| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
.2) Ik ben blij omdat Buffy dezelfde avond speelde in Amerika dan Charmed, nu Buffy afgelopen is zijn de ratings van charmed een beetje hoger 3)Nou ja ik zeg maar wat ik zeg . Ik heb nooit gezegd dat jullie het stom moeten vinden IK vind het stom, dat is een MENING die nog altijd gegeven mag worden in Democratische landen. Trouwens is het mss stoer om in een zin 1 woordje frans te zeggen, zodat het LIJKT alsof je frans kan?
|
|
||
|
Citaat:
![]() en Buffy is niet slecht.. jij vindt het slecht, dat maakt het nog steeds geen slechte serie ik heb zo geen zin om hierover in discussie te gaan ![]() @IYR: ik kan 'm ook niet meer vinden
|
|
|
|
Buffy is leuk
Seizoen 1, 2 en 3 zijn het leukste Seizoen 7 is verreweg het meeste serieus, het meeste geblaat, de grootste arc, de minste opzich zelf staande eps Riley is een sukkel ![]() Spike is hot ![]() En de Buffybot roeleerde bigtime, dat maakt seizoen 5 toch een beetje leuk
|
|
||
|
Citaat:
.en je zegt het zelf IK vind het slecht, Ik vind het slechte serie. Daarom moeten anderen het nog niet slecht vinden hoor
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() *gooit handdoek in de ring*
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() ze beginnen gewoon met eps 1 van seizoen 7. en t komt om half 9 (maar in de gids staat iets anders dacht ik) bron: www.veronica.nl
|
|
|
|
wiiiiiiiiiiiihiiiiiiiew!!!!! Ik sla de nieuwe tv-gids open en wat ziet mijn oog: BUFFY!!! eh.. welke dag wasset nu dan? Nog ff checken.. oeh ja idd maandag alweer!!!
heerlijk! Mja jammer dat Gilmore Girls, SatC, Angel (nieuwe afl.) etc. etc.. er dan niet meer op zijn, maar dan kan ik iig nog iets volgen... Ps. mooi plaatje die ene van buffy en faith (jaja sarah en eliza) daag daag xxx
|
|
|
|
Wowie. Buffy gaat weer beginnen en er is meteen weer activiteit in het Buffy topic
Ook weer met nieuwe mensen Buffy seizoen 7 vinnik helaas niet zo leuk, op Andrew na, want die is echt grappig in S7, en aflevering 6 "Him" vond ik ook wel erg grappig (vooral dat stukje met Buffy met die bazooka achter principal Wood Voor de rest vond ik het één lange arc (al dat gezeur over The First ) en Buffy was zeikerig.Toch niet spoilerig? Naja, ik wens jullie allemaal een Gelukkig Buffyig Nieuwjaar
|
|
|||
|
Citaat:
ja.. weet ik waarom klopt de gids niet? Citaat:
![]() en nee, het is niet te spoilerig, want de eps zijn allemaal al op tv geweest
|
|
||
|
Citaat:
OMG lisanka toch...beter opletten dan hoor. (ok ik vind s7 de beste ever. mja das mijn mening ) ok geen Tara maar toch....*grouphug* jullie ook allemaal gelukkig nieuwjaar en veel plezier maandag!!! (buffy kijken dus )
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]() *feest ook mee* hoe oud(jong) is ze geworden?
|
|
||
|
Citaat:
Eliza zit volgens mij van de hele buffy cast het dichtst bij dr eigen leeftijd
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() heb je gister nog Creul Intentions gezien?? ik wel voor de 10000ex keer haha
|
|
||
|
Citaat:
ook al walg ik van Selma Blair.. ik moest 'm natuurlijk weer eens zien voor Ryan en Sarah
|
|
|
|
In de TV gids staat dat het om 21.20 begint.
Source. Op de site van Veronica staat dat het om 20.30 begint. Source. Wat is het nou? Btw. hier nog een behind the scenes gallery van 11 plaatjes
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Voor de Eliza fans onder ons: Eliza bij een of ander feestje ![]() 3 high quality foto's van Eliza
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
http://www.buffy.nu/IMG/jpg/ed_homec...ng_party_6.jpg
![]() ![]() ![]() omg. ik hou nu nog meer van d'r!!! <3 damn, waarom kun je die plaatjes niet linken??
|
|
||
|
Citaat:
*kuchbiebscenekuch*
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
favo buffy the vampire slayer personage? pepperen88 | 185 | 19-09-2004 21:16 | |
| De Kantine |
Wat staat er onder je control+v deel II Tommie/Aligogo | 500 | 23-04-2004 13:12 | |
| Films, TV & Radio |
Angel Spoiler topic Qimm | 95 | 02-11-2003 15:26 | |
| Films, TV & Radio |
Buffy topic #4 x-spekkie-x | 500 | 27-10-2003 16:08 | |
| Muziek |
Soundtracks topic Stevill | 48 | 10-01-2003 23:11 | |
| Films, TV & Radio |
Buffy sd | 35 | 24-03-2002 22:34 | |