me zou laten opereren, dus als het echt niet noodzakelijk is.
Maar ja als je er geestelijk zo onder lijdt.. tis een moeilijke kwestie.. enb iedereen zegt wel zo makkelijk van 'echte schoonheid zit van binnen", maar face it mensen: iedereen kijkt in bepaalde mate naar het uiterlijk, de een wat meer dan de ander.. dus.
Mm,.. was ook ontevreden met m'n AA toen ik 17 was.
Maar dat was omdat ik het gevoel had dat ik nog lichamelijk
een kind was en geen vrouw.
Was ook een beetje langzaam met dat veranderen
want nu ben ik inmiddels 6 kilogram aangekomen en zijn mijn
borsten naar A gegaan.
Tjsa.. dat was toen ik 21 was.

Sommige mensen evoluren nou eenmaal langzamer van kind tot vrouw

Overigens had ik mezelf geaccepteerd vanaf mijn 18e. Kreeg wat meer wijsheid over mijzelf toen ik zo op mezelf woonde. Grin. En ben nu erg blij met mijn lichaam

Als ik jou was zou ik sowieso maar wachten (en ik hoop dat je het noooooooooit zult doen)
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 10:36
)Vampje(
)Vampje( is offline
OK, nog een keer voor alle duidelijkheid:

*Ik doe het voor mezelf
*Ik wil ze niet rond, maar in een natuurlijke vorm
*Het kost 4200 euro en dat betaal ik per maand
*Ik heb nu 75 a/b, wil een volle c.

Dank u.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 10:52
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
OK, nog een keer voor alle duidelijkheid:

*Ik doe het voor mezelf
*Ik wil ze niet rond, maar in een natuurlijke vorm
*Het kost 4200 euro en dat betaal ik per maand
*Ik heb nu 75 a/b, wil een volle c.

Dank u.
Je kunt ook die 4200 Euro storten op een rekening voor voedsel in zuidelijk afrika.

Jezus,..... cup a/b 75. Waar zeur je over?

Btw, had graag een reactie van je op (wat ik in een eerdere posting geschreven heb):

"Maar als je dat zou doen: ben JIJ het dan nog wel? Jij bent het die bij zon lichaam hoort. Zo hebben jouw ouders je gevormd. Moet je dan iets gaan beteren aan de creatie van je ouders? omdat jij (of de maatschappij) meent dat dat mooier is? Leer toch eens tevreden te zijn met wat je hebt, in plaats van met wat je niet hebt."

Laatst gewijzigd op 18-11-2002 om 10:54.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 12:43
Verwijderd
Ik heb ook 75 A/B (zit er heel erg tussenin, A is net te klein, B is net te groot) had mijn zus ook toen ze zeventien was, mijn moeder ook. Mijn zus is nu 23 en heeft een volle C, al zeker 2 jaar... 't Kan dus echt nog goed veranderen en A/B is helemaal niet zo klein hoor, vrij normaal rond je zeventiende.. Vriendin van me (ook zeventien) heeft echt nog bijna niets, twee kleine uitsteekseltjes, kan je geen borsten noemen, mjaa... ze kunnen echt nog ongelofelijk gaan groeien tussen je 17de en 22ste...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 13:07
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Je kunt ook die 4200 Euro storten op een rekening voor voedsel in zuidelijk afrika.

Jezus,..... cup a/b 75. Waar zeur je over?

Btw, had graag een reactie van je op (wat ik in een eerdere posting geschreven heb):

"Maar als je dat zou doen: ben JIJ het dan nog wel? Jij bent het die bij zon lichaam hoort. Zo hebben jouw ouders je gevormd. Moet je dan iets gaan beteren aan de creatie van je ouders? omdat jij (of de maatschappij) meent dat dat mooier is? Leer toch eens tevreden te zijn met wat je hebt, in plaats van met wat je niet hebt."
Dat maakt me eigenlijk weinig uit. Ik wil me graag gelukkig voelen en ja, dat word ik vast en zeker als ik blij ben met mijn lijf. Voor mij is dat heel belangrijk.

