![]() |
|
Grmbl! Ik weet niet wat ik heb gedaan met mijn vriend, maar hij is ineens he-le-maal Buffy S7 fan
![]() ![]() Mja, iig ís ie nu Buffy fan, dus moet ik blij zijn ![]() Ow, en nog even reclame maken voor de buffy/angel fandag ![]() Jullie komen toch ook?
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
voor de wonderfalls kijkers onder ons, dat is ge-aired tot en met eppie 4, maar op de dvd stonden meer eps. Eppie 5 heb ik niet kunnen vinden, maar nummer 6 van de dvd is net uitgekomen om te downloaden:
http://www.torrents.co.uk/index.php?show=43
||
Citaat:
![]() 6 gezien ![]() ![]()
||
Citaat:
Episode 5 is nog niet op internet gereleased, Episode 6 en nu ook 7(!!!!!!) die zijn niet op tv geweest, en zijn wel op internet gereleased.. Waar episode 5 nu blijft?? Voor 6 en 7 via een snelle bittorent connectie: http://www.torrents.co.uk/index.php?show=43
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En nu weer ontopic ![]() Damn die Riley (jaja seizoen 4...) is echt een sukkel! ![]()
||
Citaat:
In het echt zou de persoon in kwestie een aK-47 hebben gepakt en die caleb een derde neusgat gegeven. Toen angelus die ene demon tevoorschijn had getoverd hadden ze hem toch ook met een bazooka om zeep geholpen! Buffy moet echt met de tijd meegaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Waren Willow en Buffy in s4 en s5 nog helemaal gek op elkaar en beste vriendinnen, in s6 en s7 kijken ze elkaar amper meer aan... ![]() @Pepperen88: Misschien had ze dat moeten doen, maar ze voelde zich enorm schuldig over dat ongeluk met dat oog. ze durfe hem niet onder ogen (oog ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maarr de aflevering van gister was idd geweldig! spike deed lief ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 21-05-2004 om 22:35. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar dat is allemaal in Angel gebeurd en als je dat dus niet kijkt, wist je dat dus niet ![]() a.s donderdag laatste 2 afleveringen ![]() en kben vergeten afgelopen donderdag Touched op te nemen...pff...(heb m wel gezien hoor...)
||
Citaat:
![]() volgens verschillende sites valt het einde nog al tegen... jammer.. maar we zien wel =D vanaf 2 juni gaan ze alle afl weer uitzenden vanaf het beging ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() @Deej: vanaf 2 juni alles vanaf t begin? als in: seizoen 1? maar dan wel vanaf waar ze zijn gebleven met de herhalingen van nu 's nachts seizoen 1 neem ik aan? of seizoen 7 opnieuw? ![]() Ik vind t einde van seizoen 7 juist supergoed. Helemaal niet slecht ofzo. Veel mensen vinden idd van wel, maar ik vind het einde geniaal gevonden. Veel mensen vinden het waarschijnlijk gewoon helemaal niet leuk dat het dan het echte einde is van Buffy, waardoor ze ieder einde slecht zouden vinden, denk ik....
||
Citaat:
![]() ![]() weet niet precies waar ze zijn, maar ik geloof dat ze bijna aan t einde zijn van t seizoen...
||
Citaat:
![]() ![]() maar eh eind van welk seizoen? 7 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @Fransisca: alleen de eerste paar afleveringen van s7 hebben ze iedere keer half uitgezonden hoor. Toen ze die voor de 2e keer uitzonden. Nu zijn het gewoon hele afleveringen. Jammer dat je gestopt bent met kijken, want s7 is echt de moeite waard ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
favo buffy the vampire slayer personage? pepperen88 | 185 | 19-09-2004 20:16 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v deel II Tommie/Aligogo | 500 | 23-04-2004 12:12 | |
Films, TV & Radio |
Angel Spoiler topic Qimm | 95 | 02-11-2003 14:26 | |
Films, TV & Radio |
Buffy topic #4 x-spekkie-x | 500 | 27-10-2003 15:08 | |
Muziek |
Soundtracks topic Stevill | 48 | 10-01-2003 22:11 | |
Films, TV & Radio |
Buffy sd | 35 | 24-03-2002 21:34 |