Citaat:
Andijvie schreef:
Ik heb ook 75 A/B (zit er heel erg tussenin, A is net te klein, B is net te groot) had mijn zus ook toen ze zeventien was, mijn moeder ook. Mijn zus is nu 23 en heeft een volle C, al zeker 2 jaar... 't Kan dus echt nog goed veranderen en A/B is helemaal niet zo klein hoor, vrij normaal rond je zeventiende.. Vriendin van me (ook zeventien) heeft echt nog bijna niets, twee kleine uitsteekseltjes, kan je geen borsten noemen, mjaa... ze kunnen echt nog ongelofelijk gaan groeien tussen je 17de en 22ste...
Ja, als ik dat zo hoor heb je best gelijk. Wat vollere borsten zitten ook wel in de familie... Maar ik heb al deze maat vanaf mijn dertiende, dus laten we hopen dat het nog wat meer wordt dan...

Mijn vriend kwam overigens laatst met de suggestie dat we een samenlevingscontract moeten hebben, omdat het anders niet op zijn naam kan.. Je moet namelijk een vast inkomen hebben, en dat heb ik niet, dus daarom moet het op naam van mijn vriend. Maar volgens mij heeft hij gelijk en kan ik niet zomaar zeggen:'Zo, dit is mijn vriend en hij betaalt het voor me.'
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 13:28
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Dat maakt me eigenlijk weinig uit. Ik wil me graag gelukkig voelen en ja, dat word ik vast en zeker als ik blij ben met mijn lijf. Voor mij is dat heel belangrijk.
Maar waarom voel je je nou niet gelukkig?
Dat is me eigenlijk nog steeds niet duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 14:47
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Maar waarom voel je je nou niet gelukkig?
Dat is me eigenlijk nog steeds niet duidelijk.
Omdat ik me schaam voor mijn 'borsten'.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 15:49
Verwijderd
Hmm, waarom schaam je je voor ze? Omdat je ze te klein vindt?
Hmm, tja, ik wil ze ook wel groter, zeker een C, maar laat ze niet vergroten, koop gewoon een beetje een stevige BH die het allemaal wat groter doet lijken tot ik ze van mezelf zo groot heb... Maar echt schamen kan ik me er niet voor, ja kijk, ik vind het ook niet echt borsten, omdat ze vrij rond zijn en voor geen meter hangen, ze steken gewoon naar voren, maar ja, alleen mijn vriend en ik krijgen dat echt te zien, dus... kan er zeker mee leven
Hoe kwam je trouwens op het idee ze echt te laten vergroten in plaats van gewoon een beetje een dikke BH aan te trekken die ze een cupje groter maakt? Ben echt heel benieuwd...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef:

Overigens had ik mezelf geaccepteerd vanaf mijn 18e. Kreeg wat meer wijsheid over mijzelf toen ik zo op mezelf woonde. Grin. En ben nu erg blij met mijn lichaam

Sommige (veel??) mensen lukt dat gewoon niet.. tis jammer maar helaas. Wel knap van jou though
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef:
[B]Maar echt schamen kan ik me er niet voor, ja kijk, ik vind het ook niet echt borsten, omdat ze vrij rond zijn en voor geen meter hangen, ze steken gewoon naar voren, maar ja, alleen mijn vriend en ik krijgen dat echt te zien, dus... kan er zeker mee leven
wees blij dat ze niet hangen juist. vind ik persoonlijk mooier dan de zogenaamde hangers..
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef:
wees blij dat ze niet hangen juist. vind ik persoonlijk mooier dan de zogenaamde hangers..
Mja, ik vind van die stijve dingen er wat kinderlijk uitzien... ik wil ze later niet écht hebben hangen, maar iig niet zo gigantisch puntig...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 16:35
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Andijvie schreef:

Hoe kwam je trouwens op het idee ze echt te laten vergroten in plaats van gewoon een beetje een dikke BH aan te trekken die ze een cupje groter maakt? Ben echt heel benieuwd...
Oh, ik draag die BH's wel hoor, maar dan is het nog maar schijn.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Oh, ik draag die BH's wel hoor, maar dan is het nog maar schijn.
idd, lijkt me toch nep aanvoelen hoor..
kan me voorstellen dat je het laat doen, als je het zo graag wilt, en je denkt dat het beter bij je lichaam past...
je moet er zelf een goed gevoel over hebben, heb schijt aan iedereen die het er niet mee eens is

ik zou het zelf overigens niet doen, lijkt me doodeng
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 17:14
ekki
ekki is offline
Vampiria, vanaf 18 kunnen borsten nog best wel groeien. Ik ben nu 19 en de afgelopen anderhalf jaar zijn m'n borsten nog best wat gegroeid. En tot je 21e (of misschien zelfs tot je 23e) blijven je borsten groeien.

Als je ontevreden bent met je borsten en je ervoor schaamt, zou ik als ik jou was toch nog eventjes wachten tot je 23 bent. Dan is het bijna zeker dat je borsten wel zijn uitgegroeid en ze niet meer groter worden. Ik denk dat je dan pas met zekerheid kan zeggen of je het echt groot genoeg vindt of niet.

Staan je ouders er niet achter? Die kunnen namelijk toch garant voor jou staan met de betaling? Het lijkt me niet dat je vriend dat zou hoeven doen. Of je moet dat natuurlijk per sé willen.

Verder vind ik dit inderdaad een egoïstische maatschappij en kan ik er niet bij dat mensen zoveel geld uitgeven voor zoiets, terwijl er zo veel mensen op deze wereld zijn die lijden om wat voor reden dan ook.

Maar het is allemaal jouw beslissing en als je er zelf achter staat moet je het vooral doen.
Oud 18-11-2002, 17:28
Evito
Evito is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Dan zit je probleem niet op je borst maar vanboven. Als jij zegt: Ik doe het voor mijzelf, dan verbeter ik jou graag tot 'ik doe het voor mijn lichaam'. Jouw geest is daarbij niet geholpen. Werkelijk geluk komt niet van het lichaam maar van je geest, van boven. Je helpt jezelf misschien denken dat je gelukkig bent, maar werkelijk heb jij nog geen schaduw van het werkelijke geluk gezien.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:
Dan zit je probleem niet op je borst maar vanboven. Als jij zegt: Ik doe het voor mijzelf, dan verbeter ik jou graag tot 'ik doe het voor mijn lichaam'. Jouw geest is daarbij niet geholpen. Werkelijk geluk komt niet van het lichaam maar van je geest, van boven. Je helpt jezelf misschien denken dat je gelukkig bent, maar werkelijk heb jij nog geen schaduw van het werkelijke geluk gezien.
Inderdaad, veel vrouwen die hun borsten laten vergroten omdat ze zich schamen voor het formaat, denken dat ze daarna van het probleem af zijn. Ze geven in eerste instantie de te kleine borsten (voor hun gevoel) de schuld van veel dingen die in hun ogen niet goed gaan en denken dat op te lossen door de borsten te vergroten. Maar vaak geven ze na korte tijd de vergrote borsten weer de schuld van falende zaken. Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen, in een of ander psychologie journal geloof ik...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 18:52
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Voor wie schaam je je voor je borsten?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 19:12
DarkCat
DarkCat is offline
Ik vind deze discussie echt boeiend.. ik ben het er zó mee eens dat je je borsten niet zomaar moet laten vergroten omdat je ze niet zo mooi vind of omdat je vriend het mooi vind of.. eigenlijk moet je het sowieso niet doen..
Maar als ik me verplaats in iemand anders, die haar borsten vergroten nu eenmaal belangrijk vindt om tevreden te kunnen zijn met zichzelf en niet kan inzien wat wij misschien wel kunnen inzien (jezelf accepteren), en zichzelf dus pas kan accepteren als ze heeft wat ze wil, kan ik het me wel voorstellen.

(Ik kijk ook weleens een beetje jaloers naar vrouwen met een volle, weelderige c-cup, maar ik ben 54 kilo, als ik een volle c-cup had zou ik voorover vallen - Ik bedoel dus dat het fijn is als je lichaam in verhouding is en dat is het wat dat betreft bij mij wel..)
Oud 18-11-2002, 19:12
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Evito schreef:
Amen.

Even serieus:
ik merk dat heel veel meisjes/vrouwen om me heen continue aan het ZEIKEN zijn over hun uiterlijk (echt zeiken ) en wie halen ze daar eigenlijk mee naar beneden? Alleen maar zichzelf.

Ik vind het gezeur over te kleine of te grote (overigens over te grote: als er medische problemen bij onstaan, bv. enorme rugpijn vind ik het wat anders, maar ik heb het nu over de esthetische kant van de zaak) borsten in hetzelfde "hokje" horen als anorexia en boulimia.
Mensen die zo beinvloed zijn door hun omgeving dat ze denken dat ze aan een bepaald beeld moeten voldoen.
Als je meent dat je je schaamt voor je borsten, schaam je je dat je er zo uit ziet en je mensen je zo kunnen zien. Je projecteert jezelf op een enorme maatschappij met verschillende soorte lichamen en ziet daar tussen enkele schoonheidsidealen tussen lopen. En ZO wil jij er nu ook uit zien. Maar wat gebeurt er in werkelijkheid als je gaat sleutelen aan jezelf?
1. je bent echt niet zoals die schoonheidsidealen (die even voor de goede orde dit geheel van de natuur hebben meegekregen);
2. het zit in je hoofd, dadelijk vind je een ander schoonheidsideaal mooi.
3. de kans dat je nog meer aan je lichaam laat veranderen wordt steeds groter.

Ik zou eerder een bezoek aan de psycholoog dan aan de chirurg (en dit meen ik niet denigrerend, hoewel het misschien wel zo klinkt!)
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 19:18
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
DarkCat schreef:

(Ik kijk ook weleens een beetje jaloers naar vrouwen met een volle, weelderige c-cup, maar ik ben 54 kilo, als ik een volle c-cup had zou ik voorover vallen - Ik bedoel dus dat het fijn is als je lichaam in verhouding is en dat is het wat dat betreft bij mij wel..)
Het probleem is dat niemands lichaam geheel in verhouding is. De tanden van Tom Cruise staan ontzettend asymmetrisch in zijn mond, bv.. Nu laat hij daar wat aan doen.
Nouja.... :/

En bij iedereen is het hele lichaam asymmetrisch. Het ene oog is het andere niet, de neus staat misschien scheef. Die wang is iets groter dan die andere. Daar loopt de haarlijn niet perfect. Een been is 1 mm korter dan de andere, de billen zijn niet symmetrisch. De borsten niet symmetrisch.

En verhoudingen? Het zou helemaal berekend kunnen worden hoe schoonheidsidealen van nu er uit zouden moeten zien volgens de modebladen en shit als dat.
Dan zou je steeds op 1/5e van dit uitkomen, ofzoiets. Heel ingewikkeld allemaal. Maar als je je op dat plaatje legt..... tja, dan ben je en blijf je ontevreden.
Daarom: blijf in godsnaam van je lichaam af.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 19:24
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Milk schreef:
Sommige (veel??) mensen lukt dat gewoon niet.. tis jammer maar helaas. Wel knap van jou though
Ik weet het. En omdat heeeeeeeeel veeeeeeeeeel meisjes blijkbaar daar problemen mee hebben, steken ze elkaar ook nog
aan met hun (nutteloze) praatjes.
Ik zeg openlijk tegen vriendinnen van mij dat ze niet moeten zeiken over hun uiterlijk. Ze weten dat ik gelijk heb. En ik heb zelfs een vriendin van me zo ver gekregen dat ze eigenlijk wel tevreden is met haar cup A. Ze zag in dat het eigenlijk ook nergens op sloeg.
En wat jongens betreft: die hebben echt liever natuurlijk
(en die jongens die alleen maar voor de grote tieten gaan (zoals ze zelf zeggen) wil je eigenlijk liever niet ontmoeten )
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 19:27
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Het probleem is dat niemands lichaam geheel in verhouding is.
Ik wil ook niet zeggen dat mijn lichaam in verhouding is
Maar je lichaam kan ook heel erg uit verhouding zijn.. en dat lijkt me behoorlijk vervelend..
Oud 18-11-2002, 19:53
Zottuh
Zottuh is offline
Ik kan me je keuze heeel goed voorstellen als je"laten we zeggen, nix hebt". Heb zelf owk zo goed als nix er zitten en het maakt je gewoon onzeker. Daarbij is het zo dat je toch op beoordeeld wordt. Vervelende opmerkingen naar je krijgt, een hoop kleren vaak nie aankan omdat het gewoon niet staat... Ik kan me ook voorstellen dat iemand die teveel heeft het laat weghalen.
Zolang je het maar voor jezelf doet en je niet laat beinvloeden door je omgeving. Als jij je er zekerder door voelt, moet je het gewoon doen
Mar doe het niet als je toch cup b hebt en graag c ofzo wilt....
Oud 18-11-2002, 20:02
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Ik wil ook niet zeggen dat mijn lichaam in verhouding is
Maar je lichaam kan ook heel erg uit verhouding zijn.. en dat lijkt me behoorlijk vervelend..
Wie bepaalt dat iets uit de verhouding is?

Ieder mens is anders, ieder heeft een ander lichaam.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 20:04
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Zottuh schreef:
Ik kan me je keuze heeel goed voorstellen als je"laten we zeggen, nix hebt". Heb zelf owk zo goed als nix er zitten en het maakt je gewoon onzeker. Daarbij is het zo dat je toch op beoordeeld wordt. Vervelende opmerkingen naar je krijgt, een hoop kleren vaak nie aankan omdat het gewoon niet staat... Ik kan me ook voorstellen dat iemand die teveel heeft het laat weghalen.
Ik merkte dat er inderdaad veel opmerkingen werden gemaakt op de middelbare school.
Net in die periode waarin je begint te veranderen (mentaal en fysiek), moet je stevig in je schoenen blijven staan en JEZELF blijven. Het is niet makkelijk.

Na de middelbare school ben ik noooooit meer een dergelijke opmerking tegengekomen.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 07:01
)Vampje(
)Vampje( is offline
Volgens mij blijven veel mensen hier denken dat ik beinvloed ben door de maatschappij. Dat is dus niet zo; ik wil gewoon normale borsten die beter bij me passen. Verder zit alles wel goed en ben ik tevreden met mezelf. (op wat 'vrouwelijke' missertjes na..)
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 12:55
Brigitte
Brigitte is offline
Ik was vroeger ook altijd onzeker over m'n borsten maar toen kreeg ik mn vriend en die liet me duidelijk merken dat er nix mis mee is en nu ben ik er tevreden mee,
toch kan ik me best voorstellen dat je ze zou laten vergroten als je daardoor lekkerder in je vel zit.
Veel succes en sterkte ermee.

Brigitte
Oud 19-11-2002, 13:30
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef:

ik zou namelijk heel graag een borstverkleining willen.
Ik ook. Lijkt me geweldig, cup b of een bescheiden cup c, en vooral lijkt het me geweldig om mooie borsten te hebben.
Oud 19-11-2002, 17:04
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Volgens mij blijven veel mensen hier denken dat ik beinvloed ben door de maatschappij. Dat is dus niet zo; ik wil gewoon normale borsten die beter bij me passen. Verder zit alles wel goed en ben ik tevreden met mezelf. (op wat 'vrouwelijke' missertjes na..)
Je hebt me anders nog steeds niet uitgelegd VOOR WIE je je schaamt.

Enneh,.... cup a/b een vrouwelijke misser?
Als dat zo zou zijn dan waren er nu heel veel vrouwen zwaar depressief. Me included.

Dream on, girl.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 20:54
heavinly
heavinly is offline
In eerste instantie kan ik me wel voorstellen dat je dit wilt, ik heb er zelf ook wel eens over nagedacht, hoewel niet zo serieus. Maar toen ik las dat je cup a/b hebt, dacht ik: shiiit.. wat voor, om Gatara maar even bij te staan, vrouwelijke misser ben ik dan wel niet (of heb ik, whatever).

Oke, het gaat toch om hoe je er zelf over denkt en als jij er niet tevreden mee bent, maakt het niet uit wat anderen er over zeggen want dat helpt in principe toch weinig. Ik kan je zeggen dat ik me ook schaam voor wat ik (niet) heb (en zeker als na een internetmeeting juist datgene is wat iemand van mij herinnert ).

Toch heeft dit heel veel te maken met de media, al zal je dit ontkennen, er wordt ons een perfect beeld voorgelegd, net alsof de 'normale' mensen daaraan voldoen, wat dus absoluut niet het geval is. Maar ja.. als ik, of wie dan ook, zich hier rot bij voelt dan is dat gewoon zo en kan ik me goed voorstellen dat Vampiria zegt dat ze een borstvergroting wil. Zoals je al zei heb je er goed overna gedacht en over gepraat dus je zal wel weten wat je doet, alleen vind ik 17 wel jong om het te laten doen.

Ik heb het geld niet en, hoewel ik nog meer 'vrouwlijke missers' heb dan Vampiria, voel ik me niet dusdanig slecht erover om een borstvergroting te nemen. Misschien verandert dit nog, maar ik hoop het niet.

In ieder geval veel succes.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 16:40
Razzle
Razzle is offline
Citaat:
Let's Party schreef:
kost dat 42.000 euro??? Dacht altijd rond de 5.000 gulden en dat vond ik al veel. Wie betaalt dat? Hoop iig dat je daarna tevreden bent, zou er zelf nooit zo'n fortuin voor over hebben.
Lezen voordat je post zou bij wonderen doen

Regels voor berichten